waarom een shopverbod tijdens de sale?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie ook overal sale idd. En ik heb echt een shopverbod maar iets met tijd en internet.
Ik ga mijn portemonnee maar inleveren denk ik.
Al teveel gekocht.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom een shopverbod tijdens de sale?
Mocht je nog interesse hebben, op de site van KD hierboven is die leuke rode streepjeszorro in grotere maten te krijgen. 21 pond.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:33 schreef Mineola het volgende:
Ja jeetje, passen die van ons daar niet meer in Spees?![]()
T is trouwens maar goed dat we elkaar over t algemeen niet dagelijks tegen het lijf lopen, iedereen hier vindt hetzelfde leuk. Match en win kinders FTW
Ik moet bekennen dat ik dat al had gezien..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mocht je nog interesse hebben, op de site van KD hierboven is die leuke rode streepjeszorro in grotere maten te krijgen. 21 pond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten ajb.
[ Bericht 12% gewijzigd door kleinzusje op 25-06-2013 22:02:09 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef kleinzusje het volgende:
KC vestje, kiek nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten ajb.weer gemist
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer even terug pessie ! Moest naar dr toe
[ Bericht 38% gewijzigd door kleinzusje op 25-06-2013 21:49:22 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dank jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef pessie het volgende:
Ik heb haar gezien! Ik heb mini KZ gezien! Wat een mooi meisje zeg! Staat haar goed dat KC vestje
Het is dan ook een verwijzing naar de baby uit The Incredibles, niet naar Zorro en dino'squote:Op maandag 24 juni 2013 09:59 schreef Suikertante het volgende:
Nu ik er nog eens naar kijk snap ik de link tussen Zorro en een dinosaurus niet helemaal, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |