Je komt dus nooit in het F1-race topic, en hebt dus niet van een bepaalde user daar gehoord?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En toch dacht ik heel even dat je het meende...
Nee en nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je komt dus nooit in het F1-race topic, en hebt dus niet van een bepaalde user daar gehoord?
Is nog bezig nu met 24 minutes en atletiek begint om 15.30.quote:
Livestream.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
wordt die nog ergens live uitgezonden op niet betaalde zenders
Ik ookquote:
wel begrijpelijk, zou het zelf ook niet snel doen en iedereen weet waar je het over hebtquote:Op zondag 23 juni 2013 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Niemand opgevallen dat ze ''death'' niet in de mond durven nemen, maar 't enkel hebben over ''the sad news''?
Daar heb ik nooit last van als ik een nacht heb overgeslagenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef ddx het volgende:
Ben trouwens klaarwakker nu, al moet ik volgens mij niet op m'n bed gaan liggen want dan ben ik direct vertrokken.
Is ook begrijpelijk, maar heb zo het idee dat ze 't willen ontkennen dat de dood altijd mee loert in de autosport.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
wel begrijpelijk, zou het zelf ook niet snel doen en iedereen weet waar je het over hebt
Klopt je moet over bepaald moment heen komen en dat heb ik wel gehad.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van als ik een nacht heb overgeslagen
's Avonds stort ik pas echt in.
Als er iemand is overleden spreek je nooit direct over een dood. Het komt toch hard aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Is ook begrijpelijk, maar heb zo het idee dat ze 't willen ontkennen dat de dood altijd mee loert in de autosport.
twitter:AllanMcNish twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 08:37:05 Best journalist question so far asked "so you have 3 drivers, where do you all sit in the car at Le Mans". reageer retweet
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
En vraag die McNish van een journalist kreeg 2 weken geledentwitter:AllanMcNish twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 08:37:05 Best journalist question so far asked "so you have 3 drivers, where do you all sit in the car at Le Mans". reageer retweet
Ik ben ook nog steeds aan het zoekenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:37 schreef FlorentijnH het volgende:
volgens mij werd het net ook al gevraagd, maar gaan ze nog ergens door met uitzenden vanuit le mans?
Kan met m'n epg op de schotel niets vinden.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:37 schreef FlorentijnH het volgende:
volgens mij werd het net ook al gevraagd, maar gaan ze nog ergens door met uitzenden vanuit le mans?
twitter:AllanMcNish twitterde op donderdag 13-06-2013 om 15:33:20 All interviews done, no more silly questions, but this is how all 3 of us did fit in the car at Le Mans! http://t.co/4Lqb32sDVn reageer retweet
http://www.lemans-tv.com/#21542 met commentaarquote:Op zondag 23 juni 2013 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds aan het zoeken
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
En vraag die McNish van een journalist kreeg 2 weken geledentwitter:AllanMcNish twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 08:37:05 Best journalist question so far asked "so you have 3 drivers, where do you all sit in the car at Le Mans". reageer retweet
thanks, lijkt nog wel de moeite waardquote:Op zondag 23 juni 2013 15:39 schreef M90 het volgende:
Wel voornamelijk static camera
http://live.fiawec.com/
Aah ja die was er ook nogquote:Op zondag 23 juni 2013 15:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
http://www.lemans-tv.com/#21542 met commentaar
Omdat Fransen arrogant zijn met hun taal. En te beroerd om Engels te spreken.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:46 schreef Breaker.Faker het volgende:
zo Rolex wil ik ook.
Waarom moet de pers conferentie in het Frans??
Omdat het in Frankrijk is?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:46 schreef Breaker.Faker het volgende:
zo Rolex wil ik ook.
Waarom moet de pers conferentie in het Frans??
Wat? Ik begrijp niks van die zinquote:Op zondag 23 juni 2013 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
And the French what they understand is not very nice
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
McNish humor tijdens de perscona een franse vraagse: ''I'm gonna answer this in English, cause there are some Scottish journalists in the back. And the French what they understand is not very nice.''
Hij doelde gewoon op Franse scheldwoordenquote:
Whahahaha, geniaalquote:Op zondag 23 juni 2013 16:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Britse journalist: ''Alan, can you answer this in English?''
McNish: ''Oui''
Ik heb er ~04.00 nog hard aan getwijfeld om te gaan slapen of niet, uiteindelijk toch maar gedaan toen er weer een barrière gerepareerd moest worden en het weer 40min ging duren. Toen ik ~9.30 terug voor de TV sprong (na te laat wakker te zijn geworden ) bleek er maar zeer weinig verandert te zijn aan de stand. Die paar uitvallers en de terugval van de Rebellions, hadden genoeg SC-tijd veroorzaakt om 'n kleine 6 uur te slapen, ideaalquote:Op zondag 23 juni 2013 16:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Genoeg tijd toch met al die SC afgelopen nacht.
Vlak nadat ze over de boordradio zeiden dat het +/-40 minuten ging duren ben ik ook maar naar bed gegaan.quote:Ik heb er ~04.00 nog hard aan getwijfeld om te gaan slapen of niet, uiteindelijk toch maar gedaan toen er weer een barrière gerepareerd moest worden en het weer 40min ging duren.
Audi doet wel mee en de Audi LMP1 en Porsche LMP1 hebben verder niks met elkaar te maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Audi doet toch niet meer mee was de laatste jaar dat Audi reed. VW wil geen 2 auto's in de LMP1 hebben. En Porsche en Audi zijn beide van VW,
Het zal volgend jaar wel de Audi zijn met een Porsche logo erop. Wat ze ook hebben gedaan met Bentley.
Verkondig geen onzin. Porsche komt gewoon met een eigen auto, onafhankelijk van Audi.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:24 schreef Breaker.Faker het volgende:
Audi doet toch niet meer mee was de laatste jaar dat Audi reed. VW wil geen 2 auto's in de LMP1 hebben. En Porsche en Audi zijn beide van VW,
Het zal volgend jaar wel de Audi zijn met een Porsche logo erop. Wat ze ook hebben gedaan met Bentley.
Bouwt Porsche ook weer een LMP2? .quote:Op zondag 23 juni 2013 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Audi doet wel mee en de Audi LMP1 en Porsche LMP2 hebben verder niks met elkaar te maken.
Porsche komt volgend jaar met een LMP1 wagen, geen LMP2. Daar reden ze een paar jaar geleden mee. En ik verwacht niet dat Audi als fabrieksteam volgend jaar aan de start verschijnt omdat Porsche en Audi beiden onderdeel zijn van VW en in 2000 het LMP1 project van Porsche werd gecancelled omdat Audi al in de LMP1 reed.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Audi doet wel mee en de Audi LMP1 en Porsche LMP2 hebben verder niks met elkaar te maken.
Natuurlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Porsche komt volgend jaar met een LMP1 wagen, geen LMP2. Daar reden ze een paar jaar geleden mee. En ik verwacht niet dat Audi als fabrieksteam volgend jaar aan de start verschijnt omdat Porsche en Audi beiden onderdeel zijn van VW en in 2000 het LMP1 project van Porsche werd gecancelled omdat Audi al in de LMP1 reed.
Heb je daar een bron voor? Voor zover ik weet komt Audi ook gewoon weer met hetzelfde team (Joest).quote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Porsche komt volgend jaar met een LMP1 wagen, geen LMP2. Daar reden ze een paar jaar geleden mee. En ik verwacht niet dat Audi als fabrieksteam volgend jaar aan de start verschijnt omdat Porsche en Audi beiden onderdeel zijn van VW en in 2000 het LMP1 project van Porsche werd gecancelled omdat Audi al in de LMP1 reed.
Nee, maar omdat het in 2000 het geval was ga ik er vanuit dat dat volgend jaar ook het geval zal zijn. Of ze moeten expliciet onderscheid gaan maken tussen diesels (Audi) en benzine (Porsche) en toch beiden laten rijden.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Voor zover ik weet komt Audi ook gewoon weer met hetzelfde team (Joest).
Waarschijnlijk wel. Maar dan snap ik niet dat Porsche in 2000 niet mee mocht doen met een LMP1.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Als dit het laatste jaar was van het Audi fabrieksteam dan hadden we dat de afgelopen 24 uur toch wel gehoord?
Gaat Manthey ook het Porsche LMP1 team runnen?
Porsche gaat inderdaad met een benzine-hybride auto rijden,het electrische systeem wordt hetzelfde als bij de Audi's.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, maar omdat het in 2000 het geval was ga ik er vanuit dat dat volgend jaar ook het geval zal zijn. Of ze moeten expliciet onderscheid gaan maken tussen diesels (Audi) en benzine (Porsche) en toch beiden laten rijden.
Voor zover ik weet zijn er al twee rijders bekend: Timo Bernhard en Romain Dumas.
Mocht wel, maar ze lieten het liever aan Audi geloof ik. Ze hadden nogal wat geïnvesteerd in de 911 GT1 maar die werd natuurlijk geband door de ACO.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar dan snap ik niet dat Porsche in 2000 niet mee mocht doen met een LMP1.
Porsche heeft al getest met de auto. Vorige week werden de foto's vrijgegeven. Webber is slechts een gerucht, dat door Webber zelf ontkend is.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Porsche gaat inderdaad met een benzine-hybride auto rijden,het electrische systeem wordt hetzelfde als bij de Audi's.
Porsche is ook al bezig met het ontwikkelen van de auto begreep ik van Allard Kalff.
Er werd ook al gesproken over Webber als nummer 1 coureur.
Ze hadden al een LMP1 ontwikkeld en toen werd ze gevraagd om te stoppen met het project. In ruil daarvoor kregen ze het onderstel van de Audi Q7 waarop ze hun Cayenne bouwden. Althans dat is het verhaal, maar nooit door Porsche, Audi of VW bevestigd.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mocht wel, maar ze lieten het liever aan Audi geloof ik. Ze hadden nogal wat geïnvesteerd in de 911 GT1 maar die werd natuurlijk geband door de ACO.
Die bovenste 2 foto's heb ik nooit gezien.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hadden al een LMP1 ontwikkeld en toen werd ze gevraagd om te stoppen met het project. In ruil daarvoor kregen ze het onderstel van de Audi Q7 waarop ze hun Cayenne bouwden. Althans dat is het verhaal, maar nooit door Porsche, Audi of VW bevestigd.
Omdat ze het niet interessant genoeg vinden en al in diverse andere klasses actief zijn en dat voldoende vinden.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:36 schreef IMVHI het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom doet BMW niet mee?
Zonde. Zou een mooie strijd zijn tussen Audi en BMWquote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ze het niet interessant genoeg vinden en al in diverse andere klasses actief zijn en dat voldoende vinden.
inderdaatquote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Zonde. Zou een mooie strijd zijn tussen Audi en BMW
De reden dat ze volgens mij niet zo actief zijn met de Z4 GTE is dat het betaald wordt door BMW USA. Al verwacht ik ze eigenlijk komend jaar wel op Le Mans.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef M90 het volgende:
Paar jaar geleden hebben ze de stekker uit het GT programma getrokken maar sinds dit jaar doen ze met de Z4 weer mee in diverse races o.a. ALMS en n24. Waarom ze niet meedoen aan Le Mans is mij niet bekend
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:46 schreef M90 het volgende:
Gaan ook nog geruchten dat Nissan met een LMP1 komt, maar misschien ook pas voor 2015
Dat wist ik helemaal nietquote:
Omdat je voor het weekend wel zei dat Jeroen idd geen slechte coureur zou zijn voor Porsche, toen ik een post maakte dat ik 'm daar wel graag zou zien rijden.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef M90 het volgende:
Het ziet er allemaal niet zo slecht uit voor de komende jaren idd
Idd dezelfde, niet heel origineel met gebruikersnamen (reageer daar heel soms)
Wou gewoon even weten of het dezelfde persoon was, en vanwaar die omslag in meningquote:Lijkt me sterk dat Bleekemolen hier tekent (en niet slim voor Porsche), in GTC in de ALMS bij de top 3 snelste coureurs maar als je zijn snelheid in LMP bekijkt valt dat heel erg tegen. Afgelopen weekend langzaamste in zijn auto, vorig jaar idem dito (langzaamste van de 6 Rebellions vorig jaar - imo de reden dat ze daarom dit jaar niet voor hem kozen). Er zijn heel veel betere opties voor Porsche.
Bleekemolen dit weekend langzamer dan z'n teamgenoten? Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat je voor het weekend wel zei dat Jeroen idd geen slechte coureur zou zijn voor Porsche, toen ik een post maakte dat ik 'm daar wel graag zou zien rijden.
En nu postte je dit:
[..]
Wou gewoon even weten of het dezelfde persoon was, en vanwaar die omslag in mening
http://fiawec.alkamelsystems.com/ staat alles opquote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb je een website waar je die statistieken vandaan haalt? Want ik ben al sinds gisteren aan het zoeken om de snelste rondes van de 3 coureurs in 1 wagen te vergelijken.
Lapcharts, snelste rondes, welke ronden pits, enzo......
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef M90 het volgende:
34 Race Performance Oreca 03 - Judd LMP2 Patric NIEDERHAUSER 3:41.983
34 Race Performance Oreca 03 - Judd LMP2 Michel FREY 3:43.539
34 Race Performance Oreca 03 - Judd LMP2 Jeroen BLEEKEMOLEN 3:44.699
superquote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef M90 het volgende:
[..]
http://fiawec.alkamelsystems.com/ staat alles op
Iddquote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Frey is toch een gentleman driver?
me neither. Had gedacht dat Bleekemolen iets sneller wasquote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef M90 het volgende:
Zegt uiteraard niet alles, maar ik had dat niet verwacht.
Jeroen zijn tijd komt uit de race, en die is 0.7s sneller als in Q1 bv. Heb de rest van de lijsten nog niet nagekeken btw. De rest van de sessies ook. Zijn tijden in de FP en Q1,2,3 lagen constant rond de 3:45.2..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar in free practice 1, qualifying 1 & 2 is het een stuk sneller dus volgens mij ligt het iets genuanceerder. Iemand als Bleekemolen wordt door gentleman drivers juist ingehuurd voor de snelle ronden. Bleekemolen zal niet betaald hebben voor z'n stoeltje.
Ten tijde van Van Merksteijn Porsche LMP2 was hij volgens mij wel langzamer dan Verstappen.
Heb je dat zelf uitgerekend? Zo ja heb je de langzame (b.v. tijdens safety car) meegeteld of heb je die weggelaten?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef M90 het volgende:
Gemiddelde van snelste 50 rondjes tijdens de race:
BLEEKEMOLEN 03:49.758
FREY 03:48.708
NIEDERHAUSER 03:46.173
Totaal aantal rondes waar deze berekening over is gedaan: 114 voor Bleekemolen, 86 voor Frey, 115 voor Niederhauser.
Enige wat dit onbetrouwbaar(der) maakt is de wisselende omstandigheden.
Zoals ik het begrijp heeft M90 de 50 snelste ronden per coureur gepakt, daar zitten dan geen SC's bij. Kan wel zijn dat bv voor Jeroen meer regenrondes erin zitten. Dat totaal delen door 50 offcoursequote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je dat zelf uitgerekend? Zo ja heb je de langzame (b.v. tijdens safety car) meegeteld of heb je die weggelaten?
Hoe dan ook vind ik het opmerkelijk.
Klopt wisselende omstandigheden zouden het verschil enigszins kunnen verklaren inderdaad, maar toch een fiks gat van 3 seconde per lap op z'n snelste teamgenootquote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp heeft M90 de 50 snelste ronden per coureur gepakt, daar zitten dan geen SC's bij. Kan wel zijn dat bv voor Jeroen meer regenrondes erin zitten. Dat totaal delen door 50 offcourse
Ik heb alleen de 50 snelste ronden meegeteld in die berekening, dus zo'n ronde valt daar buiten. Het totale aantal rondjes had ik eronder gezet om een idee te geven op wat voor selectie die 50 ronden is gedaan. Hij had in totaal 114 ronden, het gemiddelde is van de snelste 50 van de in totaal 114.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef Marks het volgende:
En iedereen vergeet misschien even dat hij een klapband had en ruim de halve baan even met 40 kmh moest cruisen naar de pits met een verrotte auto, niet heel stimulerend voor je gemiddelde snelheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |