Was ook niet zo grappig.quote:

hap hapquote:Op zondag 23 juni 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De "ik neuk je moeder" van jouw hand weer totaal niet daarentegen.

Je bent zelf niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn gewoon niet meer van deze tijd.

Ik maak het jullie graag makkelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de standaard 'je hapte weer'-opmerking.
Je wordt voorspelbaar.

Je moeder ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf niet meer van deze tijd.

Alleen nichten wonen in Amersfoortquote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
GGMM en ik doen er niet zo moeilijk over. Jij moet het nog ontdekken, verkapte nicht.

Pilot was dope.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef mrstylo het volgende:
Even de gelekte aflevering van Ray Donovan downloaden. Al lijkt mij dat zo'n serie, die je beter paar seizoenen achter elkaar kan bekijken.

Je komt er wel openlijk voor uit de laatste tijd valt me op idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
GGMM en ik doen er niet zo moeilijk over. Jij moet het nog ontdekken, verkapte nicht.

Zal wel nooit gebeuren. ZIjn pa heeft hem de kast op slot gedaan met Stijn er in.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]

Zat hij er niet achter?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal wel nooit gebeuren. ZIjn pa heeft hem de kast op slot gedaan met Stijn er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |