quote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat er maar een booskijkende neger, een 20 kilo scheif op je tenen laat valle.
quote:een 20 kilo scheif
quote:een 20 kilo scheif
quote:EEN 20 KILO SCHEIF
In je droom ecto.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb zoveel pijn dat ik nu 200 kilo kan bankrdrukken..
quote:
Wie zegt dat dan tegen je?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep.
Ey pak eens dat eeey pak eens dit.
''Ik ben je bitch niet''.
Ja vooral bij mijn vorige werk gingen we een beetje dollen met elkaar. Dat soort opmerkingen naar elkaars hoofd gooien.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja vooral bij mijn vorige werk gingen we een beetje dollen met elkaar. Dat soort opmerkingen naar elkaars hoofd gooien.
Ander voorbeeld is dat een gast na het hardlopen niet schoonmaakte...gewoon even op schouder tikken ''Hey zou jij jouw zweet nog even kunnen weghalen van het apparaat, alvast bedankt''.
TRAINEN MAAKT JE EEN FUCKING BEEST JONGE.
Moet eigenlijk ook zon schreeuwfilmpje maken zoals Yuri.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja vooral bij mijn vorige werk gingen we een beetje dollen met elkaar. Dat soort opmerkingen naar elkaars hoofd gooien.
Ander voorbeeld is dat een gast na het hardlopen niet schoonmaakte...gewoon even op schouder tikken ''Hey zou jij jouw zweet nog even kunnen weghalen van het apparaat, alvast bedankt''.
TRAINEN MAAKT JE EEN FUCKING BEEST JONGE.
Moet eigenlijk ook zon schreeuwfilmpje maken zoals Yuri.
Ben je zo lenig of pak je er een spiegel bij?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering gek... Gister hele dag staan en springen en doen, nu fucking aambeien zo groot als een aardappel... Pleuris zeg wat doet die shit een pijn matties..
Gr gr
Nee, maar kan het gewoon voelen.. echt extreem last van fjuuuquote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ben je zo lenig of pak je er een spiegel bij?
ewaka hoeveel pakte je nou met die shoot dan? paar barki?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep.
Ey pak eens dat eeey pak eens dit.
''Ik ben je bitch niet''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |