Oehquote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef .Sparkling. het volgende:
http://www.welovefrugi.com/
50% korting bij Frugi!
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oeh. Heeft iemand hier al iets besteld? Ik kan Nederland niet vinden
![]()
ik ging natuurlijk alsnog voor dé verjaardagsjurk he
![]()
Gevonden ja, niet logisch iddquote:Op maandag 1 juli 2013 13:28 schreef .Sparkling. het volgende:
NL staat bij de T! The Netherlands. Logisch is anders..
Tsja, dat doe ik ook meestal wel maar hij had het stippenjurkje uitgekozen rememberquote:Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Moet je ook niet overleggen joh![]()
Gewoon kopen
Ja, vind ik ook! Staat 'r ook heel lief. Uiteindelijk heb ik trouwens goedkeuring om de vlaggenjurk te kopenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, das dan wel lullig ja![]()
Dat jurkje is ook wel erg leuk trouwens!
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Staat 'r ook heel lief. Uiteindelijk heb ik trouwens goedkeuring om de vlaggenjurk te kopen
Oooooooh! Ik wil 'm!quote:
http://www.welovefrugi.co(...)tty-applique-romper/quote:Op maandag 1 juli 2013 16:06 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oooooooh! Ik wil 'm!
Kan 'm alleen niet vinden op de site...
ohhhh die vind ik zo leukquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Spewey het volgende:
Net fijn geshopt bij Musjes.com, onder meer de jumpsuit met klavertjes die ik al zolang wil in maat 56*helemaal gelukkig*
Ik ookquote:
die uiltjesquote:Op maandag 1 juli 2013 16:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ow en als iemand nog een paar honderd euro over heeft, ik vind het niet erg om mijn rekeningnummer ff te PMen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe is plaatje?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Spewey het volgende:
Net fijn geshopt bij Musjes.com, onder meer de jumpsuit met klavertjes die ik al zolang wil in maat 56*helemaal gelukkig*
Fuck veto, gewoon kopen en daara oeps zeggenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef Kleurdoos het volgende:
veto? die van mij eeft geen kinderkleding inbreng
ik koop alleen geen roze polo's voor lex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25% korting op de voorjaarscollectie.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Spewey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |