Je moet daar eerder mee beginnen hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Die krijgt gewoon een fiets als ze 4 woord ofzo en dan kan ze het.
Loopfietsje ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je moet daar eerder mee beginnen hoor.
Precies, en met een beetje geluk kan ze op haar 3e al "fietsen". ik heb bij mijn neefjes en nichtjes gezien dat het soms wel even kan duren voordat ze uit "de bosjes in bosjes uit fiets" periode zijn.quote:
Klopt die van mij kreeg met dr 3e verjaardag een fiets met mega zij wieltjes en dat ging perfect.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, en met een beetje geluk kan ze op haar 3e al "fietsen". ik heb bij mijn neefjes en nichtjes gezien dat het soms wel even kan duren voordat ze uit "de bosjes in bosjes uit fiets" periode zijn.
Het is ook wel verstandig om ze buiten te laten fietsenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Klopt die van mij kreeg met dr 3e verjaardag een fiets met mega zij wieltjes en dat ging perfect.
tis alleen niet zo best voor je inboedel hahaha xD
Ja maar dan moet dat wel kunnen, en onze straat is soms net een racebaan ... dus dan maar binnen fietsen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is ook wel verstandig om ze buiten te laten fietsen
Je kunt toch met dat kind naar een parkje gaan ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet dat wel kunnen, en onze straat is soms net een racebaan ... dus dan maar binnen fietsen.
Dat gebeurde ook welquote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch met dat kind naar een parkje gaan ofzo?
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, en met een beetje geluk kan ze op haar 3e al "fietsen". ik heb bij mijn neefjes en nichtjes gezien dat het soms wel even kan duren voordat ze uit "de bosjes in bosjes uit fiets" periode zijn.
Het duurt sowieso nog wel ff voordat ze alleen buiten mag spelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
beetje lullig als ze gelijk plat gereden word ja.
Ik was ook heel roekeloos op die leeftijd, het is nog een wonder dat ik niet doodgereden ben.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik merk aan mijn kinderen ook dat ze nu soms een beetje overmoedig zijn in t verkeer. Eerst bleven ze netjes naast me rijden, vooral de oudste heeft nu de neiging om vooruit te rijden en die kijkt gewoon niet altijd even goed. Heel irritant en kan daar best kwaad om worden op dr.
jouw ui is wel leuk zo, maar hij loopt niet zo mooi over... Niemand die daar watmee kan?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
beetje lullig als ze gelijk plat gereden word ja.
Mijn nichtje doet dat ook ( bijna 7 jaar ) En als je haar roept dan stopt ze ook niet. Maar dan heb je zo`n kleintje van 5 naast je rijden dus je kan niet even als een idioot achter de ander aan fietsen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik merk aan mijn kinderen ook dat ze nu soms een beetje overmoedig zijn in t verkeer. Eerst bleven ze netjes naast me rijden, vooral de oudste heeft nu de neiging om vooruit te rijden en die kijkt gewoon niet altijd even goed. Heel irritant en kan daar best kwaad om worden op dr.
laatst fietsten we ergens waar wij voorrang hadden op de auto's op de weg, alleen die automobiliste zag haar niet, dus ik riep dat ze moest stoppen, was ze gewoon nét op tijd. Vrouw was volgens mij ook flink geschrokken...quote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was ook heel roekeloos op die leeftijd, het is nog een wonder dat ik niet doodgereden ben.Serious.
Ik normaal gezien zelf. Maar voorlopig even niet... aangezien mijn IMac dood is gegaan, en ik een nieuwe harde schijf krijg en al mijn programma`s kwijt ben. Adobe pakket is nogal duurquote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jouw ui is wel leuk zo, maar hij loopt niet zo mooi over... Niemand die daar watmee kan?
op die leeftijd deden ze dat gelukkig nog niet. Is echt iets van het laatste jaar ofzo. (11 en 12 nu)quote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn nichtje doet dat ook ( bijna 7 jaar ) En als je haar roept dan stopt ze ook niet. Maar dan heb je zo`n kleintje van 5 naast je rijden dus je kan niet even als een idioot achter de ander aan fietsen.
Ik voel me altijd zo`n kamper wanneer ik dan moet schreeuwen "XXX WACH-TEN, nee JE WACHT met OVERSTEKEN. XXX STA STIL."
Ja, zo ben ik een jaar geleden aangereden.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laatst fietsten we ergens waar wij voorrang hadden op de auto's op de weg, alleen die automobiliste zag haar niet, dus ik riep dat ze moest stoppen, was ze gewoon nét op tijd. Vrouw was volgens mij ook flink geschrokken...
Als ze uitgestapt was, had ik haar volgens mij op haar gezocht gestompt![]()
ow, das balen... Duur grapje sowieso.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik normaal gezien zelf. Maar voorlopig even niet... aangezien mijn IMac dood is gegaan, en ik een nieuwe harde schijf krijg en al mijn programma`s kwijt ben. Adobe pakket is nogal duur
Ik word er zo agressief vanquote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op die leeftijd deden ze dat gelukkig nog niet. Is echt iets van het laatste jaar ofzo. (11 en 12 nu)
Heb je daar dan geen cd's etc van ?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik normaal gezien zelf. Maar voorlopig even niet... aangezien mijn IMac dood is gegaan, en ik een nieuwe harde schijf krijg en al mijn programma`s kwijt ben. Adobe pakket is nogal duur
Sowieso, ben ook mijn portfolio kwijtquote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ow, das balen... Duur grapje sowieso.
Achterhaald.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb je daar dan geen cd's etc van ?
ik dus ook, daarom was ik zo kwaad.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik een jaar geleden aangereden."Fietste je op het trottoir?" Nee, moron.
streng zijn mag best hoor, ik kan dat ook wel zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik word er zo agressief vanMisschien moet ik gewoon tante blijven en geen mama worden. Ik ben ook veelste streng voor die kinderen
kun je helemaal níks meer redden dan? Das wel heeel erg balenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso, ben ook mijn portfolio kwijt
Als ik naar mijn zussen kijkquote:Op maandag 24 juni 2013 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
streng zijn mag best hoor, ik kan dat ook wel zijn
Ah ok op die fiets,ja dan word het een duur grapje jaquote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Achterhaald.zijn nu al bij CS6 en ik heb alleen nog CD`s van CS3
![]()
Als ik ze nog heb
Haha.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dus ook, daarom was ik zo kwaad.
Anders zou ik nog wel boos zijn geweest ws, maar niet zo erg dat ik zat te janken op de fiets (ook van schrik, niet alléén van boosheid) Normaal ben ik ook niet zo agressief
jaartje of 2quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Het duurt sowieso nog wel ff voordat ze alleen buiten mag spelen.
Nope computer deed niks meer. Vanalles geprobeerdquote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je helemaal níks meer redden dan? Das wel heeel erg balen
het is ws wel anders als het je eigen kinderen zijn hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik naar mijn zussen kijkben ik 12x zo streng.
Zwart en paars kan qua kleuren prima.( Kleding zou ik ook niet doen ) Ik vind roze en rood bij elkaar veel ergerquote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef Fascination het volgende:
Mensen die paars en zwart combineren.![]()
Ken ech nie.
Dat laatste ga ik sowieso niet doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ws wel anders als het je eigen kinderen zijn hoor
En ik ben ook strenger dan mn zusje of mn tante.
Maar ken ook wel mensen die strenger zijn dan ik.
En mensen die hun kinderen zowat los laten (geen groente hoeven eten en áltijd hun zin krijgen)
ik schrik ook nog steeds elke keer als iemand naar mijn zin te hard aan komt rijdenquote:
Laatst had Knetter AM een rood rompertje en een roze shirtje aangedaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwart en paars kan qua kleuren prima.( Kleding zou ik ook niet doen ) Ik vind roze en rood bij elkaar veel erger
Die van mij worden zo opgevoed als in de sound of music. Dat heb ik altijd geroepenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ws wel anders als het je eigen kinderen zijn hoor
En ik ben ook strenger dan mn zusje of mn tante.
Maar ken ook wel mensen die strenger zijn dan ik.
En mensen die hun kinderen zowat los laten (geen groente hoeven eten en áltijd hun zin krijgen)
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatst had Knetter AM een rood rompertje en een roze shirtje aangedaan.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwart en paars kan qua kleuren prima.( Kleding zou ik ook niet doen ) Ik vind roze en rood bij elkaar veel erger
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij worden zo opgevoed als in de sound of music. Dat heb ik altijd geroepen
klotezooi zeg..quote:Op maandag 24 juni 2013 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nope computer deed niks meer. Vanalles geprobeerd
De backup was ook kapotwant die hing er toevallig even aan toen hij dood ging.
Nu heb ik dat deuntje in mijn hoofd.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij worden zo opgevoed als in de sound of music. Dat heb ik altijd geroepen
Ik vind dat ding op dr kop veel ergerquote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92.
datis ook achterlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:58 schreef JJH het volgende:
Ik vind altijd dat die moeders die zo'n eind bij hun grut vandaan fietsen eigenlijk automatisch slecht.
Niet dat zo is, maar zo komt dat over voor een automobilist.
Of die moeders die zonder goed te kijken een wandelwagen de weg opduwen om over te steken onder het mom van 'Die auto stopt toch wel;"
Wat voor kleur is het dan volgens jou?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat ding op dr kop veel erger![]()
Al is dit op mijn beeldscherm geen paars
Daar post ik maar niet.. Joggingbroekdag vandaag.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92.
Ja.quote:
Gebeurt te vaak.quote:
ik snap het ook niet hoor...quote:
Als die kleine van ons straks zover is gaat ze gewoon met de pot mee-eten. Lust je iets niet? Gewoon netjes je bord leeg eten. En als je iets echt, écht niet lust merken we dat wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap het ook niet hoor...
Dat eten begrijp ik ook niet goed, dat er dingen zijn die kinderen niet lekker vinden/lusten, kan prima, maar er zijn dus heel veel kinderen die gewoon niks lusten. Ik heb hier weleens meeeters en we hebben er al een gehad die geen saus over de macaroni wilde, een die geen groente at dus, een die geen pannenkoeken lustte (?) er zijn er maar weinig die gewoon netjes hun bord leegeten..
Op mijn beeldscherm is het bordeaux rood. Ik zou gokken op PMS 188quote:Op maandag 24 juni 2013 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor kleur is het dan volgens jou?
Pcies das de beste manier,die van mij lust enkel echt geen spruitjes (gaat ze van kokhalzen)quote:Op maandag 24 juni 2013 12:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als die kleine van ons straks zover is gaat ze gewoon met de pot mee-eten. Lust je iets niet? Gewoon netjes je bord leeg eten. En als je iets echt, écht niet lust merken we dat wel.
Dat inderdaad, dat had knetter ook met spruitjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Pcies das de beste manier,die van mij lust enkel echt geen spruitjes (gaat ze van kokhalzen)
Voor de rest ist gewoon een gezonde vuilnisbak.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind roze en rood bij elkaar veel erger
Omg pasta met een pakjequote:Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat inderdaad, dat had knetter ook met spruitjes.
En ik lust alles, knetter wat minder maar de dingen die knetter niet lust krijgt ze gewoon als het papadag is.
Zo maakt knetter pasta met zo'n pakje van knor, zonder echt saus.
Bij gaat ze dus roomsaus en tomatensaus over de pasta leren eten.
Mwah, ik vind het op zich wel lekker.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omg pasta met een pakje![]()
Als er 1 ding ingegoten is bij mij, is het dat je pasta niet met een pakje maakt kwa saus
nu al chips?.quote:
Ja, wtf, man.quote:
Genoeg pakjes die goed te doen zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omg pasta met een pakje![]()
Als er 1 ding ingegoten is bij mij, is het dat je pasta niet met een pakje maakt kwa saus
ik zit eraanquote:
lekker manquote:
als bier kan kan chips ookquote:
Tja dat kan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het op zich wel lekker.
Knetter houd gewoon niet van tomaten, en dan houd het hard op.
quote:
Ik kom een keertje proberen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Tja dat kan.
Ik heb ut vrouwke gewoon bij mamma in de leer gegooit
En die kan een knap sausje in elkaar draaien
Vreselijkquote:
papzak in wording.quote:
2 maanden 25 dagen 3 uur 4 minuten en 12 secondenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor Zooplus reageert op mail?
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
2 maanden 25 dagen 3 uur 4 minuten en 12 seconden
waarom vraagt ie het dan`?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:41 schreef Toekito het volgende:
[..]dan staat wok al bij de rijdende rechter hoor
dat werkt ook niet altijd, sommige kinderen eten gewoon niet. Zjn er niet veel, bij de meesten werkt het prima, maar er zíjn kinderen die het gewoon weigeren dan. Geen idee hoe je die aan moet pakken trouwensquote:Op maandag 24 juni 2013 12:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als die kleine van ons straks zover is gaat ze gewoon met de pot mee-eten. Lust je iets niet? Gewoon netjes je bord leeg eten. En als je iets echt, écht niet lust merken we dat wel.
`je kan ook dubro drinken, schijnt goed te ontvetten en antikal is goed tegen dichtslibbende adersquote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dank je, ik train juist om te ont-papzakken
geen idee, maar bestellingen zijn iig altijd zo binnen bij onsquote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor Zooplus reageert op mail?
zijn vrouw vroeg het. Wok niet. Die geeft ze een dag om te reageren.quote:
Chanterenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen idee hoe je die aan moet pakken trouwens![]()
ik wacht ff een paar dagenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dank je, ik train juist om te ont-papzakken
Ik heb al een middel gevonden, dus ik ga nog maar even op deze manier verderquote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
`je kan ook dubro drinken, schijnt goed te ontvetten en antikal is goed tegen dichtslibbende aders
waarom stapt wok dan naar die RRLquote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn vrouw vroeg het. Wok niet. Die geeft ze een dag om te reageren.
ow bah, wat gaan ze doen dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef crv het volgende:
Overigens moet ik waarschijnlijk aan mijn hand geopereerd worden
Da's mooi 'vervelend'quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef crv het volgende:
Overigens moet ik waarschijnlijk aan mijn hand geopereerd worden
geen idee.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:46 schreef crv het volgende:
[..]
waarom stapt wok dan naar die RRL
kan pien dat zelf niet ?
Dat zien we tegen die tijd wel weer dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet altijd, sommige kinderen eten gewoon niet. Zjn er niet veel, bij de meesten werkt het prima, maar er zíjn kinderen die het gewoon weigeren dan. Geen idee hoe je die aan moet pakken trouwens![]()
A en K eten alles, ook als ze het niet zo lekker vinden. En we kunnen ze met goed fatsoen meenemen naar een restaurantdat is ook erg fijn
meestal gaat het wel goed als je ze maar niet teveel hun zin geeft volgens mij. Bij A en K is het iig nooit een probleem geweest.quote:
Ja, ze zijn vet snel met dat soort dingenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, maar bestellingen zijn iig altijd zo binnen bij ons
Papa kan heel lekker zuurkool maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meestal gaat het wel goed als je ze maar niet teveel hun zin geeft volgens mij. Bij A en K is het iig nooit een probleem geweest.
Ik hoef geen zuurkool te maken en A plukt meestal de tomaten uit de ovenschotel en K de champignons, maar dan heb je het wel een beetje gehad.
ben ik het niet mee eens, spruitjesquote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Papa kan heel lekker zuurkool maken.
En dat soort kleine dingetjes houd je altijd. Doperwten zijn bijvoorbeeld nou eenmaal lekkerder dan spruitjes, dat vind ik ook.
Dat is gewoon uitproberen hoever ze kunnen gaanquote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet altijd, sommige kinderen eten gewoon niet. Zjn er niet veel, bij de meesten werkt het prima, maar er zíjn kinderen die het gewoon weigeren dan. Geen idee hoe je die aan moet pakken trouwens![]()
A en K eten alles, ook als ze het niet zo lekker vinden. En we kunnen ze met goed fatsoen meenemen naar een restaurantdat is ook erg fijn
ze hebben bijna alles al een keer voorbij zien komen ondertussen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens, spruitjes![]()
Maar klopt en dat vind ik ook niet zo erg. Als ze ergens anders zijn, eten zehet gewoon op, dat vind ik dan weer wél belangrijk![]()
Ze zeggen wel regelmatig: ieuw! Als ik iets nieuws op tafel zet dat ze niet kennen, hoewel dat wel steeds minder is geworden
wij bestellen daar tegenwoordig ook t zaagsel, kattenvoer, konijnenvoer enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 12:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn vet snel met dat soort dingen
Ik ga er geen krabpaal meer bestellig iig denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij bestellen daar tegenwoordig ook t zaagsel, kattenvoer, konijnenvoer enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |