2 maanden 25 dagen 3 uur 4 minuten en 12 secondenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor Zooplus reageert op mail?
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
2 maanden 25 dagen 3 uur 4 minuten en 12 seconden
waarom vraagt ie het dan`?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:41 schreef Toekito het volgende:
[..]dan staat wok al bij de rijdende rechter hoor
dat werkt ook niet altijd, sommige kinderen eten gewoon niet. Zjn er niet veel, bij de meesten werkt het prima, maar er zíjn kinderen die het gewoon weigeren dan. Geen idee hoe je die aan moet pakken trouwensquote:Op maandag 24 juni 2013 12:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als die kleine van ons straks zover is gaat ze gewoon met de pot mee-eten. Lust je iets niet? Gewoon netjes je bord leeg eten. En als je iets echt, écht niet lust merken we dat wel.
`je kan ook dubro drinken, schijnt goed te ontvetten en antikal is goed tegen dichtslibbende adersquote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dank je, ik train juist om te ont-papzakken
geen idee, maar bestellingen zijn iig altijd zo binnen bij onsquote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor Zooplus reageert op mail?
zijn vrouw vroeg het. Wok niet. Die geeft ze een dag om te reageren.quote:
Chanterenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen idee hoe je die aan moet pakken trouwens![]()
ik wacht ff een paar dagenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dank je, ik train juist om te ont-papzakken
Ik heb al een middel gevonden, dus ik ga nog maar even op deze manier verderquote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef crv het volgende:
[..]
`je kan ook dubro drinken, schijnt goed te ontvetten en antikal is goed tegen dichtslibbende aders
waarom stapt wok dan naar die RRLquote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn vrouw vroeg het. Wok niet. Die geeft ze een dag om te reageren.
ow bah, wat gaan ze doen dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef crv het volgende:
Overigens moet ik waarschijnlijk aan mijn hand geopereerd worden
Da's mooi 'vervelend'quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef crv het volgende:
Overigens moet ik waarschijnlijk aan mijn hand geopereerd worden
geen idee.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:46 schreef crv het volgende:
[..]
waarom stapt wok dan naar die RRL
kan pien dat zelf niet ?
Dat zien we tegen die tijd wel weer dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet altijd, sommige kinderen eten gewoon niet. Zjn er niet veel, bij de meesten werkt het prima, maar er zíjn kinderen die het gewoon weigeren dan. Geen idee hoe je die aan moet pakken trouwens![]()
A en K eten alles, ook als ze het niet zo lekker vinden. En we kunnen ze met goed fatsoen meenemen naar een restaurantdat is ook erg fijn
meestal gaat het wel goed als je ze maar niet teveel hun zin geeft volgens mij. Bij A en K is het iig nooit een probleem geweest.quote:
Ja, ze zijn vet snel met dat soort dingenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, maar bestellingen zijn iig altijd zo binnen bij ons
Papa kan heel lekker zuurkool maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meestal gaat het wel goed als je ze maar niet teveel hun zin geeft volgens mij. Bij A en K is het iig nooit een probleem geweest.
Ik hoef geen zuurkool te maken en A plukt meestal de tomaten uit de ovenschotel en K de champignons, maar dan heb je het wel een beetje gehad.
ben ik het niet mee eens, spruitjesquote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Papa kan heel lekker zuurkool maken.
En dat soort kleine dingetjes houd je altijd. Doperwten zijn bijvoorbeeld nou eenmaal lekkerder dan spruitjes, dat vind ik ook.
Dat is gewoon uitproberen hoever ze kunnen gaanquote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet altijd, sommige kinderen eten gewoon niet. Zjn er niet veel, bij de meesten werkt het prima, maar er zíjn kinderen die het gewoon weigeren dan. Geen idee hoe je die aan moet pakken trouwens![]()
A en K eten alles, ook als ze het niet zo lekker vinden. En we kunnen ze met goed fatsoen meenemen naar een restaurantdat is ook erg fijn
ze hebben bijna alles al een keer voorbij zien komen ondertussen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens, spruitjes![]()
Maar klopt en dat vind ik ook niet zo erg. Als ze ergens anders zijn, eten zehet gewoon op, dat vind ik dan weer wél belangrijk![]()
Ze zeggen wel regelmatig: ieuw! Als ik iets nieuws op tafel zet dat ze niet kennen, hoewel dat wel steeds minder is geworden
wij bestellen daar tegenwoordig ook t zaagsel, kattenvoer, konijnenvoer enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 12:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn vet snel met dat soort dingen
Ik ga er geen krabpaal meer bestellig iig denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij bestellen daar tegenwoordig ook t zaagsel, kattenvoer, konijnenvoer enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |