Oh, jij bent die Anonieme Fokker.....quote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wist je dat niet? er staan allemaal zeer pikante foto's van jou in, ik schrok ervan
111 km bij jou vandaag, dan wordt nog een flinke fietstocht voor je.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen foto..
Waar woon je Drakin ?
en single met 1 volwassen jongen ? Dat is het?
Yep, that's me!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jij bent die Anonieme Fokker.....
Eindelijk.... ik vroeg me altijd af wie dat was.
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
111 km bij jou vandaag, dan wordt nog een flinke fietstocht voor je.
Nee lege quotes snap ik niet neequote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... je snapt het weer niet![]()
Nou, ik zou zeggen, laat maar....
Ik hoop binnenkort een paar duizend te hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet nog even vragen of ze geen huisddieren heeftanders kom je voor verassingen te
staan
Ga je bijen houden?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort een paar duizend te hebben.
Vlooienquote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort een paar duizend te hebben.
quote:
links, rechts, boven of onder?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag , maar morgen woon je om de hoek ?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een maatjequote:
Vandaan Chuf, ik denk dat ze vandaan bedoeldquote:Op zondag 23 juni 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag , maar morgen woon je om de hoek ?
Op de enige juiste plekquote:
Wat doe je schat... Nu weet iedereen waar ik woon ... of had dat ik hier al eigenlijk vermeld ...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet cirkel van 111 km om het huis van Chufi.....
Je hebt mij je adres en telefoonnummer gegeven hoor, weet je dat niet meer?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je schat... Nu weet iedereen waar ik woon ... of had dat ik hier al eigenlijk vermeld ...![]()
ehhh ja idd bedoelde ik dat.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vandaan Chuf, ik denk dat ze vandaan bedoeld
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt mij je adres en telefoonnummer gegeven hoor, weet je dat niet meer?
Waar zit je morgen Draakje?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
ehhh ja idd bedoelde ik dat.
Maar morgen zit ik er ook nog wel.
ja, ik weet waar je huis woont en hoe de maan erboven er uitzietquote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je schat... Nu weet iedereen waar ik woon ... of had dat ik hier al eigenlijk vermeld ...![]()
Die weet ik dan weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |