''Chufi spring op zijn fiets''quote:Op zondag 23 juni 2013 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
damn ik voel me nu al zo alleen. Chufi hou op ik wil er nog niet aan denken.
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
''Chufi spring op zijn fiets''
Hou nog even vol!
Whutquote:Op zondag 23 juni 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, wij tutoyeren elkaar heb je daar problemen mee?
Oh Draakje... maak je niet te druk... het duurt vast nog wel even ,,, Geef hem de vrijheid ... En laat hem zn eventuele aanwinsten mee naar huis brengen ... En oordeel dan niet te snel ...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoals vandaag, want hij is al de hele dag weg.
Ik ga hem heel erg missen, maar ik ga hem ook zoveel mogelijk vrij laten anders leert hij het ook nooit he?
Wordt flink doorbijten voor me, damn ik voel me nu al zo alleen. Chufi hou op ik wil er nog niet aan denken.
Laat maarquote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
ken ik een rijmpie op, maar het heeft geen nut.
ik meteen in drakin haar fotoboek loerenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
''Chufi spring op zijn fiets''
Hou nog even vol!
Noem haar nou geen Draakje anders krijg je Soury straks op je dakquote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Oh Draakje... maak je niet te druk... het duurt vast nog wel even ,,, Geef hem de vrijheid ... En laat hem zn eventuele aanwinsten mee naar huis brengen ... En oordeel dan niet te snel ...
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik meteen in drakin haar fotoboek loeren![]()
is sjoef mij net voor
Spreek voor jezelf. Dank uquote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem haar nou geen Draakje anders krijg je Soury straks op je dak
Dat wel, maar waar heb je het overquote:Op zondag 23 juni 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... voor Chufi gelden andere regels?
Ha, maar nu heb je een grote broer die kan oppassenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef drakin het volgende:
Opnieuw beginnen? En dan weer 19 jaar vast aan huis zitten zeker? Ik ben net zo blij dat ik eindelijk weg kan zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat het huis affikt of dat hij geen eten krijgt voor hij naar bed gaat.
Man ik maak me al bijna geen zorgen meer over zijn bedtijd(hij is nog niet zo lang zonder krantenbaan en gaat ineens op tijden slapen dat hij eerst eruit moest om te bezorgen, zijn huidige baan is ook alleen elke middag)
Als er pikante foto's van mij instaan moet je blij zijn dat je er slechts met de schrik vanaf komt.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wist je dat niet? er staan allemaal zeer pikante foto's van jou in, ik schrok ervan
Donder op met dat gezeik. Slaat nergens op. En lege quotes kan ik ook niks meequote:
Je moet nog even vragen of ze geen huisddieren heeftquote:Op zondag 23 juni 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen foto..
Waar woon je Drakin ?
en single met 1 volwassen jongen ? Dat is het?
oh boyquote:Op zondag 23 juni 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen foto..
Waar woon je Drakin ?
en single met 1 volwassen jongen ? Dat is het?
ah... je snapt het weer nietquote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op met dat gezeik. Slaat nergens op. En lege quotes kan ik ook niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |