Terechtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb nog rustig aan gedaan en tot 30 geteld
15 jarigen willen sletjes zon strand en drank :pquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
Waarom niet mevrouw? Ik zou willen dat mijn ouders mij hadden genomen naar Italië als 15-jarig mannetje...
Ik niet, want ik stem CDA. Toen al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:03 schreef gers het volgende:
[..]
15 jarigen willen sletjes zon strand en drank :p
Dat is zo'n authentieke Italiaanse kok die nog in je eten spuugt.quote:
Noorwegen ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
Waarom niet mevrouw? Ik zou willen dat mijn ouders mij hadden genomen naar Italië als 15-jarig mannetje...
Brr, ik moet echt niet denken aan een land dat nog kouder is dan Nederland. Vind de winters hier al veel te langquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Noorwegen ofzo.![]()
Niet naar Frankrijk, Spanje of Italie
Met Italië is niks mis. Noorwegen ook niet btw.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Noorwegen ofzo.![]()
Niet naar Frankrijk, Spanje of Italie
Maar Noorwegen is wel by far het mooiste land in Europa.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Brr, ik moet echt niet denken aan een land dat nog kouder is dan Nederland. Vind de winters hier al veel te lang
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Dat accent
Watte mistake to makeVoor de wat ouderen onder ons.
Klimaat is gewoon prima, gematigd in Noorwegen. Alleen de winter is fucking koud.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Brr, ik moet echt niet denken aan een land dat nog kouder is dan Nederland. Vind de winters hier al veel te lang
Denk je dat iemand dat onthouden heeft?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:06 schreef thettes het volgende:
Hoe heette dat nummer met die synthesizer in het begin van de uitzending?
Niet geschoten is altijd mis. Ik kan er niet tegen dat ik er niet op komquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denk je dat iemand dat onthouden heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |