Panzer mag dat. Yuri moet gewoon zijn tong in een blikje vaseline douwen en z'n bek houden als de volwassenen aan het woord zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Inb4 Panzer en Yuri die zeiken over "slecht voor je gains brah"
Cute dit Yuri. Je bereikt er alleen helemaal niets mee.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo ontzettend cool en uniek. Ik bedoel, je hebt fucking veel drugs gebruikt. Dat is toch kk baas.
Alles kan, zolang je maar ECHT wiltquote:Op maandag 24 juni 2013 02:10 schreef Gridlok het volgende:
Ze breken nekken altijd zo easy in films, vind het kut dat ik het niet zelf kan testen haha.
GO WITH THE FLOW, LOOSEY GOOSEYquote:Op maandag 24 juni 2013 02:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah dat laatste ging dus niet zo bestM'n beste vriend zij ook meteen "dit kan niet goed gaan, jij bent veel te analytisch hiervoor". Maar goed, leer het me maar
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Panzer mag dat. Yuri moet gewoon zijn tong in een blikje vaseline douwen en z'n bek houden als de volwassenen aan het woord zijn.
Ja daag, en daelijk petertje R aan de deur.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles kan, zolang je maar ECHT wilt
#Chase your dreams
Peter R met z'n arrogante hoofd, daar ben jij toch niet bang voor :$quote:Op maandag 24 juni 2013 02:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja daag, en daelijk petertje R aan de deur.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:09 schreef Chloroform het volgende:
Al die mongooltjes ook met "stoer". Jullie drinken ook nooit zeker?
Oh, kom ik hiermee niet in je broekje dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cute dit Yuri. Je bereikt er alleen helemaal niets mee.
Even bloedserieus, die 5 jaars meet moet er wel komen. Dqod en ik hebben al plannen zitten maken onder het genot van sushi en veel drankquote:Op maandag 24 juni 2013 02:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GO WITH THE FLOW, LOOSEY GOOSEY
Geef jezelf over aan het gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was je eerste dagje in de grote stad, achterhoekboy?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GO WITH THE FLOW, LOOSEY GOOSEY
Geef jezelf over aan het gevoel.
We zaten op jou te wachtenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even bloedserieus, die 5 jaars meet moet er wel komen. Dqod en ik hebben al plannen zitten maken onder het genot van sushi en veel drankEn dan mogen jullie mijn drugscoaches zijn ofzo
PARDON?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe was je eerste dagje in de grote stad, achterhoekboy?
Oh ja, dit is opeens het moment om zulke dingen bloedserieus te gaan nemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wat iemand gebruikt, maar opscheppen over hoeveel is wel triest.
ja ik had wat vertraging..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook een verwijzing naar Annie (100% srs).quote:
Beetje :$quote:Op maandag 24 juni 2013 02:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Peter R met z'n arrogante hoofd, daar ben jij toch niet bang voor :$
Oh nu was het opeens niet serieusquote:Op maandag 24 juni 2013 02:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dit is opeens het moment om zulke dingen bloedserieus te gaan nemen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even bloedserieus, die 5 jaars meet moet er wel komen. Dqod en ik hebben al plannen zitten maken onder het genot van sushi en veel drankEn dan mogen jullie mijn drugscoaches zijn ofzo
met z'n allen in een k-hole haha yoloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Het is zover jongens, ze zit in de 'imago fix' fase.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dit is opeens het moment om zulke dingen bloedserieus te gaan nemen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik had wat vertraging..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Welkom hoor, lekkertjeGood pointquote:Op maandag 24 juni 2013 02:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij altijd #1 bby. Daarnaast ga jij je handen al vol hebben aan mij andere dingen leren![]()
![]()
Mwehehhehe.. BWEHEHEHEHEHE
Maar idd, wil ook wel meer weten over die meetZal ik je helpen dan? Benniebangweetjequote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nee hoor, ik meende het wel, maar het korreltje zout is ineens ver te zoeken. Maakt niet uit. Ik poch graag met mijn drugsverleden.quote:
Nee, te smooth en doorzichtigquote:Op maandag 24 juni 2013 02:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom met me mee schuilen onder de dekens, ik ben ineens heel bang heheheehehueh.
Waar danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |