abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:37:31 #251
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_128228615
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, ik kan een schatting maken en dankzij mijn post weet jij nu ook waarom de verlaging van die rating heeft plaatsgevonden.
De reden dat de rating van HK nu al verlaagd wordt heeft niets met de reële economie te maken en alles met politieke spelletjes. En het is zeker niet de eerste keer dat Moody's zich voor het karretje van het witte huis laat spannen.
pi_128228670
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

De reden dat de rating van HK nu al verlaagd wordt heeft niets met de reële economie te maken en alles met politieke spelletjes. En het is zeker niet de eerste keer dat Moody's zich voor het karretje van het witte huis laat spannen.
Walgelijke man die Obama, hadden zij maar op een rechtgeschapen Mormoon als Romney moeten stemmen.
Maar Amerikanen zijn net zulke schapen als Nederlanders die massaal achter de oudere versie van Will Smith zijn gaan staan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:42:15 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_128228706
Ach, een ratingsbureau heeft alleen maar autoriteit als het onpartijdig overkomt en een goed argument kan geven voor de verlaging. Genoeg van deze stunts en moddy's is geen fuck meer waard. Ze verneuken zichzelf.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:42:45 #254
132191 -jos-
Money=Power
pi_128228715
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, ik kan een schatting maken en dankzij mijn post weet jij nu ook waarom de verlaging van die rating heeft plaatsgevonden.
Wat is je schatting dan? Wat je net noemde is namelijk geen (direct) gevolg van een ratingverlaging.

En hoe weet jij nou weer waarom die rating verlaagd is. Waarom het verlaagd is staat hier uitgelegd:

http://www.moodys.com/res(...)ong-banks--PR_275029
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_128235962
Volgens de Russen is hij de grens nooit gepasseerd. Het wordt steeds leuker...

quote:
Washington’s allegations over US fugitive Edward Snowden are ‘unacceptable’ as he never crossed the Russian border, Russia’s Foreign Minister Sergey Lavrov has said. As a consequence, any attempt to accuse or threaten Moscow by the US is unfounded.

“Russia has nothing to do with Snowden's movements, he chose his route himself and didn't cross the Russian border,” said Lavrov, responding to a question by RT’s correspondent at a press conference with the Algerian foreign minister.

According the Reuters sources at Sheremetyevo airport, Snowden arrived on Sunday with a valid ticket to Havana on Monday which he did not use. He is reportedly not able to cross the Russian border because he is not in possession of a valid visa. Moreover, the whistleblower’s passport is thought to have been revoked a day after he fly out of Hong Kong to Moscow on Sunday.

“For this reason we consider all attempts to accuse Russia of violating American law and conspiring against the US unfounded and unacceptable,” stress Lavrov, adding that the Kremlin does not tolerate threats.

Lavrov’s statements follow strong US rhetoric threatening consequences if Moscow does not comply with the US extradition order against Snowden under the espionage act.

"We expect the Russian government to look at all options available to expel Mr. Snowden back to the US to face justice for the crimes with which he is charged," White House National Security Council spokeswoman Caitlin Hayden stressed on Sunday, when Snowden reportedly arrived in Moscow.

WikiLeaks, which is reportedly aiding Snowden in his asylum bid, confirmed on Monday that he was en route to Ecuador via Moscow. The Ecuadorian government said it has received the application for asylum and is currently processing it.

In order to get to Ecuador from Moscow, Snowden will have to transfer in Cuba, however, Sheremetyevo Airport officials have told Russian media that he was on neither Monday’s or Tuesday’s flights to Havana.

Former CIA contractor Edward Snowden fled the US for Hong Kong in May, where he handed over classified information regarding the US’ mass internet surveillance program, PRISM, to The Guardian newspaper. Since then, the US has been relentlessly pursuing him and has issued an extradition order against him under the espionage act.

After China did not hand Snowden over on the grounds that the extradition documents submitted by the US were not sufficient to warrant his arrest, Washington stepped up its rhetoric. The Obama administration said it was “disappointed” in China and threatened consequences for bilateral relations.

The White House has branded Edward Snowden as a traitor and called on all countries in the northern hemisphere to aid in his extradition to the US.
http://rt.com/news/lavrov-press-conference-snowden-207/
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_128236149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

lachen :P
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:36:21 #257
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_128236199
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moody’s downgrades Hong Kong over Snowden

De ware aard van de ratingbureaus laat zich ook nog even zien :')

http://21stcenturywire.co(...)political-arm-of-us/
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:32:11 #258
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_128240466
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:07:34 #259
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_128244055
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)teeds-in-moskou.html

:D

Hij is dus officieel idd niet de grens gepasseerd, maar hij zit er wel :P
pi_128244223
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

:D

Hij is dus officieel idd niet de grens gepasseerd, maar hij zit er wel :P
Zijn er beelden van Snowden in Rusland / Moscou dan?
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:24:55 #261
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_128244636
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:12 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Zijn er beelden van Snowden in Rusland / Moscou dan?
Nee, maar lijkt me toch niet dat Poetin daarover zal liegen. Waarom zou ie? Dat zou alleen maar zwakte tonen omdat ie bang zou zijn voor de Amerikanen dan.
pi_128244884
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nee, maar lijkt me toch niet dat Poetin daarover zal liegen. Waarom zou ie? Dat zou alleen maar zwakte tonen omdat ie bang zou zijn voor de Amerikanen dan.
Heb je een citaat waaruit zonder twijfel blijkt dat Putin aangeeft dat Snowden in Rusland is? Dit is niet om te trollen, maar ik ben gewoon benieuwd.

Met de Russische inlichtingendienst aan zijn zijde zal Snowden hoe dan ook een veilig heenkomen vinden, maar ik ben benieuwd of de Russische overheid ook heeft toegegeven dat hij in Rusland is.

Het zijn namelijk steeds news agencies die uitspraken doen over zijn verblijfplaats.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:33:22 #263
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_128244944
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:31 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Heb je een citaat waaruit zonder twijfel blijkt dat Putin aangeeft dat Snowden in Rusland is? Dit is niet om te trollen, maar ik ben gewoon benieuwd.

Met de Russische inlichtingendienst aan zijn zijde zal Snowden hoe dan ook een veilig heenkomen vinden, maar ik ben benieuwd of de Russische overheid ook heeft toegegeven dat hij in Rusland is.

Het zijn namelijk steeds news agencies die uitspraken doen over zijn verblijfplaats.
nee, ik haal het van nu.nl

"Dat heeft de Russische president Poetin dinsdag gezegd, melden diverse internationale media."

http://rt.com/ heeft het zelfs als breaking news staan
pi_128244992
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

nee, ik haal het van nu.nl

"Dat heeft de Russische president Poetin dinsdag gezegd, melden diverse internationale media."

http://rt.com/ heeft het zelfs als breaking news staan
Ik zie het al.

Dank.

quote:
Dat heeft de Russische president Poetin dinsdag gezegd, melden diverse internationale media.

De Russische minister van Buitenlandse Zaken, Sergej Lavrov, betoogde eerder op dinsdag al dat Snowden Rusland niet is ingereisd. Hij bevindt zich in het transitgedeelte van het vliegveld Sheremetyevo en heeft daarmee 'technisch' Rusland niet betreden.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:39:39 #265
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_128245174
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:34 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Ik zie het al.

Dank.

[..]

Wat ik me altijd afvraag is wat een transit area officieel is. Ik heb ook heel vaak moeten wachten daar zonder dat ik eruit mocht omdat ik (uiteraard) geen visum had voor dat land. Maar zit je dan officieel in Nederland nog (het land waar je vandaan komt), of is het niemandsland, of is het net zoiets als internationale wateren....?
pi_128245366
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat ik me altijd afvraag is wat een transit area officieel is. Ik heb ook heel vaak moeten wachten daar zonder dat ik eruit mocht omdat ik (uiteraard) geen visum had voor dat land. Maar zit je dan officieel in Nederland nog (het land waar je vandaan komt), of is het niemandsland, of is het net zoiets als internationale wateren....?
Ik weet het ook niet.

Misschien worden we iets wijzer na het zien van de film The Terminal

quote:
The Terminal is een Amerikaanse dramafilm uit 2004 onder regie van Steven Spielberg. Het verhaal gaat over een man die vastzit op een vliegveld, omdat hem de toegang wordt ontzegd tot de Verenigde Staten. Hij kan ook niet terugkeren naar zijn thuisland (het fictieve Krakhosia) omdat er daar, tijdens zijn vlucht, een revolutie uitgebroken is.

Viktor Navorski (Tom Hanks) stapt het vliegtuig uit op de John F. Kennedy-luchthaven. Hij heeft netjes zijn papieren bij zich, maar mag toch niet langs de douane. In plaats daarvan wordt hij apart genomen door de directeur douane en grensbewaking Frank Dixon (Stanley Tucci). Dixon legt Navorski uit dat hij niets fout gedaan heeft, maar dat er tijdens zijn vlucht een revolutie is uitgebroken in zijn thuisland Krakhosia (een fictieve Oost-Europese staat). Er is een staatsgreep gepleegd en er zijn nieuwe mensen aan de macht gekomen. Hierdoor is Navorski's visum om de VS te betreden ingetrokken, maar kan hij ook niet terug omdat het land waar hij net vandaan komt officieel niet meer bestaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Terminal

Er is ook een waargebeurd verhaal dat hierop lijkt:

http://www.snopes.com/travel/airline/airport.asp
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:47:16 #267
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_128245383
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:46 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet.

Misschien worden we iets wijzer na het zien van de film The Terminal

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Terminal
Dat is trouwens deels een waar gebeurd verhaald :')
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:05:09 #268
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_128246021
Het zou me niks verbazen als Snowden allang die luchthaven heeft verlaten. Vliegtuigen genoeg om mee te vertrekken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_128246132
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef deedeetee het volgende:
Het zou me niks verbazen als Snowden allang die luchthaven heeft verlaten. Vliegtuigen genoeg om mee te vertrekken.
Laten we het hopen. ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:09:32 #270
132191 -jos-
Money=Power
pi_128246184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef deedeetee het volgende:
Hij zit er nog:

Rusland levert hem sowieso niet uit.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:15:53 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_128246452
In Rusland zitten vast nog wel een paar CIA-agentjes die hem een prikje kunnen geven met een speciale paraplu.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:26:13 #272
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_128246861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef -jos- het volgende:

[..]

Hij zit er nog:

Rusland levert hem sowieso niet uit.
Ik verwacht niet dat men t meteen bekend maakt als hij weg is, dit om het zoeken te vermijden. Zo lang als de US denkt dat hij nog op dat vliegveld zit kan hij zich er buiten veel gemakkelijker bewegen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:31:09 #273
132191 -jos-
Money=Power
pi_128247059
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat men t meteen bekend maakt als hij weg is, dit om het zoeken te vermijden. Zo lang als de US denkt dat hij nog op dat vliegveld zit kan hij zich er buiten veel gemakkelijker bewegen.
Net alsof de US het niet weet als hij dat vliegveld verlaat :')
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 18:45:12 #274
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_128247585
het is gewoon simpel:

Rusland klopt aan bij Snowden met de vraag, kom bij ons onderduiken. we geven je alles, drank, snoepjes, chocolade enzo.... je hoeft niets te doen. We hebben je alleen nodig om de Amerikanen een beetje te jennen.

Amerika vraagt zich af aan rusland waar Snowden is gebleven?

Russen Antwoorden, neen :6 hebben we niet gezien
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_128247638
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
het is gewoon simpel:

Rusland klopt aan bij Snowden met de vraag, kom bij ons onderduiken. we geven je alles, drank, snoepjes, chocolade enzo.... je hoeft niets te doen. We hebben je alleen nodig om de Amerikanen een beetje te jennen.

Amerika vraagt zich af aan rusland waar Snowden is gebleven?

Russen Antwoorden, neen :6 hebben we niet gezien
Je weet. Is Siestéééém.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')