Terechtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb nog rustig aan gedaan en tot 30 geteld
15 jarigen willen sletjes zon strand en drank :pquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
Waarom niet mevrouw? Ik zou willen dat mijn ouders mij hadden genomen naar Italië als 15-jarig mannetje...
Ik niet, want ik stem CDA. Toen al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef gers het volgende:
[..]
15 jarigen willen sletjes zon strand en drank :p
Dat is zo'n authentieke Italiaanse kok die nog in je eten spuugt.quote:
Noorwegen ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
Waarom niet mevrouw? Ik zou willen dat mijn ouders mij hadden genomen naar Italië als 15-jarig mannetje...
Brr, ik moet echt niet denken aan een land dat nog kouder is dan Nederland. Vind de winters hier al veel te langquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Noorwegen ofzo.![]()
Niet naar Frankrijk, Spanje of Italie
Met Italië is niks mis. Noorwegen ook niet btw.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Noorwegen ofzo.![]()
Niet naar Frankrijk, Spanje of Italie
Maar Noorwegen is wel by far het mooiste land in Europa.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Brr, ik moet echt niet denken aan een land dat nog kouder is dan Nederland. Vind de winters hier al veel te lang
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Dat accent
Watte mistake to makeVoor de wat ouderen onder ons.
Klimaat is gewoon prima, gematigd in Noorwegen. Alleen de winter is fucking koud.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Brr, ik moet echt niet denken aan een land dat nog kouder is dan Nederland. Vind de winters hier al veel te lang
Denk je dat iemand dat onthouden heeft?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:06 schreef thettes het volgende:
Hoe heette dat nummer met die synthesizer in het begin van de uitzending?
Niet geschoten is altijd mis. Ik kan er niet tegen dat ik er niet op komquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denk je dat iemand dat onthouden heeft?
quote:
Misschien overtreft IJsland dat...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar Noorwegen is wel by far het mooiste land in Europa.
Dat doen ze gewoon!quote:
Italie is fantastisch inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met Italië is niks mis. Noorwegen ook niet btw.
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:09 schreef MarMar het volgende:
Ik zou ook een paar landen verderop gaan wonen met zo'n oma, of je de taal nu kent of niet
Dement? Die man zag er nog hartstikke sportief uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Hahah die moeder is wel een beetje tragischMaar ik snap het ook wel, demente echtgenoot, kleinkinderen kwijt.
Nederlanders vast welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:10 schreef TUFKAL het volgende:
KookstudioAlsof je Italiaans wil leren koken van een Nederlander
+1quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik word er altijd een beetje verdrietig zijn als ik dit soort families zie
"Dat doen we gewoon!"quote:
Dat is zijn vader, de vader van de vrouw is dementerend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dement? Die man zag er nog hartstikke sportief uit?
SBS kijkers en Tros leden misschienquote:
Die Hongaarse snor is toch de vader van de man?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is zijn vader, de vader van de vrouw is dementerend.
Vergeetachtig meende ik? Die dramaoma maakt daar vast dement vanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is zijn vader, de vader van de vrouw is dementerend.
Vooral leuk als je mensen hebt die naar Duitsland vertrekken vanwege alle 'regeltjes' hier. Duitsland heeft bureaucratie uitgevonden manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
"Het gaat gewoon langzaam hier."
Gelukkig is dit geen gezin dat weggaat vanwege de regeldruk in Nederland.
Ja ik dacht dat jij die bedoelde (als vitale man)? Aan het begin werd gezegd dat haar vader dementerend was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Hongaarse snor is toch de vader van de man?
Ohja, nouja misschien is ze ook wel gewoon een ontzettende dramaqueenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vergeetachtig meende ik? Die dramaoma maakt daar vast dement van
Regeltjes ja, maar in landen als Frankrijk en Italië ben je afhankelijk van de nukken van de lokale burgemeester of pipo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Vooral leuk als je mensen hebt die naar Duitsland vertrekken vanwege alle 'regeltjes' hier. Duitsland heeft bureaucratie uitgevonden man
Johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja, nouja misschien is ze ook wel gewoon een ontzettende dramaqueen
gewoon een enveloppe geven , werkt altijdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Regeltjes ja, maar in landen als Frankrijk en Italië ben je afhankelijk van de nukken van de lokale burgemeester of pipo.
Gelukkig maakt het niet uit of je de taal spreekt als je vriendjes wilt maken met zulke pipo'squote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Regeltjes ja, maar in landen als Frankrijk en Italië ben je afhankelijk van de nukken van de lokale burgemeester of pipo.
True, zelfs aktes waren in Spanje gewoon bij de gemeente zo te kopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:15 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een enveloppe geven , werkt altijd
Ja!quote:
En een ton armer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef MarMar het volgende:
als het niet lukt zijn we gewoon een hele ervaring rijker
He, jammer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef alors het volgende:
Groeten uit Urbino
[ afbeelding ]
www.villamarsi.nl (ligt nu denk ik plat vanwege de uitzending, cache van een paar dagen geleden deed het nog wel)
Blogje http://villamarsi.blogspot.nl/
http://www.zoover.nl/ital(...)la-marsi/appartement
Veel positieve recensies
Zooverquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef alors het volgende:
Groeten uit Urbino
[ afbeelding ]
www.villamarsi.nl (ligt nu denk ik plat vanwege de uitzending, cache van een paar dagen geleden deed het nog wel)
Blogje http://villamarsi.blogspot.nl/
http://www.zoover.nl/ital(...)la-marsi/appartement
Veel positieve recensies
http://www.tripadvisor.nl(...)d_Urbino_Marche.htmlquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zoover
Bijna alle recensies zijn op dezelfde manier opgemaakt, geloof er geen kut van.
Ik bedoel meer dat de helft door de eigenaar zelf in is gevuld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://www.tripadvisor.nl(...)d_Urbino_Marche.html
Idd wel een beetje typisch dat in ALLE recensies hun namen voorkomenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de helft door de eigenaar zelf in is gevuld.
Zou ik ook doen.
Ja maar tripadvisor is wel wat betrouwbaarderquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de helft door de eigenaar zelf in is gevuld.
Zou ik ook doen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die vrouw heeft wel echt een kop als een bak met wurmen.
gelukkig lopen de mooie mensen op fokquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die vrouw heeft wel echt een kop als een bak met wurmen.
Dat is toch ook zo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef MarMar het volgende:
als het niet lukt zijn we gewoon een hele ervaring rijker
Die van gister was een herhaling, en die van vorige week ook geloof ik.quote:
Maar omdat het alweer een tijd geleden was dat het uitgezonden werd, toch wel weer vermakelijk om te zien.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van gister was een herhaling, en die van vorige week ook geloof ik.
Dat heeft weinig met lef te maken maar eerder met gewoon dom zijn. Als je op vakantie gaat, is het lef. Als je een bedrijf moet beginnen zet je je kapitaal direct al met 3-0 achter.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:01 schreef Individual het volgende:
Verhuizen om een bedrijf op te zetten zonder dat je de taal machtig bent is voor mij ook iets te avontuurlijk.. daar heb ik het lef niet voor, maar bravo dat ze het toch doen.
Lef hebben om op vakantie te gaan? In Afghanistan en Somalie misschien, maar niet Italie.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met lef te maken maar eerder met gewoon dom zijn. Als je op vakantie gaat, is het lef. Als je een bedrijf moet beginnen zet je je kapitaal direct al met 3-0 achter.
Het is kapitaal vernietiging als je de taal niet onder controle hebt. Op vakantie gaan in Italie zonder ook maar een woordje Italiaans te kennen is lef hebben omdat uiteindelijk je alleen af kan gaan op lichaamstaal en je afhankelijk bent van een boel mensen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:19 schreef Individual het volgende:
[..]
Lef hebben om op vakantie te gaan? In Afghanistan en Somalië misschien, maar niet Italië.
Vergeet niet dat programma-makers drama creëren voor kijkcijfers. Er zal best drama zijn geweest, maar zo'n programma legt het er wel extra dik op top.
Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik heb veel gereisd in landen waar ik de taal niet spreek. Met handen, voeten en een glimlach kom je een heel eind. Ik heb het nooit gezien als het hebben van lef eigenlijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is kapitaal vernietiging als je de taal niet onder controle hebt. Op vakantie gaan in Italie zonder ook maar een woordje Italiaans te kennen is lef hebben omdat uiteindelijk je alleen af kan gaan op lichaamstaal en je afhankelijk bent van een boel mensen.
Lol, even kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef alors het volgende:
Eindelijk de befaamde uitzending gevonden waarbij mevrouw er vandoor gaat met de huisvriend http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1121478
Volgens mij nooit herhaald
Dit dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:57 schreef Individual het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik heb veel gereisd in landen waar ik de taal niet spreek. Met handen, voeten en een glimlach kom je een heel eind. Ik heb het nooit gezien als het hebben van lef eigenlijk..
Dat is dan wel netjes, dat ze zo'n uitzending niet herhalen. Ik kan haar keuze trouwens wel begrijpen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef alors het volgende:
Eindelijk de befaamde uitzending gevonden waarbij mevrouw er vandoor gaat met de huisvriend http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1121478
Die ken ik nog niet, even kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef alors het volgende:
Mwah. Die keuze had ze ook even wat eerder kunnen maken, maargoed..quote:Op zondag 23 juni 2013 23:05 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Dat is dan wel netjes, dat ze zo'n uitzending niet herhalen. Ik kan haar keuze trouwens wel begrijpen.
Ja dat weet ik ook niet, dacht dat ik niet goed had opgelet.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Maar waaruit bleek nou dat ze een relatie had met een huisvriend? Dat heb ik haar helemaal niet horen noemen, alleen dat ze een andere man had ontmoet.
Dat was in mijn herinnering, weet wel waar het vandaan kwam want die roddel werd in dit topic gepost, dat zou op een ander forum rondgaan. Nouja achteraf snap ik het ook wel, die kerel was echt een dooie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef MissBliss het volgende:
Maar waaruit bleek nou dat ze een relatie had met een huisvriend? Dat heb ik haar helemaal niet horen noemen, alleen dat ze een andere man had ontmoet.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:41 schreef Mula het volgende:
[..]
Op een ander forum zei iemand dat ze vreemd is gegaan met een van de klussers uit NL toen haar man naar nederland was om het graf van oma te bezoeken. En dat hun zoontje haar betrapt heeft. Geen idee of het waar is trouwens.
Serieus?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Haar zoon zou haar betrapt hebben? Arm kind, zit hem ook niet mee..
Huh, deze ken ik nog niet! Ik dacht dat het die was waarbij ze naar een of ander onbewoond eiland gaan en moeder het stiekem met een van de bouwvakkers aanlegt als de man naar het vasteland is. Die is ook wel mooi (alleen misschien geen Ik vertrek, maar de RTL-variant). Ga deze nog even kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef alors het volgende:
Die waar jij het over hebt, was daar de man na de uitzending niet van overleden? Of vergis ik me nou en was het hetzelfde soort programma maar dan de Amerikaanse variant.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:56 schreef Naamah het volgende:
[..]
Huh, deze ken ik nog niet! Ik dacht dat het die was waarbij ze naar een of ander onbewoond eiland gaan en moeder het stiekem met een van de bouwvakkers aanlegt als de man naar het vasteland is. Die is ook wel mooi (alleen misschien geen Ik vertrek, maar de RTL-variant). Ga deze nog even kijken
Ja maar loonslaaf enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
Dierenartsassistente lijkt me veel leuker dan een beetje in de kroeg rondhangen.
Ghehequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef Jester65 het volgende:
Ben je wel goed bereikbaar, ook niet onbelangrijk.
Toch niet in je uppie hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
ik krijg heimwee naar de Britse pubs waar ik in mei regelmatig heb gezeten en gegeten
Haiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
Nog een klein stukje meepikken. Deze ken ik volgens mij wel al.
daar doelde ik opquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:14 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Doet me aan die aflevering in Spanje denken, ruzie om de vlammetjes.
Hoiquote:
Black puddingquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
full English.. Oeh ik heb nog black pudding in de vriezer bedenk ik me nu
![]()
Gooi eens een link?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
heb even de site van de pub opgezocht (erg traag btw) maar krijg het idee dat ze het nu alleen doet.. geen woord over haar man..
Entertainementquote:To offer a bit of entertainement we have a WII computer to play games with your friends, great fun!
Jup. Pittige baan hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja ze doet het nu alleen dus.
Best knap dat op zich.
hebbes: "Home Sweet Home" van de NCRV: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1113766quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:29 schreef Individual het volgende:
Doet me denken aan zo'n programma over een Nederlandse familie die met kinderen naar Engeland was verhuisd, maar de moeder kon niet aarden. Hoe heette dat programma ook alweer? Het was geen 'ik vertrek'.
Het is dan wel geen "Ik Vertrek", maar wel in dezelfde lijn.quote:Het Nederlandse echtpaar Reinier en May Rademaker heeft zijn droom verwezenlijkt: een prachtig landhuis in Devon, Zuid-Engeland. Reinier en kinderen zijn helemaal ingeburgerd, May kan er niet aarden.
Depri gasten zeg.... lijkt wel een tattoo gang of zow..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.welcomestranger.co.uk
Nu laadt het fototje op de homepage ook en hij staat er dus idd niet meer op
Ze komt ook wel over als een tof wijf, vind ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:57 schreef Reismeis het volgende:
De vrouw neemt hier wel het voortouw in tegenstelling tot andere afleveringen.
Idd, ik zou d'r ook doenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze komt ook wel over als een tof wijf, vind ik.
Heb gegoogled op die zaak. Alleen haar naam staat bij 'contact'.quote:
Net even teruggekeken, best pijnlijk eigenlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef alors het volgende:
Ook bij about staat alleen zij.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb gegoogled op die zaak. Alleen haar naam staat bij 'contact'.
Ze zijn uit elkaar of zij runt het alleen en hij doet wat anders.
Website is ook een beetje gedateerd. ""Summer menu" uit 2012 en ook de openingstijden zijn van 2012...quote:Op zondag 14 juli 2013 16:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Ook bij about staat alleen zij.
http://welcomestranger.co(...)_Inn___About_us.html
Als je onder deze foto zegt dat het nieuwe seizoen van Hardcore Pawn eraan komt op Veronica geloof ik het ook...quote:Op zondag 14 juli 2013 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Depri gasten zeg.... lijkt wel een tattoo gang of zow..
[ afbeelding ]
geen zin om 40 min te kijken maar wat gebeurd er ongeveer?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Net even teruggekeken, best pijnlijk eigenlijk.
Ik geloof niet dat al gepost is dat ze uit elkaar zijn?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:58 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Website is ook een beetje gedateerd. ""Summer menu" uit 2012 en ook de openingstijden zijn van 2012...
Toch best 'verdrietig' eigenlijk dat het zo eindigt...quote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat al gepost is dat ze uit elkaar zijn?
"Ik ben nu bijna 4 jaar hier in Devon, de tijd is griezelig snel omgevlogen en er is ontzettend veel gebeurd. Tom is binnen het jaar teruggegaan naar Nederland omdat dit leven voor hem te zwaar was, hij was hier niet gelukkig en kon niet met de stress en gebrek aan privacy omgaan.
Even hebben we er nog over gesproken dat Tom een baan zou nemen hier als elektricien, maar uiteindelijk besloot hij weg te gaan en koos ik om hier alleen achter te blijven omdat ik dit niet zo snel wilde opgegeven na alle opofferingen die we gedaan hadden om hier te komen. Ik had nog een karwei af te maken!"
http://www.tros.nl/tros-t(...)ertrek-verslagen10/#
Nee ik bedoel eigenlijk dat we het al dachten adhv wat er op de site staatquote:Op zondag 14 juli 2013 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Weer gekeken, maar ik zie het echt niet
Ja, dan heb je samen een droom en valt voor de een het hele ideaal in duigen. Samen uit samen thuis ging niet voor deze mensen opquote:Op zondag 14 juli 2013 19:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Toch best 'verdrietig' eigenlijk dat het zo eindigt...
Man+vrouw en twee kinderen gaan naar Italië. Camping zit al volgeboekt, maar eerst moeten ze verbouwen. Dat kost uiteindelijk rond de 200.000. Uiteindelijk zijn de vergunningen niet op orde waardoor ze alle klanten moeten afzeggen en is hun huwelijk op de klippen gelopen omdat de vrouw een andere kerel heeft leren kennen. Een jaar nadat ze naar Italië vertrokken is iedereen weer terug in Nederland.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:52 schreef fespo het volgende:
[..]
geen zin om 40 min te kijken maar wat gebeurd er ongeveer?
Nee, precies. Dan denk ik altijd, die meid heeft het over opofferingen die ze heeft moeten doen. Maar dat is nu, toen ze kozen alleen door te gaan, ook gebeurd. Toen heeft ze ook iets opgeofferd. Die man zal ook denken dat als ze nooit aan dit avontuur waren begonnen, ze waarschijnlijk nog samen waren geweest.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan heb je samen een droom en valt voor de een het hele ideaal in duigen. Samen uit samen thuis ging niet voor deze mensen op
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Man+vrouw en twee kinderen gaan naar Italië. Camping zit al volgeboekt, maar eerst moeten ze verbouwen. Dat kost uiteindelijk rond de 200.000. Uiteindelijk zijn de vergunningen niet op orde waardoor ze alle klanten moeten afzeggen en is hun huwelijk op de klippen gelopen omdat de vrouw een andere kerel heeft leren kennen. Een jaar nadat ze naar Italië vertrokken is iedereen weer terug in Nederland.
quote:Als consultant brengt Andries Raven (32) een groot deel van zijn dag in de file door. Op het Franse platteland heb je dat probleem niet en bovendien droomt hij ervan een rustiger en vrijer leven te leiden. Daarom verruilt hij, samen met vriendin Judith Buijsman (32), het bruisende Amsterdam voor het groene, maar slaperige dorpje Le Compas, waar ze voor ? 237.000,- een boerenhoeve hebben gekocht om gîtes en chambres d'hôtes te verhuren. Op de 7,5 hectare grond rond het pand wil het stel, zoals ze het zelf noemen, 'unieke gastenverblijven voor een onvergetelijke ervaring' creëren. Ofwel: je kunt er slapen in een boomhut, tipi of safaritent. Dit plan lijkt wel wat ambitieus want nog hetzelfde seizoen zullen de eerste gasten op de stoep staan en werkelijk alles, maar dan ook alles, moet nog worden gedaan. En als het stel aan de bouw van hun bijzondere plan begint, blijkt het al een hele opgave om überhaupt één tent op te zetten. Langzaamaan rijst de vraag of ze niet iets te veel hooi op hun vork hebben genomen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:56 schreef Aventura het volgende:
Maar het zijn niet zulke extreem naieve onvoorbereide ezels zoals je normaal ziet. En ze lijken hersens te hebben.
Zo onrealistisch overambitieus noem ik wel degelijk naief hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:56 schreef Aventura het volgende:
Maar het zijn niet zulke extreem naieve onvoorbereide ezels zoals je normaal ziet. En ze lijken hersens te hebben.
Gewoon wat woorden herhalen die die vrouw zegtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Ja OK, ze heeft geen idee wat die vrouw zegt volgens mij
Ze proberen het in ieder geval, zover kwamen anderen niet eensquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde exact hetzelfde zeggen ja
Klinkt fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |