Zet het op MP, gratis af te halen, maak je er nog iemand blij meequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Meimeltje het volgende:
Heb al een vuilniszak vol kleding voor kledingcontainer klaar staan. Lijkt handig kinderen van hetzelfde geslacht, maar zo krijg je dus veel te snel genoeg
Die kleding voor in de kledingcontainers gaat toch naar een goed doel? Ik geef ook weleens wat aan een client mee die brengt het naar de kringloop en die sturen het ook weer ergens naartoe. De beste kleding bewaar ik voor bekenden of verkoopquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Zet het op MP, gratis af te halen, maak je er nog iemand blij mee(Als het nog een beetje redelijk spul is tenminste
)
Sterker nog mensen die het harder nodig hebben ook nog denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef Sannne het volgende:
Bij de kledingcontainer maak je ook mensen blij
oef wat een mooie dingen staan ertussen op die site zeg!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.orangemayonnai(...)-maanden/ws-ca/ca89/
ik blief wel een miljoentje
Maar eerst vissen de vrijwilligers eruit wat ze leuk vinden. Dus het goede merkspul is weg voordat het wat opbrengt..quote:
En daar ging de tandpasta.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef mignonne het volgende:
ah gossie kieknoe! ze hebben ook wat voor als je twee hoofden hebt!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Zij zijn er vast blij mee:quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zij zijn er vast blij mee:
[ afbeelding ]
Hoarding is good!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:44 schreef octopussy het volgende:
Hoeveel kindjes in Afrika zouden er nu dan rondlopen in DPAM en Kidscase enzoIk geloof er niets van. Dat blijf allemaal aan de strijkstok hangen.
Heb vast wat herft/winterspul bij Villervalla en Bykira (via Limango) besteld. Een paar leuke dingetjes in de sale bij Zara voor volgende zomer. Budget gaat omlaag dus ik ben een beetje aan het hoarden
Ik moet wel lachen om de modelletjes die ze bij 4funkyflavours de nieuwe collectie laten showen![]()
Ach er komt iig iets in afrika terecht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maar eerst vissen de vrijwilligers eruit wat ze leuk vinden. Dus het goede merkspul is weg voordat het wat opbrengt..
Tenminste, dat is wat ik vernomen heb van iemand die daar vrijwilligerswerk voor gedaan heeft (en dan weet je ook meteen de reden waarom die persoon dat dus niet meer doet)
Die heb ik weken geleden al besteld daar. Incl die schoenen in het fuchsia. Waar blijft het???? Stomme slome H&M! Waar alle bedrijven binnen 1 dag leveren moeten zij er altijd weken over doen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:48 schreef octopussy het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/V25_0531_015R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.9]&set=key[width],value[3612]&set=key[height],value[4223]&set=key[x],value[896]&set=key[y],value[792]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Lief joerkie bij H&M
Tja, zo kun je op alle goede doelen wel wat aan te merken hebben toch... KWF directeur kei rijk, Humana vrijwilligers gratis gevulde kledingkastenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Ach er komt iig iets in afrika terecht.
Beter dan wat er aan mijn deur staat als ik een zak gratis af te halen heb hoor in een pareltje van een wijk in Den Haag.
Soms zijn ze supersnel..soms wacht je weken iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
Die heb ik weken geleden al besteld daar. Incl die schoenen in het fuchsia. Waar blijft het???? Stomme slome H&M! Waar alle bedrijven binnen 1 dag leveren moeten zij er altijd weken over doen!
Heb jij toen nog wat weer gehoord over die brief die je van ze kreeg over je gebruikte kortingscodes?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Soms zijn ze supersnel..soms wacht je weken idden klagen kan niet want ik gebruik altijd kortingscodes
Lol waarom 2?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Nee niet, ik blijf ze gewoon gebruiken..met 2 accounts ook
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:44 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik meer bestel, kan ik twee keer de codes gebruiken en bestelling opsplitsen
Zijn die fijn daar? Ik ga eens kijken, kan ook wel een nieuwe gebruiken..quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:
wel als je iets duurs koopt, ik koop vaak dekbedvertrekken, 2 dezelfde, dan gaat de korting 2x eraf bijv..en op t anere account koop ik een leuk jasje ofzo
Tweepersoons is daar 240 breed..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
nee hoor, ze hebben normaal ook gewone en tweepersoons
leuk!! superlief <3 het zijn echt dat soort details die een shirtje of vestje zo leuk kunnen makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die is ook tof zeg laziness
Ooooh kijk dan, mn Zara bestelling is er (3x is scheepsrecht).
Het vestje dat ik gekocht had, de knoopjes
[ afbeelding ]
Oehquote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef .Sparkling. het volgende:
http://www.welovefrugi.com/
50% korting bij Frugi!
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oeh. Heeft iemand hier al iets besteld? Ik kan Nederland niet vinden
![]()
ik ging natuurlijk alsnog voor dé verjaardagsjurk he
![]()
Gevonden ja, niet logisch iddquote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef .Sparkling. het volgende:
NL staat bij de T! The Netherlands. Logisch is anders..
Tsja, dat doe ik ook meestal wel maar hij had het stippenjurkje uitgekozen rememberquote:Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Moet je ook niet overleggen joh![]()
Gewoon kopen
Ja, vind ik ook! Staat 'r ook heel lief. Uiteindelijk heb ik trouwens goedkeuring om de vlaggenjurk te kopenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, das dan wel lullig ja![]()
Dat jurkje is ook wel erg leuk trouwens!
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Staat 'r ook heel lief. Uiteindelijk heb ik trouwens goedkeuring om de vlaggenjurk te kopen
Oooooooh! Ik wil 'm!quote:
http://www.welovefrugi.co(...)tty-applique-romper/quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oooooooh! Ik wil 'm!
Kan 'm alleen niet vinden op de site...
ohhhh die vind ik zo leukquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Spewey het volgende:
Net fijn geshopt bij Musjes.com, onder meer de jumpsuit met klavertjes die ik al zolang wil in maat 56*helemaal gelukkig*
Ik ookquote:
die uiltjesquote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ow en als iemand nog een paar honderd euro over heeft, ik vind het niet erg om mijn rekeningnummer ff te PMen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe is plaatje?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Spewey het volgende:
Net fijn geshopt bij Musjes.com, onder meer de jumpsuit met klavertjes die ik al zolang wil in maat 56*helemaal gelukkig*
Fuck veto, gewoon kopen en daara oeps zeggenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef Kleurdoos het volgende:
veto? die van mij eeft geen kinderkleding inbreng
ik koop alleen geen roze polo's voor lex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25% korting op de voorjaarscollectie.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Spewey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |