Daar post ik maar niet.. Joggingbroekdag vandaag.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92.
Ja.quote:
Gebeurt te vaak.quote:
ik snap het ook niet hoor...quote:
Als die kleine van ons straks zover is gaat ze gewoon met de pot mee-eten. Lust je iets niet? Gewoon netjes je bord leeg eten. En als je iets echt, écht niet lust merken we dat wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap het ook niet hoor...
Dat eten begrijp ik ook niet goed, dat er dingen zijn die kinderen niet lekker vinden/lusten, kan prima, maar er zijn dus heel veel kinderen die gewoon niks lusten. Ik heb hier weleens meeeters en we hebben er al een gehad die geen saus over de macaroni wilde, een die geen groente at dus, een die geen pannenkoeken lustte (?) er zijn er maar weinig die gewoon netjes hun bord leegeten..
Op mijn beeldscherm is het bordeaux rood. Ik zou gokken op PMS 188quote:Op maandag 24 juni 2013 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor kleur is het dan volgens jou?
Pcies das de beste manier,die van mij lust enkel echt geen spruitjes (gaat ze van kokhalzen)quote:Op maandag 24 juni 2013 12:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als die kleine van ons straks zover is gaat ze gewoon met de pot mee-eten. Lust je iets niet? Gewoon netjes je bord leeg eten. En als je iets echt, écht niet lust merken we dat wel.
Dat inderdaad, dat had knetter ook met spruitjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Pcies das de beste manier,die van mij lust enkel echt geen spruitjes (gaat ze van kokhalzen)
Voor de rest ist gewoon een gezonde vuilnisbak.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind roze en rood bij elkaar veel erger
Omg pasta met een pakjequote:Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat inderdaad, dat had knetter ook met spruitjes.
En ik lust alles, knetter wat minder maar de dingen die knetter niet lust krijgt ze gewoon als het papadag is.
Zo maakt knetter pasta met zo'n pakje van knor, zonder echt saus.
Bij gaat ze dus roomsaus en tomatensaus over de pasta leren eten.
Mwah, ik vind het op zich wel lekker.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omg pasta met een pakje![]()
Als er 1 ding ingegoten is bij mij, is het dat je pasta niet met een pakje maakt kwa saus
nu al chips?.quote:
Ja, wtf, man.quote:
Genoeg pakjes die goed te doen zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Omg pasta met een pakje![]()
Als er 1 ding ingegoten is bij mij, is het dat je pasta niet met een pakje maakt kwa saus
ik zit eraanquote:
lekker manquote:
als bier kan kan chips ookquote:
Tja dat kan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het op zich wel lekker.
Knetter houd gewoon niet van tomaten, en dan houd het hard op.
quote:
Ik kom een keertje proberen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Tja dat kan.
Ik heb ut vrouwke gewoon bij mamma in de leer gegooit
En die kan een knap sausje in elkaar draaien
Vreselijkquote:
papzak in wording.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |