Oh, jij bent die Anonieme Fokker.....quote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wist je dat niet? er staan allemaal zeer pikante foto's van jou in, ik schrok ervan
111 km bij jou vandaag, dan wordt nog een flinke fietstocht voor je.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen foto..
Waar woon je Drakin ?
en single met 1 volwassen jongen ? Dat is het?
Yep, that's me!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jij bent die Anonieme Fokker.....
Eindelijk.... ik vroeg me altijd af wie dat was.
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
111 km bij jou vandaag, dan wordt nog een flinke fietstocht voor je.
Nee lege quotes snap ik niet neequote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... je snapt het weer niet![]()
Nou, ik zou zeggen, laat maar....
Ik hoop binnenkort een paar duizend te hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet nog even vragen of ze geen huisddieren heeftanders kom je voor verassingen te
staan
Ga je bijen houden?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort een paar duizend te hebben.
Vlooienquote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort een paar duizend te hebben.
quote:
links, rechts, boven of onder?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag , maar morgen woon je om de hoek ?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een maatjequote:
Vandaan Chuf, ik denk dat ze vandaan bedoeldquote:Op zondag 23 juni 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag , maar morgen woon je om de hoek ?
Op de enige juiste plekquote:
Wat doe je schat... Nu weet iedereen waar ik woon ... of had dat ik hier al eigenlijk vermeld ...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra zet cirkel van 111 km om het huis van Chufi.....
Je hebt mij je adres en telefoonnummer gegeven hoor, weet je dat niet meer?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je schat... Nu weet iedereen waar ik woon ... of had dat ik hier al eigenlijk vermeld ...![]()
ehhh ja idd bedoelde ik dat.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vandaan Chuf, ik denk dat ze vandaan bedoeld
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt mij je adres en telefoonnummer gegeven hoor, weet je dat niet meer?
Waar zit je morgen Draakje?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
ehhh ja idd bedoelde ik dat.
Maar morgen zit ik er ook nog wel.
ja, ik weet waar je huis woont en hoe de maan erboven er uitzietquote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je schat... Nu weet iedereen waar ik woon ... of had dat ik hier al eigenlijk vermeld ...![]()
Die weet ik dan weer nietquote:
Zijn jullie weer een beetje maatjes of gaat het nog steeds niet.. Maar als het zo is dan kunnen we trio meeten ...quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn jullie weer een beetje maatjes of gaat het nog steeds niet.. Maar als het zo is dan kunnen we trio meeten ...
Nee eigenlijk is het allemaal een beetje triestquote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn jullie weer een beetje maatjes of gaat het nog steeds niet.. Maar als het zo is dan kunnen we trio meeten ...
Nou... je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is het allemaal een beetje triest
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zal vast gezellig worden
Das dan weer tegenstrijdijg, maar ik denk dat het uiteindelijk wel weer mee zal vallenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is het allemaal een beetje triest
Neequote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... je haalt me de woorden uit de mond.
Ik heb het nog niet gepost.... ik zat er aan te denken het plaatje hier te posten, maar ik haal de pijl wel van je huis af en zet m op een plek die je wel genoemd hebtquote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Waaromquote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gepost.... ik zat er aan te denken het plaatje hier te posten, maar ik haal de pijl wel van je huis af en zet m op een plek die je wel genoemd hebt
misschien woont ze op een boot, je weet het niet...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie links vooral een hoop water, zeker op 111 km afstand
quote:
Jullie maken nu ruzie om mij ... dat is niet wat ik wil Fann jij hebt je Griek, maar ik vind je gewoon leuk dus daarom.. En Soury.. en voor jou geld hetzelfde, je hebt dan wel geen Griek maar ik vind jou ook leuk en aardig, zonder bijbedoelingen..quote:
Daarom heb ik een straal van 111 km genomenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef drakin het volgende:
O ja die 111 km is alleen via een direkte route, als je de weg gebruikt is het iets meer km.
Dit gaat helemaal niet over jou johquote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken nu ruzie om mij ... dat is niet wat ik wil Fann jij hebt je Griek, maar ik vind je gewoon leuk dus daarom.. En Soury.. en voor jou geld hetzelfde, je hebt dan wel geen Griek maar ik vind jou ook leuk en aardig, zonder bijbedoelingen..
We maken geen ruzie om jou. Godverdomme zegquote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken nu ruzie om mij ... dat is niet wat ik wil Fann jij hebt je Griek, maar ik vind je gewoon leuk dus daarom.. En Soury.. en voor jou geld hetzelfde, je hebt dan wel geen Griek maar ik vind jou ook leuk en aardig, zonder bijbedoelingen..
Mijn voorouders waren wel heel goed in bootjes bouwen, heeft nog een heel beroemd volk van ze afgekeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar dan zal hij inmiddels niet meer op 111 km afstand zijn
nu lig ik echt onder de tafel van het lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal niet over jou joh
Gezien Chuf?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
We maken geen ruzie om jou. Godverdomme zegMoet niet gekker worden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |