Doen!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
Osuchi DM'de mij of ik seks met haar wou, omdat ze wraak moest nemen op een ex ofzo.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Lekker man, laatst ook goed gekomen op een audioverhaal over een 15 jarige jongen die zijn 13 jarige vriendinnetje even onder handen namSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees dit alsjeblieft niet als je geen MadjackthePirate heet, ik zou me schamen![]()
Opschepper :/quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik post hier al meer dan 1000 delen mee
Je hebt mij nog niet aan een gewenste erectie geholpen, tot die tijd geen naamtopic voor jou.quote:
Meh, dat is zo standaard.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lekker man, laatst ook goed gekomen op een audioverhaal over een 15 jarige jongen die zijn 13 jarige vriendinnetje even onder handen nam
mij omdat ik superleuk zou zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
Osuchi DM'de mij of ik seks met haar wou, omdat ze wraak moest nemen op een ex ofzo.
Volgens mij fap jij op jezelf, vandaar je eigen naam. Anders had je xcachet er wel in gezetquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet aan een gewenste erectie geholpen, tot die tijd geen naamtopic voor jou.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mij omdat ik superleuk zou zijn
quote:
Oh dat klinkt wel interessantquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het audioboek formaat was nieuw voor me
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was al maanden geleden en ik heb het afgezegd. Ja ja, nog voor ze een dagkaart kocht.
quote:
Heb al sinds #1422 geen broek meer aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij fap jij op jezelf, vandaar je eigen naam. Anders had je xcachet er wel in gezet.
Ja nu komt de aap uit de mouw, je wilt een trauma van je eigen verleden nu goed maken!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was al maanden geleden en ik heb het afgezegd. Ja ja, nog voor ze een dagkaart kocht.
KLB waardigquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ieuw!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb al sinds #1422 geen broek meer aan.
In eerste instantie op het alleen seks idee welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |