Zelfs als je kuurt ben je nu natty. For real.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was gisteren dus lekker mijn maaltijd aan het verorberen waarna ik ineens iets groens spotte. "Zal wel broccoli zijn," zei ik. Tegendeel bleek waar te zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb hem opgegeten en nu hoop ik hulk te worden.
Op Holi Festival ook veel chicks!quote:Op zondag 23 juni 2013 18:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zag er gister nog wel een lope op defqon
Waar was je? Arena of Utreg?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op Holi Festival ook veel chicks!Beetje met hun kleine verfkontjes tegen je aan te hupselen.
Nee, zijn uiteindelijk niet gegaan. Zou met JB gaan, maar toch andere plannen gemaakt.quote:
Gym mascottequote:Op zondag 23 juni 2013 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Brah Talk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ [url=http://i.fok.nl/usericons/318880/gooble[1].png]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet haast wel. Tren = vanished.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zelfs als je kuurt ben je nu natty. For real.
Deden ze ook Mirren'?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op Holi Festival ook veel chicks!Beetje met hun kleine verfkontjes tegen je aan te hupselen.
Waarmee? Die walvis van 150 kilo over je hoofd tillen?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef MarMar het volgende:
trainer die mijn situatie ook goed kent denkt dat ik het wel ga kunnen (zie filmpje van strong is sexy) ik ga er dus gewoon echt mee aan de slag met hem over een maand of 2.
Shitultieme mind over matter wel dit!
lol, ja dat ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:39 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Waarmee? Die walvis van 150 kilo over je hoofd tillen?
Veel succes ben ze ook aan het oefenen, heb je een lifting platform in je sportschool?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol, ja dat ja.
Ach weet je wat, dat filmpje kan rustig nog een keer:
En hierbij beloof ik dat als ik daartussen niet meer zou misstaan, er zeker een filmpje op youtube komt
Leuk filmpje, nu weet ik waarom ik front squats en overhead squats doequote:Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol, ja dat ja.
Ach weet je wat, dat filmpje kan rustig nog een keer:
En hierbij beloof ik dat als ik daartussen niet meer zou misstaan, er zeker een filmpje op youtube komt
Nope, schijnt hier in de buurt ook niet echt te zijn, dus als het serieuze gewichten worden maar eens wat verder van huis kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef esv7 het volgende:
[..]
Veel succes ben ze ook aan het oefenen, heb je een lifting platform in je sportschool?
Same here, doe het nu met twee lagen rubberen matjes en de schijven hebben ook een rubberen rand alleen ik denk niet dat ze blij worden als ik wat zwaardere gewichten laat vallen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nope, schijnt hier in de buurt ook niet echt te zijn, dus als het serieuze gewichten worden maar eens wat verder van huis kijken.
Hier ook niet denk ik, er ligt een laminaatvloer in mijn gymquote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef esv7 het volgende:
[..]
Same here, doe het nu met twee lagen rubberen matjes en de schijven hebben ook een rubberen rand alleen ik denk niet dat ze blij worden als ik wat zwaardere gewichten laat vallen.
Srs? Laminaatvloer in de gym?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hier ook niet denk ik, er ligt een laminaatvloer in mijn gymdie gaat dat niet overleven zodra het serieus wordt.
Dan zelf maar shit aanschaffen en het gras in de achtertuin slopen ofzowe zullen zien.
en hoe vond je het?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:38 schreef Bendoe het volgende:
Gisteren voor het eerst uit geweest. Had meteen een skeere droom erachteraan dat ik een huisfeest gaf met Jason Blaha, maar dat liep in de soepEn dat we ook nog geblowd hadden, maar dat mocht niet van mijn ouders en mijn ogen waren helemaal rood en zaten dicht van de wiet
Lolquote:Op zondag 23 juni 2013 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
Als Raymond het zelf niet erg vindt trouwens.
Packed with protein! :-)quote:Op zondag 23 juni 2013 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was gisteren dus lekker mijn maaltijd aan het verorberen waarna ik ineens iets groens spotte. "Zal wel broccoli zijn," zei ik. Tegendeel bleek waar te zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb hem opgegeten en nu hoop ik hulk te worden.
ik geloof er niks van, je bent nog te lui om een OP te doen, sukkeltjequote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering gek... Gister hele dag staan en springen en doen, nu fucking aambeien zo groot als een aardappel... Pleuris zeg wat doet die shit een pijn matties..
Gr gr
dat er maar een booskijkende neger, een 20 kilo scheif op je tenen laat valle.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gast ik ga door een hell hiero en jij loopt een beetje over OP te seuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |