Vrijheidquote:Op maandag 24 juni 2013 08:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, minder. Ik heb net m'n moeder en broer naar het opstappunt gebracht en ik heb ze in de bus zien stappen. Die zijn nu dus onderweg naar Luxemburg. Ik heb het huis nu een week voor mezelf
.
Ik moet alleen iedere morgen de krantenwijk doen.
ach koffie helpt wel. Maar zometeen ga ik wel een paar uurtjes gestrektquote:Op maandag 24 juni 2013 08:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zwaar. Zelfs ik heb geslapen.
Succes met verknallen!quote:Op maandag 24 juni 2013 08:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vrijheid
Groeten, ik ga mijn laatste inhaaltoets verknallen
Ik vind cola en engerydrink veel lekkerder, en dat helpt ookquote:Op maandag 24 juni 2013 08:33 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ach koffie helpt wel. Maar zometeen ga ik wel een paar uurtjes gestrekt
is ook lekkerder maar als ik daar te veel van op heb val ik juist inslaapquote:Op maandag 24 juni 2013 08:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind cola en engerydrink veel lekkerder, en dat helpt ook.
Raarquote:Op maandag 24 juni 2013 08:35 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
is ook lekkerder maar als ik daar te veel van op heb val ik juist inslaap
dan zou ik behoorlijk pissig wakker worden. Gelukkig slaap ik heel vast en kan je een band in mn slaapkamer laten repeteren zonder dat ik wakker wordquote:Op maandag 24 juni 2013 08:38 schreef promisionxexposed het volgende:
5.45 wakker worden omdat je vriend moet werken, half 7 in slaap vallen, denken lekker door te kunnen slapen tot half 9 gaan mensen stenen in een kruiwagen gooien om 7 uurpokkeherrie
ja ik word er dodelijk chagrijnig van.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:41 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan zou ik behoorlijk pissig wakker worden. Gelukkig slaap ik heel vast en kan je een band in mn slaapkamer laten repeteren zonder dat ik wakker word
'Leen' de kruiwagen als je thuis komt zodat ze het morgen niet nog een keer kunnen doen. En succes op je stage vandaagquote:Op maandag 24 juni 2013 08:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik word er dodelijk chagrijnig van.
ik slaap al best licht hoe later het wordt maar ik moet naar stage zo tot een uur of 4 dus ik kan vanmiddag niet nog even pitten
Oh dat is wel vervelend, dat je slaap nu zo ruw verstoord wordt en je het straks ook niet kunt inhalen. Maar een paar blikken cola/energydrink mee naar stage dan maar? Je moet het wel vol kunnen houden daar natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik word er dodelijk chagrijnig van.
ik slaap al best licht hoe later het wordt maar ik moet naar stage zo tot een uur of 4 dus ik kan vanmiddag niet nog even pitten
van energydrink word ik slaperigquote:Op maandag 24 juni 2013 08:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend, dat je slaap nu zo ruw verstoord wordt en je het straks ook niet kunt inhalen. Maar een paar blikken cola/energydrink mee naar stage dan maar? Je moet het wel vol kunnen houden daar natuurlijk.
haha morgen ben ik vrij gelukkig maar goede tipquote:Op maandag 24 juni 2013 08:45 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
'Leen' de kruiwagen als je thuis komt zodat ze het morgen niet nog een keer kunnen doen. En succes op je stage vandaag
Jeetje, jij ook al... ik ben weg hierquote:Op maandag 24 juni 2013 08:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van energydrink word ik slaperigneem zo wel koffie en gewoon rustig aan doen, kan wel gelukkig dat scheelt
ik word er of slaperig van of ik ga lopen trillen als iemand met parkinson. Moet wel zeggen dat ik elke dag minimaal twee red bull drink hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 08:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, jij ook al... ik ben weg hier.
Lees mijn posts eens even terug danquote:Op maandag 24 juni 2013 08:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AB WAAROM ZO VROEG OP ZO KEN IK JE NIET
quote:Op maandag 24 juni 2013 08:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, jij ook al... ik ben weg hier.
Ja, dat helpt niet echt he? Dan bouwt je lichaam op een gegeven moment een soort weerstand voor de cafeïne of taurine op en dan werkt het niet meer. Dan merk je dat effect ook niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:50 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik word er of slaperig van of ik ga lopen trillen als iemand met parkinson. Moet wel zeggen dat ik elke dag minimaal twee red bull drink hoor
Feestje bij jou thuis?quote:Op maandag 24 juni 2013 08:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens even terug dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |