dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 04:00 schreef Spatieloos het volgende:
Kut naamtopics. Had toch maar moeten hunten.
Ik ontvriend jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 04:02:11 ]
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ontvriend jeNou zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn forumvriendje.
Awwquote:
Niet in de stemming, maar geen slecht nummer.quote:
Omg nu ga ik online vreemdquote:Op maandag 24 juni 2013 04:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik heb nu dus ruimte voor een nieuwe. Jij dan maar?
Jullie kunnen toch gewoon vrienden blijven ?quote:
Nouja, anders doen we gewone vriendjes toch? Niet vriend vriendje.quote:Op maandag 24 juni 2013 04:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omg nu ga ik online vreemd
ik vind het best
Met wie ga je nog meer dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 04:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omg nu ga ik online vreemd
ik vind het best
Meh, de irl vriendin(netje) vind dit vast niet ergquote:Op maandag 24 juni 2013 04:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, anders doen we gewone vriendjes toch? Niet vriend vriendje.
Ik ben slecht met sociale contactenquote:Op maandag 24 juni 2013 04:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch gewoon vrienden blijven ?
Nee, met een IRL damequote:Op maandag 24 juni 2013 04:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met wie ga je nog meer dan?
Ook met het dinnetje van Nikonlover?
Wat liefquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet in de stemming, maar geen slecht nummer.
Oh, dan doen we dit gewoonquote:Op maandag 24 juni 2013 04:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh, de irl vriendin(netje) vind dit vast niet erg
Maar dan moet je wel wat privé gegevens geven, hoe oud bent u?quote:
Yeeyquote:
Niet. Ik hou niet van koffiequote:Op maandag 24 juni 2013 04:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yeey![]()
Dus, wanneer gaan we naar de bios en dan "koffie drinken" bij jou thuis?
Ik weet niet of dat zo' slim idee is....quote:Op maandag 24 juni 2013 04:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit? Dat wil ik wel weten hoor als ik jouw forumvriendin ben.
Turkse appelthee danquote:
Je noemt mij een domboquote:Op maandag 24 juni 2013 04:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo' slim idee is....
Ga mij niet negerenquote:Op maandag 24 juni 2013 04:09 schreef d4v1d het volgende:
Mijn enige vriend van de basisschool (zo ongeveer heel die school was allochtoon) benaderd me weer. Hij is helemaal weg van LARP maar gedraagt zich ook als een lichte vorm van een 'swagboi'![]()
Niet haten op mijn naamquote:Op maandag 24 juni 2013 04:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel wat privé gegevens geven, hoe oud bent u?
Waarom heb je zo'n vreselijke username? En waar woon je in de buurt?
Niet jaloers worden he!quote:
Vind jij je naam goed danquote:Op maandag 24 juni 2013 04:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet haten op mijn naam
16,5 in utrecht. Zie ook een voorsteltopic hier ergens in JNG.
Te laatquote:Op maandag 24 juni 2013 04:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt ze dan
[ afbeelding ]
Niet jaloers worden he!
/jellyquote:Op maandag 24 juni 2013 04:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt ze dan
[ afbeelding ]
Niet jaloers worden he!
wie is dat?quote:Op maandag 24 juni 2013 04:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt ze dan
[ afbeelding ]
Niet jaloers worden he!
Ik had niks betersquote:Op maandag 24 juni 2013 04:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind jij je naam goed dan![]()
Ik ben 16,9
Wie denk je?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet in de stemming, maar geen slecht nummer.
Ik heb het goed voor elkaarquote:
Houd jij ook een beetje van rap?quote:
Nee, niet echtquote:
Hij had het net over zijn irl vriendin...quote:
Nee, mijn chicitaquote:
Die vind ik dan weer niks, lijkt nergens over te gaan.quote:
Oh wacht... Limp Bizkitquote:Op maandag 24 juni 2013 04:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niks, lijkt nergens over te gaan.
Geen idee.quote:Op maandag 24 juni 2013 04:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij had het net over zijn irl vriendin...
En waarom zou hij een foto van Adora naar Adora sturen?
Ik kan nu helemaal niet meer nofap doen, dankzij die picquote:Op maandag 24 juni 2013 04:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Loopt iedereen nu te lurken op mijn chick
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kan nu helemaal niet meer nofap doen, dankzij die pic
Nou, nu ze een deel van mijn priveleven heeft gezien,verwacht ik daar ook wat voor terugquote:Op maandag 24 juni 2013 04:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit er al een paar weken bovenop (het vragen van die pics dan natuurlijk)
Alleen als jij het wil natuurlijk, je kan hem ook zo weer verwijderenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niks, lijkt nergens over te gaan.
quote:
Geweldige .gifquote:
Nee ik beleef genoeg plezier met Mrs Porkbeansquote:
Nee, dat zijn van die massagestoelen en ik heb de bediening vastquote:Op maandag 24 juni 2013 04:24 schreef d4v1d het volgende:
Wat heb je trouwens vast? Een misvormde mobiel?
Oh, gelukkigquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee ik beleef genoeg plezier met Mrs Porkbeans
Sorry manquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik blijf echt te lang op, dit is niet goed. En dan word ik morgen om 1 uur wakker, en daarvoor al om 9 uur door kut geluiden van gezin en dan vervelend slapen
Ik ga zo slapen denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik blijf echt te lang op, dit is niet goed. En dan word ik morgen om 1 uur wakker, en daarvoor al om 9 uur door kut geluiden van gezin en dan vervelend slapen
Niet zeuren en doorfappenquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Maar foto goedgekeurd?
Kom we gaan tegelijk slapen, dat schept een slaapband, en dan slapen we beide beter. En ja dit verzin ik net.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Maar foto goedgekeurd?
Ik dacht eerst dat het een vibrator wasquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn van die massagestoelen en ik heb de bediening vast.
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Maar foto goedgekeurd?
Is goed, klinkt geloofwaardigquote:Op maandag 24 juni 2013 04:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom we gaan tegelijk slapen, dat schept een slaapband, en dan slapen we beide beter. En ja dit verzin ik net.
Ik wou het eigenlijk niet zeggen... :'Dquote:Op maandag 24 juni 2013 04:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een vibrator wasx1000
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een vibrator wasx1000
JE hebt toch net koffie op joh wtf man! Doe normaal ofso! Blijf op, je bent al sover ! KOM OPMAN!quote:Op maandag 24 juni 2013 04:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga nu wel ff de oogjes dichtdoen denk ik
Viespeukjequote:Op maandag 24 juni 2013 04:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou het eigenlijk niet zeggen... :'D
JA! TSSSSSS...quote:Op maandag 24 juni 2013 04:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JE hebt toch net koffie op joh wtf man! Doe normaal ofso! Blijf op, je bent al sover ! KOM OPMAN!
Alléz! Maar mijn mobiel is leeg he!quote:Op maandag 24 juni 2013 04:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JE hebt toch net koffie op joh wtf man! Doe normaal ofso! Blijf op, je bent al sover ! KOM OPMAN!
Start je je PC op...quote:Op maandag 24 juni 2013 04:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alléz! Maar mijn mobiel is leeg he!
Nouja, dan moet het maar. Je hebt tenminste die foto van mij om op te fappen nuquote:Op maandag 24 juni 2013 04:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan moet jij ook opblijvenquote:
Zeker, volgende keer iets meer bloot graagquote:Op maandag 24 juni 2013 04:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, dan moet het maar. Je hebt tenminste die foto van mij om op te fappen nu.
Ik lig hier al een kwartier onhandig zodat mijn mobiel in de oplader pastquote:Op maandag 24 juni 2013 04:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeker, volgende keer iets meer bloot graag
Ik heb geen eigen PC (quote:Op maandag 24 juni 2013 04:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Start je je PC op...
Of je laad het op, of ben je weg van huis ofso?
Toedelsquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen PC (x1000 )en mijn snoertje is niet lang genoeg zodat ik nog in bed kan liggen
Daarom heb ik mijn PS3 verkocht aan AldoTheApache, zodat ik een gaming PC kan kopenquote:Op maandag 24 juni 2013 04:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]__________________________________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een echte vent blijft opquote:Op maandag 24 juni 2013 04:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel of ik zal gaan slapen..wekker staat om 10uur. Heb verder geen verplichtingen morgen en kom de dag ook wel door met een extra kop koffie
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou ik nu een coup kunnen plegen in dit topic?
-Waarom niet, er is niemand die me tegenhoud!
Hierbij verklaar ik, SgtPorkbeans, dit topic officieel, tot een FC Emmen en Sovjet Unie adoratietopic!
Vanaf nu zal het officiele lied van de JNG SC luiden:
Ik ben een Drent - Noorderbar Trio
Leve de Sovjet Unie, en ons aller Emmer FC!
Hoera! Hoera! Hoera!
Gr Gr
Welkom kameraad hazmat 88 in dit Sovjet Unie/ FC Emmen adoratietopic!quote:
Dank je komradquote:Op maandag 24 juni 2013 04:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welkom kameraad hazmat 88 in deze Sovjet Unie/ FC Emmen adoratietopic!
quote:
Die liggen te pittenquote:
Pitten... op dit prachtige tijdstip...quote:Op maandag 24 juni 2013 05:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die liggen te pitten
Ik zweer je, over 5 uur loopt het hier weer storm
Ja, je zou ook kunnen FOK! ken.quote:Op maandag 24 juni 2013 05:07 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Pitten... op dit prachtige tijdstip...
Yup nieuw op FOK wel een tijd gelurkt maar dat telt niet...quote:Op maandag 24 juni 2013 05:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, je zou ook kunnen FOK! ken.
En jij bent nieuw op FOK! zie ik wel, of ben je een kloon?
Een kloon van Spatieloos?quote:Op maandag 24 juni 2013 05:09 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Yup nieuw op FOK wel een tijd gelurkt maar dat telt niet...
Kameraad d4v1dquote:
Dat klopt, en hij heeft een meloenfetishquote:Op maandag 24 juni 2013 05:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Nope geen kloon en ik las dat spatieloos weer een spatiebalk heeft
tja... wat kan je daar nou op zeggenquote:Op maandag 24 juni 2013 05:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat klopt, en hij heeft een meloenfetish
Niet veelquote:Op maandag 24 juni 2013 05:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
tja... wat kan je daar nou op zeggen
Droom maar over de grote successen die FC Emmen nog nooit behaald heeftquote:Op maandag 24 juni 2013 05:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die toch maar gaat slapen. Ik ze lt mn wekker wel ff op 8:30 ipv 10.
All hail the great Michel van Oostrumquote:
Rook maar ff een sigaartjequote:Op maandag 24 juni 2013 05:17 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Nou ik ga het rookhok ff onveilig maken
Waaromquote:
Ik ken hetquote:
alcohol is niet het antwoord, het is de vraag!quote:Op maandag 24 juni 2013 05:35 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Alcohol wil daar wel is bij helpen...
dat is ook weer zo...quote:Op maandag 24 juni 2013 05:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
alcohol is niet het antwoord, het is de vraag!
ik ben klaar met koffie vandaagquote:Op maandag 24 juni 2013 05:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ugh, ik ga naar beneden, meer koffie drinken
Doe datquote:Op maandag 24 juni 2013 06:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Tering zeg, nachtbrakersik ga werken
werksequote:Op maandag 24 juni 2013 06:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Tering zeg, nachtbrakersik ga werken
telt nog steeds wakker mee?quote:Op maandag 24 juni 2013 08:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Zijn er hier al wat meer mensen wakker?
Nee, moet naar schoolquote:Op maandag 24 juni 2013 08:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is er? Vind je de topictitel vies?
Nopequote:Op maandag 24 juni 2013 08:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je vannacht niet geslapen dan?
Oh, minderquote:
Vrijheidquote:Op maandag 24 juni 2013 08:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, minder. Ik heb net m'n moeder en broer naar het opstappunt gebracht en ik heb ze in de bus zien stappen. Die zijn nu dus onderweg naar Luxemburg. Ik heb het huis nu een week voor mezelf
.
Ik moet alleen iedere morgen de krantenwijk doen.
ach koffie helpt wel. Maar zometeen ga ik wel een paar uurtjes gestrektquote:Op maandag 24 juni 2013 08:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zwaar. Zelfs ik heb geslapen.
Succes met verknallen!quote:Op maandag 24 juni 2013 08:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vrijheid
Groeten, ik ga mijn laatste inhaaltoets verknallen
Ik vind cola en engerydrink veel lekkerder, en dat helpt ookquote:Op maandag 24 juni 2013 08:33 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ach koffie helpt wel. Maar zometeen ga ik wel een paar uurtjes gestrekt
is ook lekkerder maar als ik daar te veel van op heb val ik juist inslaapquote:Op maandag 24 juni 2013 08:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind cola en engerydrink veel lekkerder, en dat helpt ook.
Raarquote:Op maandag 24 juni 2013 08:35 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
is ook lekkerder maar als ik daar te veel van op heb val ik juist inslaap
dan zou ik behoorlijk pissig wakker worden. Gelukkig slaap ik heel vast en kan je een band in mn slaapkamer laten repeteren zonder dat ik wakker wordquote:Op maandag 24 juni 2013 08:38 schreef promisionxexposed het volgende:
5.45 wakker worden omdat je vriend moet werken, half 7 in slaap vallen, denken lekker door te kunnen slapen tot half 9 gaan mensen stenen in een kruiwagen gooien om 7 uurpokkeherrie
ja ik word er dodelijk chagrijnig van.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:41 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan zou ik behoorlijk pissig wakker worden. Gelukkig slaap ik heel vast en kan je een band in mn slaapkamer laten repeteren zonder dat ik wakker word
'Leen' de kruiwagen als je thuis komt zodat ze het morgen niet nog een keer kunnen doen. En succes op je stage vandaagquote:Op maandag 24 juni 2013 08:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik word er dodelijk chagrijnig van.
ik slaap al best licht hoe later het wordt maar ik moet naar stage zo tot een uur of 4 dus ik kan vanmiddag niet nog even pitten
Oh dat is wel vervelend, dat je slaap nu zo ruw verstoord wordt en je het straks ook niet kunt inhalen. Maar een paar blikken cola/energydrink mee naar stage dan maar? Je moet het wel vol kunnen houden daar natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik word er dodelijk chagrijnig van.
ik slaap al best licht hoe later het wordt maar ik moet naar stage zo tot een uur of 4 dus ik kan vanmiddag niet nog even pitten
van energydrink word ik slaperigquote:Op maandag 24 juni 2013 08:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend, dat je slaap nu zo ruw verstoord wordt en je het straks ook niet kunt inhalen. Maar een paar blikken cola/energydrink mee naar stage dan maar? Je moet het wel vol kunnen houden daar natuurlijk.
haha morgen ben ik vrij gelukkig maar goede tipquote:Op maandag 24 juni 2013 08:45 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
'Leen' de kruiwagen als je thuis komt zodat ze het morgen niet nog een keer kunnen doen. En succes op je stage vandaag
Jeetje, jij ook al... ik ben weg hierquote:Op maandag 24 juni 2013 08:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van energydrink word ik slaperigneem zo wel koffie en gewoon rustig aan doen, kan wel gelukkig dat scheelt
ik word er of slaperig van of ik ga lopen trillen als iemand met parkinson. Moet wel zeggen dat ik elke dag minimaal twee red bull drink hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 08:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, jij ook al... ik ben weg hier.
Lees mijn posts eens even terug danquote:Op maandag 24 juni 2013 08:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AB WAAROM ZO VROEG OP ZO KEN IK JE NIET
quote:Op maandag 24 juni 2013 08:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, jij ook al... ik ben weg hier.
Ja, dat helpt niet echt he? Dan bouwt je lichaam op een gegeven moment een soort weerstand voor de cafeïne of taurine op en dan werkt het niet meer. Dan merk je dat effect ook niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:50 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik word er of slaperig van of ik ga lopen trillen als iemand met parkinson. Moet wel zeggen dat ik elke dag minimaal twee red bull drink hoor
Feestje bij jou thuis?quote:Op maandag 24 juni 2013 08:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens even terug dan.
Er stond dus:quote:
Niet:quote:Op maandag 24 juni 2013 08:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens even terug dan.
quote:
maar het is zo lekker...quote:Op maandag 24 juni 2013 08:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat helpt niet echt he? Dan bouwt je lichaam op een gegeven moment een soort weerstand voor de cafeïne of taurine op en dan werkt het niet meer. Dan merk je dat effect ook niet meer.
red bull is niet zuur. Die chemische namaak troep wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je die zure meuk serieus lekker?
maar ik drink het vrijwel nooit en ik merk het effect ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 08:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat helpt niet echt he? Dan bouwt je lichaam op een gegeven moment een soort weerstand voor de cafeïne of taurine op en dan werkt het niet meer. Dan merk je dat effect ook niet meer.
Red Bull vind ik juist één van de minst lekkere qua energydrinkquote:Op maandag 24 juni 2013 08:55 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
red bull is niet zuur. Die chemische namaak troep wel.
die met cassis is prima te drinken ja maar de meeste vind ik echt te chemisch smakenquote:Op maandag 24 juni 2013 08:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Red Bull vind ik juist één van de minst lekkere qua energydrink. Die mij die van de Lidl maar: Mixxxed Up Energy Drink. En dan het liefst de Cassis versie, maar de normale is ook goed te doen
. En anders de Golden Power van de Aldi
.
Dat is wel vreemd. Je drinkt ze wel wanneer je moe begint te worden, neem ik aan?quote:Op maandag 24 juni 2013 08:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik drink het vrijwel nooit en ik merk het effect ook niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:03 schreef hazmat88 het volgende:
Ik denk dat die energy drinks bij mij niet meer werken doordat ik een hele tijd terug een keer 17 blikjes op een avond naar binnen heb gewerkt. Klein overschot dus en ja ik voelde me behoorlijk vreemd daarna
hmja zou kunnen, geenidee verderquote:Op maandag 24 juni 2013 09:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd. Je drinkt ze wel wanneer je moe begint te worden, neem ik aan?
De enige reden die ik kan bedenken is dat je misschien in je eetpatroon al dezelfde hoeveelheid cafeïne (of taurine) en suikers binnenkrijgt, en dat het daarom geen effect op je heeft.
zolang koffie maar blijft werkenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja zou kunnen, geenidee verdermaakt me ook niet uit verder
jawelquote:
woohoo feesiequote:Op maandag 24 juni 2013 09:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij deze is ook voor mij het schooljaar afgesloten, ik ben echt blij
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, feestje in mijn kamer met cola en laptop en de gordijnen dicht
Zoiets jaquote:Op maandag 24 juni 2013 09:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doorgegaan tot diep in de nacht zag ik
Dat was al wel zo goed als zekerquote:Op maandag 24 juni 2013 09:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, maar dan mag je dus niet over?
Oké, dan wachten we af.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat was al wel zo goed als zeker
Maar ik heb nog niks gehoord van mijn mentor dus ik wacht af
Een rap van een echte FOK!ker yo yoquote:Op maandag 24 juni 2013 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
met mijn zonnebril op in bed ik heb een feestje in mijn eentje
niks te schaften met de wereld, dus dat vier ik nu een beetje
op de gastenlijst staat raybans twee kussens en een deken
en misschien een flesje rood, maar dat hoeft niemand te weten
sigaar doet het hemquote:
Ik denk dat ik ook maar Engels leraar ga wordenquote:
Oral sex ain't sexquote:Op maandag 24 juni 2013 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sigaar doet het hem
''I did not have sex with that woman.''
Een heldquote:Op maandag 24 juni 2013 10:17 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het maakt niet uit hoe oud hij is, hij blijft ontieglijk sexy
Still hot as fuckquote:
amenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdomme wat is het soms fijn, om gewoon lekker single te zijn
Je lijkt wel loops de laatste tijdquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt wel loops de laatste tijdFoto's van hete mannen stromen dit topic in als jij er bent
Niet alleen ikquote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je lijkt wel loops de laatste tijdFoto's van hete mannen stromen dit topic in als jij er bent
Ja is zo maar maar...quote:Op maandag 24 juni 2013 10:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet alleen ikEtsu en Rez zijn ook schuldig
quote:
Jij staat ertussenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou niet raar opkijken als spatie met een lijst zou komen met users uit deze SC die hij zal raken.
En is tevens een goede acteur.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:17 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het maakt niet uit hoe oud hij is, hij blijft ontieglijk sexy
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou niet raar opkijken als spatie met een lijst zou komen met users uit deze SC die hij zal raken.
absoluut, ik zie het zo gebeurenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga je naam even ergens anders eer aan doenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je naam even ergens anders eer aan doen
Loops, zo heet het toch bij dieren?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet alleen ikEtsu en Rez zijn ook schuldig
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vooral een goede acteur bij inception / shutter island.
the great Gatsbyquote:Op maandag 24 juni 2013 10:27 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
In the Titanic is hij ook niet verkeerd. En volgensmij ook in The Great Gatsby, maar die heb ik nog niet gezien.
boek was awesomequote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
the great Gatsby![]()
mooie film, mooi boek
noem jij het dan Bronstig?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maargoedIk gebruik die term dan ook niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit geeft me echt duidelijkheid ja.
Nouja whatever, boeit me vrij weinig.
denk jij wat ik denkquote:Op maandag 24 juni 2013 10:29 schreef msacras het volgende:
[..]
boek was awesomefilm moet ik nog steeds zien
Vergeet denzel niet. Die speelt ook nog wel wat jaartjes meequote:Op maandag 24 juni 2013 10:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zie Leonardo diCaprio net als Christopher Lee zo mee gaan tot een jaar of 90 als acteur
Morgan fucking Freemanquote:Op maandag 24 juni 2013 10:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vergeet denzel niet. Die speelt ook nog wel wat jaartjes mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |