ik dus ook, daarom was ik zo kwaad.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik een jaar geleden aangereden."Fietste je op het trottoir?" Nee, moron.
streng zijn mag best hoor, ik kan dat ook wel zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik word er zo agressief vanMisschien moet ik gewoon tante blijven en geen mama worden. Ik ben ook veelste streng voor die kinderen
kun je helemaal níks meer redden dan? Das wel heeel erg balenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso, ben ook mijn portfolio kwijt
Als ik naar mijn zussen kijkquote:Op maandag 24 juni 2013 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
streng zijn mag best hoor, ik kan dat ook wel zijn
Ah ok op die fiets,ja dan word het een duur grapje jaquote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Achterhaald.zijn nu al bij CS6 en ik heb alleen nog CD`s van CS3
![]()
Als ik ze nog heb
Haha.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dus ook, daarom was ik zo kwaad.
Anders zou ik nog wel boos zijn geweest ws, maar niet zo erg dat ik zat te janken op de fiets (ook van schrik, niet alléén van boosheid) Normaal ben ik ook niet zo agressief
jaartje of 2quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Het duurt sowieso nog wel ff voordat ze alleen buiten mag spelen.
Nope computer deed niks meer. Vanalles geprobeerdquote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je helemaal níks meer redden dan? Das wel heeel erg balen
het is ws wel anders als het je eigen kinderen zijn hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik naar mijn zussen kijkben ik 12x zo streng.
Zwart en paars kan qua kleuren prima.( Kleding zou ik ook niet doen ) Ik vind roze en rood bij elkaar veel ergerquote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef Fascination het volgende:
Mensen die paars en zwart combineren.![]()
Ken ech nie.
Dat laatste ga ik sowieso niet doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ws wel anders als het je eigen kinderen zijn hoor
En ik ben ook strenger dan mn zusje of mn tante.
Maar ken ook wel mensen die strenger zijn dan ik.
En mensen die hun kinderen zowat los laten (geen groente hoeven eten en áltijd hun zin krijgen)
ik schrik ook nog steeds elke keer als iemand naar mijn zin te hard aan komt rijdenquote:
Laatst had Knetter AM een rood rompertje en een roze shirtje aangedaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwart en paars kan qua kleuren prima.( Kleding zou ik ook niet doen ) Ik vind roze en rood bij elkaar veel erger
Die van mij worden zo opgevoed als in de sound of music. Dat heb ik altijd geroepenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ws wel anders als het je eigen kinderen zijn hoor
En ik ben ook strenger dan mn zusje of mn tante.
Maar ken ook wel mensen die strenger zijn dan ik.
En mensen die hun kinderen zowat los laten (geen groente hoeven eten en áltijd hun zin krijgen)
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatst had Knetter AM een rood rompertje en een roze shirtje aangedaan.
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zwart en paars kan qua kleuren prima.( Kleding zou ik ook niet doen ) Ik vind roze en rood bij elkaar veel erger
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij worden zo opgevoed als in de sound of music. Dat heb ik altijd geroepen
klotezooi zeg..quote:Op maandag 24 juni 2013 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nope computer deed niks meer. Vanalles geprobeerd
De backup was ook kapotwant die hing er toevallig even aan toen hij dood ging.
Nu heb ik dat deuntje in mijn hoofd.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij worden zo opgevoed als in de sound of music. Dat heb ik altijd geroepen
Ik vind dat ding op dr kop veel ergerquote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92.
datis ook achterlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:58 schreef JJH het volgende:
Ik vind altijd dat die moeders die zo'n eind bij hun grut vandaan fietsen eigenlijk automatisch slecht.
Niet dat zo is, maar zo komt dat over voor een automobilist.
Of die moeders die zonder goed te kijken een wandelwagen de weg opduwen om over te steken onder het mom van 'Die auto stopt toch wel;"
Wat voor kleur is het dan volgens jou?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat ding op dr kop veel erger![]()
Al is dit op mijn beeldscherm geen paars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |