abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2013 @ 00:08:39 #73
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128176692
quote:
2s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik merk bij jou wel een sterk gevoel van zelfmedelijden. Nu is dit geen oordeel, maar je moet wel weten dat de weg vooruit er een is zonder dat verlammende zelfmedelijden. En ik weet zelf ook hoe lekker dat kan voelen, maar blijf er niet in hangen.
Een beschrijving van mijn problemen is niet hetzelfde als zelfmedelijden. Een beschrijving van mijn gevoelens ook niet. Ik heb nog nooit iets in de trent van "oh, oh, wat heb ik het toch erg slecht" gezegd. Ik probeer het zoveel mogelijk te "absoluteren" (als dat een woord is :P ).
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Had jij nou AD?
Nee, dat krijg ik (nog) niet.
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah niet helemaal waar...

Stiekem heb ik (voornamelijk als ik goed in mijn vel zit) erg goede ogen voor vrouwelijke interesse, daar ben ik in ieder geval van overtuigd.
Dat is een goede overtuiging. Dat moet je vast blijven houden :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128176695
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Op dit moment dus dat het nooit vruchten af heeft geworpen....
Heeft niet het gewenste effect gegeven en dat maakt mij dus onzeker. Wil dat effect dus graag wel hebben ;)
Ik wil iets.. Maar heb het nooit gekregen... En ben op dit moment dus een soort van onzeker hoe ik dat zou moeten krijgen... Ik weet dat ik het uiterlijk mee hebt.. de intelligentie ook wel... Interesse is ook wel eens getoond, heb genoeg meisjes gezoend... Had allerlei nummers kunnen vragen... op dates kunnen vragen, maar dat heb ik nooit gedaan.

En tjah, uit zelfmedelijden, want dat is het eigenlijk... Dat verlammende schild... Heb ik geen zin meer om de gok te wagen en zit ik erop te hekelen dat vrouwen nou nooit eens initiatief nemen ergens in.
Rustig aan.
pi_128176739
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Een beschrijving van mijn problemen is niet hetzelfde als zelfmedelijden. Een beschrijving van mijn gevoelens ook niet. Ik heb nog nooit iets in de trent van "oh, oh, wat heb ik het toch erg slecht" gezegd. Ik probeer het zoveel mogelijk te "absoluteren" (als dat een woord is :P ).

[..]

Nee, dat krijg ik (nog) niet.

[..]

Dat is een goede overtuiging. Dat moet je vast blijven houden :)
Zorgte er bij mij voor dat ik niet meer vanuit zelfmedelijden redeneerde en lekker constructief werd in ieder geval... Bij deze AD wel wat minder dan bij venlafaxine maargoed..

Heb dat niet alleen bij mezelf hoor, zie het ook gewoon als het voor een ander bedoelt is..
Rustig aan.
  maandag 24 juni 2013 @ 00:10:02 #76
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128176748
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

U sure? Helemaal niks? Echt helemaal niks?
Nee helemaal niks en dat vind ik zwaar klote. Ik heb in mijn hele leven niks bijzonders gepresteerd. Ik ben eigenlijk meer een parasiet van de samenleving.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128176786
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Weinig of niks? Ik kan toch wel degelijk een aantal dingen noemen waar ik trots op ben. Hoe kut ik me ok voel..
Trots he?

Nee gaat slecht eigenlijk..
Doet me weinig dat ik VWO heb gehaald in 1 jaar bijvoorbeeld, heb er ook te weinig mijn best voor gedaan dat scheelt ook weer.. Heb mijn hele leven te weinig motivatie gehad voor dat soort dingen denk ik, passief mannetje ben ik.
Rustig aan.
pi_128176803
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee helemaal niks en dat vind ik zwaar klote. Ik heb in mijn hele leven niks bijzonders gepresteerd. Ik ben eigenlijk meer een parasiet van de samenleving.
Ik kan mij voorstellen dat er tranen vloeien..
Rustig aan.
pi_128176876
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je bent veel te hard voor jezelf. Dat olie programma? Het feit dat je naar fok meets bent geweest? Het feit dat je prof. hulp zoekt?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 24 juni 2013 @ 00:14:16 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128176932
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef sitting_elfling het volgende:

Het ging sinds Oktober minder. Niet alleen minder, naar mijn mening had ze een famous switch moment (borderline) en wou ze plots niks meer met te maken hebben. Ik wou er voor vechten en was die domme (oliedomme) dude die maar bleef vechten tot er niks in de tank van s_e zat zodat ze mij echt levendig kon fileren..

Oftewel je hebt het echt geprobeerd.. maar het heeft niet gewerkt. En kijk wat je nu voor leuke vriendin (neem ik aan) ervoor terug hebt gekregen!
quote:
Ik schoot altijd in de verdediding. Zij is de enige figuur op deze aardkloot waarvan ik haar geen zware dingen durf te vertellen. Ik heb haar nooit uitgescholden. Met name omdat ze een kuttere jeugd ivg met mij heeft gehad en het zeker makkelijk heeft gehad. Heb me dus altijd inghouden, altijd brave hendrik spelen. En of ze nu door heeft of ze ziek is of niet, ik mag daar eigenlijk gewoon niet boos over zijn. Mijn psycholoog zegt dat ik prima in orde ben, gezien mijn verleden het juist erg goed heb gedaan en mijn arts en 'peut zeggen, en ik blijf het herhalen in de hoop dat het een keer blijft zitten. I was just unlucky.......
Met het laatste eens. Je hebt een mooie tijd gehad, een klote einde eraan. En thats life. Zal vast nog wel een keer gebeuren met wat pech. Maar ik weet ook heel goed dat logica en gevoel niet altijd samen gaan
quote:
Ik voel me enorm bezwaard om te 'zeiken en zaniken' in dit topic omdat het meerendeel last heeft van sociale issues. Meer vrienden of zelfs een relatie wil hebben. Ik heb daar abslouut geen last van en voel me daarin juist weer de enorme droogkloot die zich weer loopt aan te stellen. Terwijl bijv. vandaag echt weer zo'n kut dag van 'stekkertje er uit trekken' is.
Aah in die zin. Jah snap ik. Heb ik na het lezen van al die verhalen ook hoor. Dat ik me afvraag waarom ik in godsnaam de tijd van een psych met mijn 'gedoe' ga vermoeien terwijl er andere mensen beter hulp zouden kunnen gebruiken.
quote:
Yes, heb nu weer een vriendin. Volgens de 'peut en arts en vrienden was het alleen nooit 'echte liefde' wat ze me liet zien. Alleen wat zij dacht als 'echte liefde' te zien. Ik wist daarentegen niet beter ...

En ja, ik weet rationeel dat wat mijn huidige vriendin met me doet liefde is. Ik voel het alleen nog niet zo. Maar dat komt niet door haar. Mijn huidige relatie is echt een fighter en iemand die me continu schopt. Betreffende vrienden en relatie heb ik dan ook echt niks te klagen..
Maar zou je niet een vriendin willen waarin je die liefde ook voelt.. dus niet alleen ziet/begrijpt/weet, maar ook voelt?
Dan kan je vriendin nog zo'n topper zijn, maar dan lijkt het mij meer een relatie uit begrip/logica dan eentje uit liefde.
Hoe gaat je vriendin eigenlijk om met je gevoelens mbt je ex?
quote:
Echt, het feit dat dit de laatste woorden waren die we met elkaar spraken .. vreet me op. Dit persoon wou met me trouwen, kids krijgen en dan krijgt ze dit over haar lippen. Al was ze vreemd gegaan, of wat dan ook, ik had zoiets nooit kunnen zeggen. : (

Mensen zijn rare wezens, kunnenz omaar ineens omslaan. Op het moment dat iemand je vriend(in) is, is diegene heilig.. daarna kan je er soms schijt aan hebben. Ligt maar net aan hoe je in elkaar zit hoe groot die omslag kan zijn.
quote:
Ik trek het dan ook niet, vandaar dat ik continu op reis ben. Ik trek het gewoon echt niet. Mentaal en fysiek niet. Ik trek het echt niet. De wens van het knopje omzetten is soms zo groot dat als het niet voor m'n maatjes was geweest dat al wel werkelijkheid was geworden.
Gelukkig heb je je vrienden en vriendin nog O+ Want het zou toch nergens op slaan dat je je leven (bv) zou willen beeindigen omdat je niet over je ex heen kan komen (misschien wat qru gezegd, maar je snapt denk ik wel hoe ik het bedoel).
pi_128177012
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je bent veel te hard voor jezelf. Dat olie programma? Het feit dat je naar fok meets bent geweest? Het feit dat je prof. hulp zoekt?
Trots he...
Is iets wat dus enorm positieve raakvlakken heeft met je eigen persoonlijkheid / ervaringen.

Als je alles zwart ziet mis je dus dat gevoel omdat je geen positiviteit kunt voelen...
Anderzijds.. als je lange tijd depressief bent geweest raak je jezelf een beetje kwijt.... En de motivatie om uberhaupt iets met je leven te doen... Dat helpt dan ook niet bepaald mee.
Rustig aan.
  maandag 24 juni 2013 @ 00:17:47 #82
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128177060
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Trots he?

Doet me weinig dat ik VWO heb gehaald in 1 jaar bijvoorbeeld, heb er ook te weinig mijn best voor gedaan dat scheelt ook weer.. Heb mijn hele leven te weinig motivatie gehad voor dat soort dingen denk ik, passief mannetje ben ik.
Same here. Voel me ook weinig trots op het feit dat ik vwo heb gehaald, want ik heb er niks voor gedaan. En verder ook weinig motivatie om er verder iets mee te doen, wat ik enorm irritant vind. Weet je, het leven voelt zwaar aan als je, mocht je familie ed buiten beschouwing laten, het liefst eruit stapt. Ik hoop iets te vinden waardoor ik niet meer voor anderen nog wil leven, maar ook voor mezelf. Lijkt me veel minder zwaar. Tot die tijd probeer ik mijn depressie te omarmen.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  maandag 24 juni 2013 @ 00:22:42 #83
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128177248
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Trots he?

Ik heb exact hetzelfde. Ik heb het nu tot het einde van een universitaire master van een exact beta vak geschopt zonder echt een keer mijn best voor iets te doen :')
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het olie programma boeit bijna niemand wat. Naar Fok meets gaan stelt absoluut gezien niets voor en ik ben lang niet de enige die professionele hulp zoekt voor problemen.
pi_128177489
Weetje, ik heb niks om echt trots op te zijn, maar als iedereen in deze wereld zoals ik zou zijn, zou deze wereld een betere plek zijn.

Mag ik opzicht wel trots op zijn dat ik een toffe peer ben. :+
Rustig aan.
pi_128177649
Hier ook iemand die niets kan verzinnen om trots op te zijn, al hoor ik wel vaak dat ik iets goed heb aangepakt of dat het knap is dat ik iets behaald heb. Ik doe dat af als "maar da's toch niks bijzonders?!"
Blijkbaar zou ik trots mogen zijn maar dat gevoel is in geen velden of wegen te bekennen :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  maandag 24 juni 2013 @ 00:36:19 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128177744
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
Hier ook iemand die niets kan verzinnen om trots op te zijn, al hoor ik wel vaak dat ik iets goed heb aangepakt of dat het knap is dat ik iets behaald heb. Ik doe dat af als "maar da's toch niks bijzonders?!"
Blijkbaar zou ik trots mogen zijn maar dat gevoel is in geen velden of wegen te bekennen :P
Hehe dat inderdaad. De dingen die ik heb gedaan zijn voor mijn gevoel echt niet bijzonder. Een vriend van me heeft me op een gegeven moment met z'n manager gesproken voor een functie voor mij. Ik denk "je bent gestoord.. dat kan ik echt niet" Maar blijkbaar zien mensen soms iets in mij wat ik niet zie / snap.

Weet wel dat ik niet dom ben ofzo, maar zo geweldig goed als de mensen soms denken/zeggen dat ik ben, klopt ook zeker niet.
  maandag 24 juni 2013 @ 00:36:28 #87
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128177754
quote:
Je hebt naast een drukke baan bijna je HBO afgerond, mag je toch best trots op zijn.
pi_128177764
quote:
Tjah maar heb je er echt je best voor gedaan? :)
Denk dat dat toch wel iets is wat essentieel is...
Rustig aan.
pi_128177923
Keb zo een indruk wel dat ik gewoon echt 3x geen flikker heb aan ''professionele hulp''
Naast de voorgeschreven medicatie.
Rustig aan.
  maandag 24 juni 2013 @ 00:40:57 #90
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128177947
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hehe dat inderdaad. De dingen die ik heb gedaan zijn voor mijn gevoel echt niet bijzonder. Een vriend van me heeft me op een gegeven moment met z'n manager gesproken voor een functie voor mij. Ik denk "je bent gestoord.. dat kan ik echt niet" Maar blijkbaar zien mensen soms iets in mij wat ik niet zie / snap.

Weet wel dat ik niet dom ben ofzo, maar zo geweldig goed als de mensen soms denken/zeggen dat ik ben, klopt ook zeker niet.
Herkenbaar :)
  maandag 24 juni 2013 @ 00:42:05 #91
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128177994
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
Keb zo een indruk wel dat ik gewoon echt 3x geen flikker heb aan ''professionele hulp''
Naast de voorgeschreven medicatie.
Ben je weleens helemaal door het traject heengegaan op de manier zoals ik dat nu aan het doen ben?
pi_128178021
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ben je weleens helemaal door het traject heengegaan op de manier zoals ik dat nu aan het doen ben?
En hoe werkt dat?
Rustig aan.
pi_128178103
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Precies! Kan ook een teken van zelfonderschatting zijn, maar daar ben ik nog niet achter :P
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:36 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je hebt naast een drukke baan bijna je HBO afgerond, mag je toch best trots op zijn.
Daar ga ik blij mee zijn, maar dat is van korte duur. Gebeurde ook na m'n mbo een aantal jaren terug :+
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah maar heb je er echt je best voor gedaan? :)
Denk dat dat toch wel iets is wat essentieel is...
Zeker wel. Het heeft me veel tijd, geld en energie gekost. Niet bepaald de bestbetaalde baan, onregelmatige werktijden en weinig tijd, maar zeker de laatste maanden moet ik er hard voor werken omdat m'n hoofd als een zeef werkt en ik geen greintje concentratievermogen meer heb. Dat was een kromme zin :+
Tante minthy!! O+
  maandag 24 juni 2013 @ 00:45:21 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128178126
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:44 schreef minthy het volgende:

Precies! Kan ook een teken van zelfonderschatting zijn, maar daar ben ik nog niet achter :P
Ow ik weet zeker dat ik daar wel last van heb :')
pi_128178146
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
Zeker wel. Het heeft me veel tijd, geld en energie gekost. Niet bepaald de bestbetaalde baan, onregelmatige werktijden en weinig tijd, maar zeker de laatste maanden moet ik er hard voor werken omdat m'n hoofd als een zeef werkt en ik geen greintje concentratievermogen meer heb. Dat was een kromme zin :+
Wat super van je dan dat je al die inspanningen tot een goed einde hebt volbracht!
Kun je wel trots op wezen.
Rustig aan.
pi_128178183
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow ik weet zeker dat ik daar wel last van heb :')
:D
Hier een gevalletje "men zegt het" :P
Tante minthy!! O+
  maandag 24 juni 2013 @ 00:47:24 #97
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128178187
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En hoe werkt dat?
Je moet naar de huisarts/studieadviseur gaan en dan krijg je vanzelf een verwijzing. Wat ik tot nu toe heb meegemaakt bevalt me zeer goed eigenlijk. Er zijn wel deskundigen waar je zeer goed mee kan praten.
  maandag 24 juni 2013 @ 00:47:33 #98
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128178191
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:47 schreef minthy het volgende:

[..]

:D
Hier een gevalletje "men zegt het" :P
Ik denk dat jij daar ook wel zeker van kunt zijn
pi_128178207
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet naar de huisarts/studieadviseur gaan en dan krijg je vanzelf een verwijzing. Wat ik tot nu toe heb meegemaakt bevalt me zeer goed eigenlijk. Er zijn wel deskundigen waar je zeer goed mee kan praten.
Ben geweest bij huizarstszzzds psychiaterttttt dokterttttt en nu psychotherapeut.
Rustig aan.
  maandag 24 juni 2013 @ 00:51:55 #100
103397 minthy
Lief-ish
pi_128178342
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat super van je dan dat je al die inspanningen tot een goed einde hebt volbracht!
Kun je wel trots op wezen.
Men zegt het :P
Het voelt niet zo helaas, binnen mijn werkveld is ontwikkeling zeer belangrijk. Het wordt raar gevonden als je geen ambitie toont. Ik wou echter niet dat m'n werkgever de kosten ging betalen, dan zit ik nog 10jr aan hem vast. Ergens best dom om het naast fulltime werk te gaan doen :P
Straks kan ik wel weer een sociaal leven gaan opbouwen, dat is een tof vooruitzicht :)
Tante minthy!! O+
  maandag 24 juni 2013 @ 00:53:12 #101
103397 minthy
Lief-ish
pi_128178376
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij daar ook wel zeker van kunt zijn
Dat zou best kunnen maar zo voelt het niet :P
Tante minthy!! O+
  maandag 24 juni 2013 @ 00:54:49 #102
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128178413
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Men zegt het :P
Het voelt niet zo helaas, binnen mijn werkveld is ontwikkeling zeer belangrijk. Het wordt raar gevonden als je geen ambitie toont. Ik wou echter niet dat m'n werkgever de kosten ging betalen, dan zit ik nog 10jr aan hem vast. Ergens best dom om het naast fulltime werk te gaan doen :P
Straks kan ik wel weer een sociaal leven gaan opbouwen, dat is een tof vooruitzicht :)
Juist dan kun je er heel trots op zijn.
  maandag 24 juni 2013 @ 00:55:05 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128178429
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen maar zo voelt het niet :P
Ow dat heb ik ook hoor. Tis ook meer uit logica dat ik ze wss wel gelijk zou moeten geven. Maar het voelt idd niet zo.
pi_128178447
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Okidoki! Gewoon brutaal haar nummer vragen en de volgende dag opbellen ofzo als ik haar zie. })
Vraag haar uit; haar nummer krijg je dan vanzelf wel. ;)
pi_128178484
quote:
3s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Vraag haar uit; haar nummer krijg je dan vanzelf wel. ;)
Hey... Wil jij misschien een keer samen met mij naar *insert tent waar je instaat* een drankje doen?
Rustig aan.
  maandag 24 juni 2013 @ 01:02:59 #106
103397 minthy
Lief-ish
pi_128178672
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Juist dan kun je er heel trots op zijn.
We gaan het meemaken, ik ga nog steeds voor het eindgesprek in augustus. Dan hoop ik iig een hoop stress kwijt te zijn en het zwarte gat geaccepteerd te hebben :P
Tante minthy!! O+
  maandag 24 juni 2013 @ 01:04:13 #107
103397 minthy
Lief-ish
pi_128178718
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow dat heb ik ook hoor. Tis ook meer uit logica dat ik ze wss wel gelijk zou moeten geven. Maar het voelt idd niet zo.
Hier ook iemand die probeert te beredeneren vanuit logica. Bij een ander denk ik dan weer wel uit gevoel :')
Tante minthy!! O+
  maandag 24 juni 2013 @ 01:04:40 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128178728
Morgen voor 6 uur op en ik slaap nog niet :')
Dus ik ga het maar proberen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')