Dat is alleen het geval als hij vanuit een schuur of huis wordt gestolen, maar niet voor de deur.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:03 schreef chufi het volgende:
Valt het niet gewoon onder inboedel verzekering?
Had hij hem wel aan een lantaarnpaal of zoiets vast gezet of gewoon los met 2 sloten?quote:Op zondag 23 juni 2013 09:05 schreef Deisyy het volgende:
Best wel, net dus maar fijn aangifte gedaan, al zal dat niets opleveren, maar je moet wat.
Op slot met 2 sloten en dan toch nog gejat worden. Ze moeten sowieso met hun poten van andermans spullen afblijven
Hij had hem met het tweede hangslot aan een boom gezetquote:Op zondag 23 juni 2013 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had hij hem wel aan een lantaarnpaal of zoiets vast gezet of gewoon los met 2 sloten?
OK, dus het waren geen gelegenheidsdievenquote:Op zondag 23 juni 2013 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had hem met het tweede hangslot aan een boom gezet
Hebben ze de boom gekapt?quote:Op zondag 23 juni 2013 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had hem met het tweede hangslot aan een boom gezetZe hebben er toch nog iets van moeite voor moeten doen.
Of wel, maar dan wel met goed gereedschap op zakquote:Op zondag 23 juni 2013 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, dus het waren geen gelegenheidsdieven
Lijkt me meer een inkooptochtjequote:Op zondag 23 juni 2013 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wel, maar dan wel met goed gereedschap op zak
We houden Marktplaats dus ook maar even in de gaten, wie weet zijn ze zo dom.quote:
Minder...quote:Op zondag 23 juni 2013 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd op deze regenachtige zondagmorgen om 06.15 door mijn zoon uit bed gebeld met de mededeling dat zijn gloednieuwe Gazellefiets voor de deur van zijn vriend is gestolen
maar je humor blijft leukquote:Op zondag 23 juni 2013 08:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van doodwensen tot nageboorte via stuk stront naar nu nog slechts een kneusje....ik voel me steeds minder waard worden.
He jasses, altijd vervelend als zoiets gebeurt, je hebt er zo'n hoop werk mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd op deze regenachtige zondagmorgen om 06.15 door mijn zoon uit bed gebeld met de mededeling dat zijn gloednieuwe Gazellefiets voor de deur van zijn vriend is gestolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |