Nee hoor, ik meende het wel, maar het korreltje zout is ineens ver te zoeken. Maakt niet uit. Ik poch graag met mijn drugsverleden.quote:
Nee, te smooth en doorzichtigquote:Op maandag 24 juni 2013 02:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom met me mee schuilen onder de dekens, ik ben ineens heel bang heheheehehueh.
Waar danquote:
Zou op een drugsbender gaan met jequote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, ik meende het wel, maar het korreltje zout is ineens ver te zoeken. Maakt niet uit. Ik poch graag met mijn drugsverleden.Kkstoer.
Eigenlijk wel jaloers. Ik heb alleen m'n Pokémonkaartenverzameling om mee te pochenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, ik meende het wel, maar het korreltje zout is ineens ver te zoeken. Maakt niet uit. Ik poch graag met mijn drugsverleden.Kkstoer.
dat doet ze tochquote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
FOCUS NOU EVEN OP DIE MEET DIE ER TOE DOET JOH
Zal er nog even over nadenken.. Hoe lang heb je?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zwollywood en volgens mij ergens rond 22:45![]()
LET EENS EVEN OP DAN JOH, SLETJE!! IK BIJT JEquote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:16 schreef Dqod het volgende:
Good point
Mwehehhehe.. BWEHEHEHEHEHE
Maar idd, wil ook wel meer weten over die meet
Lijkt me lachen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou op een drugsbender gaan met je.
Neem je wat vriendinnen mee? Anders komen er alleen bezette dames en lesbiennes.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
slechts een half uurtje oidquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal er nog even over nadenken.. Hoe lang heb je?
[..]
LET EENS EVEN OP DAN JOH, SLETJE!! IK BIJT JE
[..]
Awwww, ik vind dit wel heul liefquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, alsof ik jou ooit zou hosselen, 2tuff4me.
quote:
Goed puntquote:Op maandag 24 juni 2013 02:22 schreef Salatrel het volgende:
wie wil er nou langer dan een half uur in zwolle zijn!!!!
Volgens Panzer heb ik lekkere vriendinnen. Ik zal iig m'n best doenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Neem je wat vriendinnen mee? Anders komen er alleen bezette dames en lesbiennes.
Wil je niet alles doorspelen wat ik je vertel?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens Panzer heb ik lekkere vriendinnen. Ik zal iig m'n best doen
Daarnaast moet jij sowieso niet zeiken, jij vond alleen kijken al genoeg toch?
Dat is juist de tactiek.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awwww, ik vind dit wel heul lief
Maar een beetje meer zelfverzekerdheid mag ook wel hoor
Gladde anusaal ;squote:
In principe wel, daarom ril ik nog steeds na van Dqod's grove verkrachtingquote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens Panzer heb ik lekkere vriendinnen. Ik zal iig m'n best doen
Daarnaast moet jij sowieso niet zeiken, jij vond alleen kijken al genoeg toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |