Er stond dus:quote:
Niet:quote:Op maandag 24 juni 2013 08:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens even terug dan.
quote:
maar het is zo lekker...quote:Op maandag 24 juni 2013 08:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat helpt niet echt he? Dan bouwt je lichaam op een gegeven moment een soort weerstand voor de cafeïne of taurine op en dan werkt het niet meer. Dan merk je dat effect ook niet meer.
red bull is niet zuur. Die chemische namaak troep wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je die zure meuk serieus lekker?
maar ik drink het vrijwel nooit en ik merk het effect ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 08:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat helpt niet echt he? Dan bouwt je lichaam op een gegeven moment een soort weerstand voor de cafeïne of taurine op en dan werkt het niet meer. Dan merk je dat effect ook niet meer.
Red Bull vind ik juist één van de minst lekkere qua energydrinkquote:Op maandag 24 juni 2013 08:55 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
red bull is niet zuur. Die chemische namaak troep wel.
die met cassis is prima te drinken ja maar de meeste vind ik echt te chemisch smakenquote:Op maandag 24 juni 2013 08:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Red Bull vind ik juist één van de minst lekkere qua energydrink. Die mij die van de Lidl maar: Mixxxed Up Energy Drink. En dan het liefst de Cassis versie, maar de normale is ook goed te doen
. En anders de Golden Power van de Aldi
.
Dat is wel vreemd. Je drinkt ze wel wanneer je moe begint te worden, neem ik aan?quote:Op maandag 24 juni 2013 08:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik drink het vrijwel nooit en ik merk het effect ook niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:03 schreef hazmat88 het volgende:
Ik denk dat die energy drinks bij mij niet meer werken doordat ik een hele tijd terug een keer 17 blikjes op een avond naar binnen heb gewerkt. Klein overschot dus en ja ik voelde me behoorlijk vreemd daarna
hmja zou kunnen, geenidee verderquote:Op maandag 24 juni 2013 09:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd. Je drinkt ze wel wanneer je moe begint te worden, neem ik aan?
De enige reden die ik kan bedenken is dat je misschien in je eetpatroon al dezelfde hoeveelheid cafeïne (of taurine) en suikers binnenkrijgt, en dat het daarom geen effect op je heeft.
zolang koffie maar blijft werkenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja zou kunnen, geenidee verdermaakt me ook niet uit verder
jawelquote:
woohoo feesiequote:Op maandag 24 juni 2013 09:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij deze is ook voor mij het schooljaar afgesloten, ik ben echt blij
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, feestje in mijn kamer met cola en laptop en de gordijnen dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |