quote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat er maar een booskijkende neger, een 20 kilo scheif op je tenen laat valle.
quote:een 20 kilo scheif
quote:een 20 kilo scheif
quote:EEN 20 KILO SCHEIF
In je droom ecto.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb zoveel pijn dat ik nu 200 kilo kan bankrdrukken..
quote:
Wie zegt dat dan tegen je?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep.
Ey pak eens dat eeey pak eens dit.
''Ik ben je bitch niet''.
Ja vooral bij mijn vorige werk gingen we een beetje dollen met elkaar. Dat soort opmerkingen naar elkaars hoofd gooien.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja vooral bij mijn vorige werk gingen we een beetje dollen met elkaar. Dat soort opmerkingen naar elkaars hoofd gooien.
Ander voorbeeld is dat een gast na het hardlopen niet schoonmaakte...gewoon even op schouder tikken ''Hey zou jij jouw zweet nog even kunnen weghalen van het apparaat, alvast bedankt''.
TRAINEN MAAKT JE EEN FUCKING BEEST JONGE.
Moet eigenlijk ook zon schreeuwfilmpje maken zoals Yuri.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja vooral bij mijn vorige werk gingen we een beetje dollen met elkaar. Dat soort opmerkingen naar elkaars hoofd gooien.
Ander voorbeeld is dat een gast na het hardlopen niet schoonmaakte...gewoon even op schouder tikken ''Hey zou jij jouw zweet nog even kunnen weghalen van het apparaat, alvast bedankt''.
TRAINEN MAAKT JE EEN FUCKING BEEST JONGE.
Moet eigenlijk ook zon schreeuwfilmpje maken zoals Yuri.
Ben je zo lenig of pak je er een spiegel bij?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering gek... Gister hele dag staan en springen en doen, nu fucking aambeien zo groot als een aardappel... Pleuris zeg wat doet die shit een pijn matties..
Gr gr
Nee, maar kan het gewoon voelen.. echt extreem last van fjuuuquote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ben je zo lenig of pak je er een spiegel bij?
ewaka hoeveel pakte je nou met die shoot dan? paar barki?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep.
Ey pak eens dat eeey pak eens dit.
''Ik ben je bitch niet''.
Leer lezen jongen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ewaka hoeveel pakte je nou met die shoot dan? paar barki?
kga niet helemaal doorspittenquote:
Ik dacht, ik blijf voor de verandering ff netjesquote:
En waarom vondt ze die meiden uit dat filmpje lelijk, waren niet allemaal anorexia patiënten ofzo. En altijd die mensen die iedere avond op de bank hangen en zich volstampen met shit die zo afgeven op mensen met een passie.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik dacht, ik blijf voor de verandering ff netjesheb ik tegen haar ook gedaan..
De bewuste dame die die dames van strong is sexy maar lelijk vond.. want je bent mooier en gezonder als je je niet druk maakt over je lijf, ookal ben je letterlijk rond en kan je niet meer dan 500 meter fietsen (no joke).
Je moet toch genieten, je weet toch!
Hoe kunnen mensen die zoveel genieten dan zo zuur zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik dacht, ik blijf voor de verandering ff netjesheb ik tegen haar ook gedaan..
De bewuste dame die die dames van strong is sexy maar lelijk vond.. want je bent mooier en gezonder als je je niet druk maakt over je lijf, ookal ben je letterlijk rond en kan je niet meer dan 500 meter fietsen (no joke).
Je moet toch genieten, je weet toch!
Dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgende maand belt de playboy en heeft ze geen tijd meer voor fok
daar komen voornamelijk lekkere wijven in, op britt na enzoquote:Op zondag 23 juni 2013 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgende maand belt de playboy en heeft ze geen tijd meer voor fok
Weet ik veel.. idd geen skinny bitches, ook geen overdreven spierbundels.. ik zou er niet heel erg tussen opvallen, zeker niet tijdens een training wanneer de spieren wat opgepompt zijn. Madam "gaat over haar nek" van die vrouwen, dat mag je blijkbaar zeggen als je zelf minstens 150 kg weegt, maar als mensen dat van jou zeggen, dan is het discriminatie..quote:Op zondag 23 juni 2013 23:07 schreef esv7 het volgende:
[..]
En waarom vondt ze die meiden uit dat filmpje lelijk, waren niet allemaal anorexia patiënten ofzo. En altijd die mensen die iedere avond op de bank hangen en zich volstampen met shit die zo afgeven op mensen met een passie.
ja gek he?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen die zoveel genieten dan zo zuur zijn?
Maagzuur door al dat vette eten.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen die zoveel genieten dan zo zuur zijn?
Ga dan ook gewoon ziek trainen, problem solved.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:25 schreef Drinky het volgende:
Damn, mijn moeder is net terug van vakantie in Iran en heeft van daar pistache, cashew en amandelen meegenomen. Niet die slappe smerige smaakloze troep die we hier hebben maar echt ziekelijk lekker spul. Ben alleen bang dat ik er ziek op ga dirty bulken
Stuur ze maar naar mij toe, das nog een betere oplossing:).quote:Op zondag 23 juni 2013 23:25 schreef Drinky het volgende:
Damn, mijn moeder is net terug van vakantie in Iran en heeft van daar pistache, cashew en amandelen meegenomen. Niet die slappe smerige smaakloze troep die we hier hebben maar echt ziekelijk lekker spul. Ben alleen bang dat ik er ziek op ga dirty bulken
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:25 schreef Drinky het volgende:
Is dit uit een topic of?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Weet ik veel.. idd geen skinny bitches, ook geen overdreven spierbundels.. ik zou er niet heel erg tussen opvallen, zeker niet tijdens een training wanneer de spieren wat opgepompt zijn. Madam "gaat over haar nek" van die vrouwen, dat mag je blijkbaar zeggen als je zelf minstens 150 kg weegt, maar als mensen dat van jou zeggen, dan is het discriminatie..
En dan "ja maar je weet toch dat ik respect voor je heb" nou nee, je zegt net dat je over je nek gaat van vrouwen met mijn soort postuur, thx..
Ze was gepikeerd toen iemand reageerde met "veel mensen worden er alleen maar beter van als ze eens een sportschool van binnen zouden zien"
yolo.. enzo..
[..]
ja gek he?
ik ben een Iranees denk maar niet dat ik voor je vrees. Mijn leven is hard als een allochtoon, maar zelfs al ben ik ripped blijf ik altijd heel gewoon.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...baby toch. U Iranees?
Mijn baas neemt straks ook allemaal lekkere shit mee vanuit Teheran.
i fucking wish dat het een topic was, ik moet nieuwe vriendenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:31 schreef seto het volgende:
[..]
Is dit uit een topic of?
Wel respect hoor
ja. Je betaalt sowieso een fee van een paar procent en paypal nakt je als verkoper ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:34 schreef ChesterPerry het volgende:
iemand hier verstand van verkopen op ebay? kost dat geld?
Je kunt je kontje beter verkopen achter centraal station.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:34 schreef ChesterPerry het volgende:
iemand hier verstand van verkopen op ebay? kost dat geld?
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kunt je kontje beter verkopen achter centraal station.
grofquote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kunt je kontje beter verkopen achter centraal station.
als je het heb verkocht of als je alleen al de advertentie plaats?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja. Je betaalt sowieso een fee van een paar procent en paypal nakt je als verkoper ook.
ook als je hem plaatst volgens mijquote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
als je het heb verkocht of als je alleen al de advertentie plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |