Geweldige .gifquote:
Nee ik beleef genoeg plezier met Mrs Porkbeansquote:
Nee, dat zijn van die massagestoelen en ik heb de bediening vastquote:Op maandag 24 juni 2013 04:24 schreef d4v1d het volgende:
Wat heb je trouwens vast? Een misvormde mobiel?
Oh, gelukkigquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee ik beleef genoeg plezier met Mrs Porkbeans
Sorry manquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik blijf echt te lang op, dit is niet goed. En dan word ik morgen om 1 uur wakker, en daarvoor al om 9 uur door kut geluiden van gezin en dan vervelend slapen
Ik ga zo slapen denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik blijf echt te lang op, dit is niet goed. En dan word ik morgen om 1 uur wakker, en daarvoor al om 9 uur door kut geluiden van gezin en dan vervelend slapen
Niet zeuren en doorfappenquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Maar foto goedgekeurd?
Kom we gaan tegelijk slapen, dat schept een slaapband, en dan slapen we beide beter. En ja dit verzin ik net.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Maar foto goedgekeurd?
Ik dacht eerst dat het een vibrator wasquote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn van die massagestoelen en ik heb de bediening vast.
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Maar foto goedgekeurd?
Is goed, klinkt geloofwaardigquote:Op maandag 24 juni 2013 04:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom we gaan tegelijk slapen, dat schept een slaapband, en dan slapen we beide beter. En ja dit verzin ik net.
Ik wou het eigenlijk niet zeggen... :'Dquote:Op maandag 24 juni 2013 04:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een vibrator wasx1000
quote:Op maandag 24 juni 2013 04:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een vibrator wasx1000
JE hebt toch net koffie op joh wtf man! Doe normaal ofso! Blijf op, je bent al sover ! KOM OPMAN!quote:Op maandag 24 juni 2013 04:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga nu wel ff de oogjes dichtdoen denk ik
Viespeukjequote:Op maandag 24 juni 2013 04:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wou het eigenlijk niet zeggen... :'D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |