quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch gelachen om spoilers, ondanks voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Mooi, was ik niet de enigequote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toch gelachen om spoilers, ondanks voorspelbaar.
'Grove verkrachting'quote:Op maandag 24 juni 2013 02:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In principe wel, daarom ril ik nog steeds na van Dqod's grove verkrachting.
Heb je nou nog een blauwe plek of niet.. Gor wel, heb m helemaal kapot gekrabt in z'n gezichtquote:
Ik ben ook zo vaak de enige die om mijn grappen lacht, niets mis mee hoor.quote:
Het is het gifje Chloro.. Ik voel me er werkelijkwaar mee verbonden!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben ook zo vaak de enige die om mijn grappen lacht, niets mis mee hoor.
If onlyquote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je nou nog een blauwe plek of niet.. Gor wel, heb m helemaal kapot gekrabt in z'n gezicht
Wat niet is, kan nog komen man.. Pas maar opquote:
Kom naar die meet en ik beloof dat ik je zal bitchslappen. Of gewoon een knal voor je harses geef, wat jij fijner vindtquote:
Gebruik CY maar voor die rare seksuele experimenten.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen man.. Pas maar op
en dan toch nog de 2de openenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toch gelachen om spoilers, ondanks voorspelbaar.
Komt omdat ze alcohol heeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is het gifje Chloro.. Ik voel me er werkelijkwaar mee verbonden!!!
Juweetz
Doet ze al, en nu?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gebruik CY maar voor die rare seksuele experimenten.
Ja maar, jij voelt je misbruikt, dat is leukerquote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gebruik CY maar voor die rare seksuele experimenten.
Ja, echt.quote:
Het is haar stralende, vrolijke persoonlijkheid, krengquote:
Wat vindt Panzer daar van?quote:
Fapze :$quote:Op maandag 24 juni 2013 02:31 schreef Salatrel het volgende:
over rare seksuele experimenten gesproken. ik ga lekker mijn bedje opzoeken
Hahaha sure.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is haar stralende, vrolijke persoonlijkheid, kreng
Oh.. En ik heb Gor wel daadwerkelijk gemept hoor, CY :$
Ok, zal eens kijken naar die datumpjusquote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga er vandoor lieve mensenSlaap lekker.
EN DQOD HOSSEL DIE MEET![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |