Want er zijn amper mensen die het leven niet meer zien zitten en er een eind aan maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik denk wel dat mensen probleempjes hebben, maar niet echte supergrote zware problemen die je heftig hinderen in je functioneren zoals dat bij mij zo is. Ik zie nog niet heel Nederland naar een psychiater gaan.
Ik ben met je eens dat niet iedereen zware problemen heeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Nou, ik denk wel dat mensen probleempjes hebben, maar niet echte supergrote zware problemen die je heftig hinderen in je functioneren zoals dat bij mij zo is. Ik zie nog niet heel Nederland naar een psychiater gaan.
Die problemen vallen niet in het niet bij mij, maar er zijn niet schrikbarend veel mensen die zo denken. Ik geloof het niet totdat ik de cijfers zie.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want er zijn amper mensen die het leven niet meer zien zitten en er een eind aan maken.
Of vallen die problemen ook in het niet bij die van jou?
Er kunnen inderdaad in alle levensfases problemen ontstaan, maar ik het meer over de kaliber "10+ jaar functioneringsproblemen door bijvoorbeeld slechte jeugd welke nooit helemaal zijn opgelost".quote:Op zondag 23 juni 2013 23:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat niet iedereen zware problemen heeft.
Maar ik denk wel dat je bv denkt "als ik een onbezorgde jeugd had gehad, was alles goed geweest" .. nouja als dat bv zo geweest was, dan zat ik hier nu niet
En ook later kunnen er problemen ontstaan.
Hoe weet je dat nou : (?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die problemen vallen niet in het niet bij mij, maar er zijn niet schrikbarend veel mensen die zo denken. Ik geloof het niet totdat ik de cijfers zie.
[..]
Er kunnen inderdaad in alle levensfases problemen ontstaan, maar ik het meer over de kaliber "10+ jaar functioneringsproblemen door bijvoorbeeld slechte jeugd welke nooit helemaal zijn opgelost".
Ik weet niet wat voor schade je hebt opgelopen in je jeugd behalve pesten (en dat kan heftig zijn) vergeet niet dat je met dit soort reacties anderen enorm veel pijn kunt doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ik denk persoonlijk aan een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou : (?
Ik blijf serieuze vermoedens hebben dat je autistische trekken hebt. Maar dat blijft mijn eigen mening.
In mijn werk kom ik ontzettend veel mensen tegen (cliënten/collega's) die zware psychische problemen hebben gehad. Bij de meeste van hen zie je niets en merk je ook niets. Ik weet dat je graag cijfers hoort, die kan ik je niet geven.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die problemen vallen niet in het niet bij mij, maar er zijn niet schrikbarend veel mensen die zo denken. Ik geloof het niet totdat ik de cijfers zie.
[..]
Er kunnen inderdaad in alle levensfases problemen ontstaan, maar ik het meer over de kaliber "10+ jaar functioneringsproblemen door bijvoorbeeld slechte jeugd welke nooit helemaal zijn opgelost".
Daarnaast heftig dominerende en controlerende ouders. Ik heb nooit echte vrijheid gekend en ik ben in de daaraan gerelateerde negatieve gevoelens blijven "hangen". Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik veel mag.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor schade je hebt opgelopen in je jeugd behalve pesten (en dat kan heftig zijn) vergeet niet dat je met dit soort reacties anderen enorm veel pijn kunt doen.
Omdat een mens een kuddedier is en de mening van een ander nu eenmaal belangrijk vindt.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Waarom geven om negatieve meningen van anderen? Kan iemand daar een antwoord op geven? Ook al weet je dat zij het fout hebben?
Nou ja, je zegt letterlijk "die problemen vallen in het niet bij mij". Ergens zeg je daarmee dat de rest zich aansteltquote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zie niet hoe mijn reactie veel pijn bij anderen teweeg kan brengen.
Je kan pijn en trauma's niet op die manier vergelijken. De pijn die de één kan voelen bij het overlijden van zijn hamster kan erger aanvoelen dan de pijn van een ander die zijn moeder ziet hangen aan haar riem. Erken ook de gevoelens van anderen, ondanks dat die van jou gekwetst zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ik reageer gewoon graag.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Waarom geven om negatieve meningen van anderen? Kan iemand daar een antwoord op geven? Ook al weet je dat zij het fout hebben?
Oh hier op Fok die KLB kliek die weet mij altijd wel heel gepast te pakken in bepaalde situaties.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat een mens een kuddedier is en de mening van een ander nu eenmaal belangrijk vindt.
Een voorbeeld van de situatie is makkelijker om het uit te leggen.
Omdat die personen ooit veel om je gegeven hebben? (in mijn geval dan..)quote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm,
Dit dus comp_lex!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan pijn en trauma's niet op die manier vergelijken. De pijn die de één kan voelen bij het overlijden van zijn hamster kan erger aanvoelen dan de pijn van een ander die zijn moeder ziet hangen aan haar riem. Erken ook de gevoelens van anderen, ondanks dat die van jou gekwetst zijn.
Omdat je weet waarom ze het zeggen (problemen met meisjes) en je dat niet leuk vindt. Je weet dat er een kern van waarheid in zit. Dus ongeacht dat je die lui niet mag / niet kent / niet belangrijk vindt, raakt de boodschap je.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Oh hier op Fok die KLB kliek die weet mij altijd wel heel gepast te pakken in bepaalde situaties.
Ik zei dat ik onzekere meisjes niks vind... Krijg gelijk als antwoord ''hilarisch dat jij dat zegt''
Maar ik begrijp er eerlijk geen flikker van, heb niks met die mensen en toch doet het me wel wat.
Mjoah maar die problemen met die meisjes komen niet door onzekerheid.. Maar de onzekerheid komt door de problemen met meisjesquote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je weet waarom ze het zeggen (problemen met meisjes) en je dat niet leuk vindt. Je weet dat er een kern van waarheid in zit. Dus ongeacht dat je die lui niet mag / niet kent / niet belangrijk vindt, raakt de boodschap je.
cirkel waarin je dan blijft hangen hequote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mjoah maar die problemen met die meisjes komen niet door onzekerheid.. Maar de onzekerheid komt door de problemen met meisjes
Nah meer mbt de dames dit... Maagd zijn is in KLB iets om lekker op neer te kijken met zijn allen.quote:
Je hebt wel gelijk. Ik denk meer in absolute getallen enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan pijn en trauma's niet op die manier vergelijken. De pijn die de één kan voelen bij het overlijden van zijn hamster kan erger aanvoelen dan de pijn van een ander die zijn moeder ziet hangen aan haar riem. Erken ook de gevoelens van anderen, ondanks dat die van jou gekwetst zijn.
En die onzekerheid komt niet door problemen met meisjes?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mjoah maar die problemen met die meisjes komen niet door onzekerheid.. Maar de onzekerheid komt door de problemen met meisjes
Ik blijf niet in die cirkel hangen, ik ben niet onzeker om op iemand af te stappen, of om iemand te versieren of om iemand te zoenen of om een nummer te vragen of om iemand uit te vragen.quote:
U sure? Helemaal niks? Echt helemaal niks?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik denk meer in absolute getallen enzo.
Weet je wat ik ook heb? Ik heb eigenlijk helemaal niks om echt trots op te zijn.
Ik merk bij jou wel een sterk gevoel van zelfmedelijden. Nu is dit geen oordeel, maar je moet wel weten dat de weg vooruit er een is zonder dat verlammende zelfmedelijden. En ik weet zelf ook hoe lekker dat kan voelen, maar blijf er niet in hangen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook heb? Ik heb eigenlijk helemaal niks om echt trots op te zijn.
Problemen problemen....quote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Cue_ het volgende:
Maakt niet uit waar de problemen door komen .. boodschap is "je hebt problemen met meisjes" .. en die heb je. Dus de boodschap raakt je.
Maar wat houd je tegen dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf niet in die cirkel hangen, ik ben niet onzeker om op iemand af te stappen, of om iemand te versieren of om iemand te zoenen of om een nummer te vragen of om iemand uit te vragen.
Ik word er onzeker van dat ik altijd maar daar ben blijven haken en nooit eens wat verder ben gegaan... Ik begrijp dat niet helemaal... En zou het wel anders willen.
Dat soort dingen denk je niet bewust over na... Ik kan nu op het moment ook weinig verzinnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
U sure? Helemaal niks? Echt helemaal niks?
Had jij nou AD?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Op dit moment dus dat het nooit vruchten af heeft geworpen....quote:
Je voelt je absoluut niet gewild. Ik herken dat.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf niet in die cirkel hangen, ik ben niet onzeker om op iemand af te stappen, of om iemand te versieren of om iemand te zoenen of om een nummer te vragen of om iemand uit te vragen.
Ik word er onzeker van dat ik altijd maar daar ben blijven haken en nooit eens wat verder ben gegaan... Ik begrijp dat niet helemaal... En zou het wel anders willen.
Mwah niet helemaal waar...quote:Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je voelt je absoluut niet gewild. Ik herken dat.
Weinig of niks? Ik kan toch wel degelijk een aantal dingen noemen waar ik trots op ben. Hoe kut ik me ok voel..quote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat soort dingen denk je niet bewust over na... Ik kan nu op het moment ook weinig verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |