Neuj, dat valt mee. Maar m'n team zit nu prima in elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je zulke goede jeugd dan?
Toen ik voor de eerste keer kampioen werd ging ik juist flink doorselecterenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Neuj, dat valt mee. Maar m'n team zit nu prima in elkaar.
Meer jonge spelers in je team?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik voor de eerste keer kampioen werd ging ik juist flink doorselecteren
Nee gewoon de minste spelers verkopen en betere er voor terughalen. Je moet nooit tevreden zijn met je team. Altijd beter proberen te krijgen.quote:
Succesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké de CL finale komt er aan tegen Barcelona.
quote:
Geef 's wat screens.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik nu uitkijken naar al mijn talentjes die komenEr komen er vandaag 19
Mijn reserveteamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jeugdteam
Beste spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik heb na 5 seizoenen nog steeds niks bij Stadion aan kunnen klikken tijdens een overleg met het bestuurquote:Op zondag 23 juni 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stadionuitbreiding en eindelijk verbetering van jeugdscoutingsnetwerk
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn reserveteam
[ afbeelding ]
Beste spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jeugdteam
[ afbeelding ]
Beste spelers:Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu goed begeleiden, zodat ze uiteindelijk in het 1e uit kunnen komen.
I love my mispoken words.
Zit hij al aan zijn limiet dan? Ik krijg nu een stadion van 28.000 man voor GAE. Nog steeds niet groot genoeg, maar het is een verbetering. Nu een halfjaar in het Gelredome spelenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb na 5 seizoenen nog steeds niks bij Stadion aan kunnen klikken tijdens een overleg met het bestuurBeetje jammer wel, want de Veste zit nu al 3 jaar stampvol.
Ik heb ze meteen wat individuele training gegeven. En ze krijgen les van het koppel Cristiano Ronaldo en Wilfred Bouma, dus dat moet goed komenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Goed bezig!Nu goed begeleiden, zodat ze uiteindelijk in het 1e uit kunnen komen.
Dat laatste hoeft niet persé, je kan ze ook gewoon aanbieden voor verhuur. Indien je dat nog niet wist.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ze meteen wat individuele training gegeven. En ze krijgen les van het koppel Cristiano Ronaldo en Wilfred Bouma, dus dat moet goed komen. En ik ga ze wel proberen te verhuren. Moet ik eerst even een satellietclub zoeken
.
Ja ik weet dat dat kan. Maar ik vind het makkelijker om ze allemaal bij 1 club onder te brengen. Leren ze al samen te spelenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet persé, je kan ze ook gewoon aanbieden voor verhuur. Indien je dat nog niet wist.
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef inZanity het volgende:
Een paar dagen na de Champions League winst kreeg een error en sloot het spel zich af
Moest de finale dus helaas opnieuw spelen.. Met dit als resultaat:
[ afbeelding ]![]()
Zlatan en Twente. Dat past gewoon totaal niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zlatan begint goed bij Twente, scoort tegen PSV, pakt daar ook een directe rode kaart en maakt even later een smoothe hattrick in de bekerpot tegen DWS
Rijzende ster en zo, dan willen de groten ook wel komenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan en Twente. Dat past gewoon totaal niet.
Ik koop geen sterren, ik maak sterrenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rijzende ster en zo, dan willen de groten ook wel komen
Goeiequote:Op zondag 23 juni 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik koop geen sterren, ik maak sterren
Ik haal die oud-spelers wel als trainers, als ze goed genoeg zijn tenminstequote:Op zondag 23 juni 2013 02:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie
Ik maak ook sterren, maar als iemand je een speler als Zlatan aanbiedt zeg je geen nee
Een verdediger met 17 doelpunten in 32 duelsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze gast is een baas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel een wonderkind nuquote:Op zondag 23 juni 2013 12:01 schreef dion_v_k het volgende:
Ik las net dat veel mensen nog nooit hebben gezien of hun speler een wonderkind is.
Dat staat bij informatie rechtsboven (boven de posities).
Al moet ik wel zeggen dat het een stuk minder voorkomt dan in 12..
Dus op de spelerspagina bij de informatie-tab rechtsbovenin kan je dat zien? Want bij mij staat er dan op welke positie die speler speelt, middenvelder, keeper etc. Wonderkind zou dan daarvoor in de plaats staan?quote:
Ja. Er kan ook staan boomlange spits of veelbelovende middenvelder ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus op de spelerspagina bij de informatie-tab rechtsbovenin kan je dat zien? Want bij mij staat er dan op welke positie die speler speelt, middenvelder, keeper etc. Wonderkind zou dan daarvoor in de plaats staan?
Okquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Er kan ook staan boomlange spits of veelbelovende middenvelder ofzo.
Dat je die nog zo lang houdtquote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef DeHovenier het volgende:
En 1.3 mln geboden voor m'n 32jarige CV die had aangegeven zelf weg te willen. Helemaal goed, z'n contract liep toch volgend jaar af
Speelde allang niet meer in het basiselftalquote:
Kut Engelsquote:Op zondag 23 juni 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Speelde allang niet meer in het basiselftal
Deze halen?
Kan hem voor 500k krijgen, is een koopje dacht ik zo! Kan 'm als vervanger van Moha inzetten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ik ookquote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kut Engels. Staat alles in andere volgorde
![]()
Maar ik zou hem halen. Zeker voor dat geld.
Ik heb de nieuwe Ballack en nieuwe Breitnerquote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dacht ik ook
Alleen z'n composure en positioning wat trainen.
Volgens de media is hij de nieuwe Fred
Zal eens kijken welke toekomstige sterren ik heir heb rondlopen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe Ballack en nieuwe Breitner
Netjes!quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef fabio070 het volgende:
zo, ben 4de geworden wat 3de voorronde van de Europa league betekentholla voor 4.1 miljoen verkocht
en nog een aantal transfervrije spelers aangetrokken.
quote:
Wat is je recordaankoop en recordverkoop?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:16 schreef DeHovenier het volgende:
Heb 'm
[ afbeelding ]
Beetje jammer van die clausule dat ie meer gaat verdienen als hij 1 cap haalt, maargoed, kon dat ding niet wegkrijgen
Heb wel 1 jaartje bij z'n contract gegooid, hier ga ik ook vette winst op maken
Record aankoop 1 mln voor m'n huidige keepert (vorig seizoen aangetrokken), recordverkoop 4 mln voor een rechtsback aan FEY, maar speelt nu in Frankrijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je recordaankoop en recordverkoop?
Best wel weinigquote:Op zondag 23 juni 2013 15:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Record aankoop 1 mln voor m'n huidige keepert (vorig seizoen aangetrokken), recordverkoop 4 mln voor een rechtsback aan FEY, maar speelt nu in Frankrijk.
Mijn recordaankoop is voor 15 miljoen en dezelfde speler heb ik ook verkocht voor 30 miljoen. En nog een paar spelers voor tussen de 20 en 30 miljoen weggedaanquote:
Zulke bedragen zijn m'n spelers niet eens waardquote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn recordaankoop is voor 15 miljoen en dezelfde speler heb ik ook verkocht voor 30 miljoen. En nog een paar spelers voor tussen de 20 en 30 miljoen weggedaan
Ik had al in die jaren spelers die rond de 15 miljoen waard waren. En 10 miljoen sommige enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zulke bedragen zijn m'n spelers niet eens waard
Ik heb meestal wel een paar dertigers in mijn teams. Ik vind het wel lekker om wat ervaren gasten met hoge mentale stats in mijn team te hebben. Dat soort gasten zijn ook goede tutors voor de jongere spelers.quote:
Ooh ik wel. Spelers van 26 zijn ook nog prima als mentor en ervaren rol. En die presteren tenminste nog.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel een paar dertigers in mijn teams. Ik vind het wel lekker om wat ervaren gasten met hoge mentale stats in mijn team te hebben. Dat soort gasten zijn ook goede tutors voor de jongere spelers.
Ik heb ook altijd een paar favoriete spelers in mijn team en ik hou ook gewoon oudere spelers (als het financieel kan) bij een club zodat ze bij mijn club met pension gaan. Heb vaak genoeg spelers gehad die 10+ jaar bij mijn club spelen dan ga ik ze niet voor 5 miljoen verkopen zodra ze de 30 aantikken.
Ik wissel mijn save altijd af over 3 bestanden.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef Mike009000 het volgende:
Godverdomme. Als een fatale fout in het spel zit, maakt het blijkbaar niet uit als je met een eerdere save speelt. Ik stond nu zelfs verdorie in de CL finale met Altrincham. Maar helaas kan ik er niet meer mee spelen. Het was wel met afstand mijn mooiste game die ik heb gehad. Wellicht dat ik binnenkort weer op het laagste Engelse niveau begin.
Waarom doen clubs het bij jou zo goed?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
100 plaatsen gestegen in de Europese Ranglijst naar plek 52
Ajax staat 32e, Twente 25e, PSV 30e, Vitesse 46e en FEY 64e.
Hmm apart. Misschien mail sturen naar de makers?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:54 schreef Mike009000 het volgende:
Ja die van mij ging telkens 'kapot' na de laatste wedstrijd van het seizoen 2026/2027. En ik zag vanmiddag dat ik nog een save van die game had waarbij ik in februari 2027 had gesaved (die meest recente was april 2027). Maar ook met die van februari 2027 kapte die er na de laatste wedstrijd mee..
Ik had de laatste 2 dagen twee keer een crashdump. Maar ik hoefde alleen de laatste wedstrijd opnieuw te spelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:00 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb in zowat 10 jaar nog nooit een crash gehad. Wel nu 2 weken zonder internet en geloof me.. dat is veel erger![]()
Ik heb geen gekochte versie.. Ik weet niet of ze dan wel kunnen/willen helpen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm apart. Misschien mail sturen naar de makers?
Nee dan doen ze het niet nee. Maar je moet FM ook gewoon kopenquote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Mike009000 het volgende:
[..]
Ik heb geen gekochte versie.. Ik weet niet of ze dan wel kunnen/willen helpen.
Geen idee.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom doen clubs het bij jou zo goed?
Ik sta 6de met Ajax, PSV en Twente stonden iets van 40ste, maar Twente dit jaar 0 punten en PSV weinig, dus die zakken hard.
De eerstvolgende club staat op 130 ofzo.
Ik zou het spel gewoon kopen. Anders wacht je op een leuke aanbieding, laatst was 'ie 15 euro ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Mike009000 het volgende:
[..]
Ik heb geen gekochte versie.. Ik weet niet of ze dan wel kunnen/willen helpen.
Go Aheadquote:Op zondag 23 juni 2013 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele seizoen goed spelen. Eerste seizoenshelft maar 2 keer gelijk, rest gewonnen.
Na de winterstop, eerste 2 wedstrijden verloren zonder ook maar in de buurt te komen van een goal
Zelfs na een geweldige oefenwedstrijd tegen Go Ahead waar scoren wel ging.
Nee Drizzt, niet doen! Niet wéér een game met GAE beginnen!!!quote:
Jij komt toch niet verder dan 3 seizoenen met GAEquote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee Drizzt, niet doen! Niet wéér een game met GAE beginnen!!!
Kloptquote:Op zondag 23 juni 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij komt toch niet verder dan 3 seizoenen met GAE
Je moet ook zelf doorselecteren. Zelf die nieuwe Messi's en CR7's binnenhalen. Daarbij vind ik de leukste periode met FM meestal als er alleen nog maar regens spelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KloptIk ben wel trots op mezelf dat ik "al" 5 seizoenen aan één stuk met Twente bezig ben... al slaat de verveling wel toe na 5x de NL'se treble, 1x halve finale EL en 3x kwartfinale CL te hebben gehaald.
Zelfs nu ik flink wat vaste krachten heb verkocht en een zooi jonkies + wat oudgedienden in de basis heb staan gaat het nog geniaal goed en sta na 11 wedstrijden 8 punten voor op nummer 2 Heerenveen
De CL/EL winnen zou mooi zijn, maar elke keer dat ik tegen Real, Barca, Chelsea en Man Utd etc. heb gespeeld verloor ik (op een 1-1 tegen Utd in de groepsfase na)Nou weet ik wel dat de huidige bazen er over een paar jaar uit zijn, maar tegen die tijd zitten er al lang nieuwe Messi's, CR7's en noem het maar op bij die clubs
Nice.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog 4 titels en GAE mag een ster boven het logo plaatsen
Doe ik ook hoor, daarom staan er flink wat jonge talentjes op het veld, aangevuld met Zlatan, Bjelland en Douglas (34, 28 en 28), ik denk dat de gemiddelde leeftijd in de basis net de 22 haaltquote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook zelf doorselecteren. Zelf die nieuwe Messi's en CR7's binnenhalen. Daarbij vind ik de leukste periode met FM meestal als er alleen nog maar regens spelen.
Daarom moet je met GAE en dan als uitdaging stellen om de CL te winnen. Gewoon telkens jezelf nieuwe doelen stellen. Dat maakt het leuk. Dus nu met Twente proberen de CL te winnen. Of meer Duitsers in je team.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, daarom staan er flink wat jonge talentjes op het veld, aangevuld met Zlatan, Bjelland en Douglas (34, 28 en 28), ik denk dat de gemiddelde leeftijd in de basis net de 22 haalt
Het is gewoon dat ik er geen uitdaging meer in zie. Als ik de basis volledig uit -19-spelers zou laten bestaan zou ik nog bovenaan eindigen, dan is het toch niet leuk meer?
Dat is toch wel vrij apart, want ik krijg nog genoeg tegenstand in de Eredivisie. (nu in herfst 2016)quote:Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, daarom staan er flink wat jonge talentjes op het veld, aangevuld met Zlatan, Bjelland en Douglas (34, 28 en 28), ik denk dat de gemiddelde leeftijd in de basis net de 22 haalt
Het is gewoon dat ik er geen uitdaging meer in zie. Als ik de basis volledig uit -19-spelers zou laten bestaan zou ik nog bovenaan eindigen, dan is het toch niet leuk meer?
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je met GAE en dan als uitdaging stellen om de CL te winnen. Gewoon telkens jezelf nieuwe doelen stellen. Dat maakt het leuk. Dus nu met Twente proberen de CL te winnen. Of meer Duitsers in je team.
Klopt, maar da's ook niet een doelstelling van me. Je kunt natuurlijk wel op de hele lange termijn denken, zoals jullie nog in 2030 bezig zijn, maar ik weet het nietquote:Op zondag 23 juni 2013 19:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is toch wel vrij apart, want ik krijg nog genoeg tegenstand in de Eredivisie. (nu in herfst 2016)
Maar dan nog, je hebt de CL toch nog niet gewonnen?
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:15 schreef Sejt het volgende:
Ieder zo z'n doelstelling.
Voor mij is de CL ook niet een einddoel. Ik vind het leuk om talenten op te leiden, zoveel mogelijk Nederlands, en die hun potentieel te laten halen.
Ondertussen natuurlijk zoveel mogelijk prijzen!
Ik verzin meestal wel nieuwe doelstellingen. Zoals de 10 titels halen. Nu wil ik CL winnen. Als ik dat heb gedaan wil ik die 5 keer winnen. Mijn team nationaliseren. Grote verkopen doen. Geheel team uit de eigen jeugd.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:15 schreef Sejt het volgende:
Ieder zo z'n doelstelling.
Voor mij is de CL ook niet een einddoel. Ik vind het leuk om talenten op te leiden, zoveel mogelijk Nederlands, en die hun potentieel te laten halen.
Ondertussen natuurlijk zoveel mogelijk prijzen!
LLM is dan weer niks voor mij. Ik vind het al heel wat om in de 2e divisie van een land te beginnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mij staat het dan ook zo tegen dat je geen echte LLM in NL kunt doen. Ja ok, met die ene database kun je met FC SChubbekutteveen 7 aan de slag, maar of je daar nou blij mee moet zijn?En verder mag je comp dan ook vrolijk 6 "divisies" x 48 competities x 14 clubs x 20 spelers gaan laden, en dat elke dag weer
Wat is het verschil met beginnen met Mansfield? Komt op hetzelfde neer?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mij staat het dan ook zo tegen dat je geen echte LLM in NL kunt doen. Ja ok, met die ene database kun je met FC SChubbekutteveen 7 aan de slag, maar of je daar nou blij mee moet zijn?
Je hebt hem alleen gekocht vanwege de naam?quote:
Nee is een 5 sterren potentieelquote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt hem alleen gekocht vanwege de naam?
Ik heb hier ook een Pantera rondlopen
haha heldigquote:Op zondag 23 juni 2013 20:38 schreef PirE het volgende:
Ik denk hij boos was omdat hij normaal altijd in de basis staat, hattrickje met een invalbeurt in de 80 minuut![]()
[ afbeelding ]
Mijn probleem is meestal dat ik dat moment al zoveel geld het dat het niks uitmaakt of ik nou 30 of 40 miljoen voor een speler krijgtquote:Op zondag 23 juni 2013 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verzin meestal wel nieuwe doelstellingen. Zoals de 10 titels halen. Nu wil ik CL winnen. Als ik dat heb gedaan wil ik die 5 keer winnen. Mijn team nationaliseren. Grote verkopen doen. Geheel team uit de eigen jeugd.
Ik huur bijna elk seizoen wel een player, gewoon als backup. En ik verhuur nu een hoop talentjes, wat wedstrijden spelen zal ze goed doenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Mijn probleem is meestal dat ik dat moment al zoveel geld het dat het niks uitmaakt of ik nou 30 of 40 miljoen voor een speler krijgt. Of ik ben zo gehecht aan die speler dat ik hem niet kwijt wil
.
Huren jullie weleens spelers? Ik heb elk seizoen wel 2 of 3 spelers op huurbasis. Dit seizoen een rechtsback omdat mijn scouts geen betaalbare oplossing kunnen vinden en een spits (te hoge transfersom maar ik kon hem wel huren waarbij ik maar 50% van zijn salaris betaal).
Vorig seizoen had ik er zelfs 3 rondlopen.
Ik ken ze alletwee nietquote:Op zondag 23 juni 2013 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
Als verdedigende CM in een 4-2-3-1, voor wie zouden jullie dan kiezen. Gonalons of Vadis Odjija Ofoe?
Gonalons heeft alleen geen natuurlijke positie als CM, dan haal ik 'm eventueel een positie naar achter. Odjija past zo in het systeem.
Ik wil wel meer geld hoor. Kan je weer veel talentjes voor halenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Mijn probleem is meestal dat ik dat moment al zoveel geld het dat het niks uitmaakt of ik nou 30 of 40 miljoen voor een speler krijgt. Of ik ben zo gehecht aan die speler dat ik hem niet kwijt wil
.
Huren jullie weleens spelers? Ik heb elk seizoen wel 2 of 3 spelers op huurbasis. Dit seizoen een rechtsback omdat mijn scouts geen betaalbare oplossing kunnen vinden en een spits (te hoge transfersom maar ik kon hem wel huren waarbij ik maar 50% van zijn salaris betaal).
Vorig seizoen had ik er zelfs 3 rondlopen.
quote:
Ik zou ook Gonalons kiezen ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neig naar Gonalons. Al is hij wel iets duurder en speelt ie niet op de perfecte positie.
Ik dacht trouwens dat Vadis jonger was. Gonalons it is.
Zo'n melding krijg ik ook altijd nadat ik FM13 op correcte wijze heb afgeslotenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, nvm.
[ afbeelding ]
Godverdomme nog geen drie potjes onderweg.
Wat voor taktiek gebruik jij standaard?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb even een uitdaginkje aangenomen: het alom roemruchte Stade Lavallois Mayenne FC voor degradatie uit de Ligue 2 behoeden. Win meteen een bekerpot met 3-0 van SC Bastia en geef in de seizoensopener het veel beter geachte Clermont Foot 63 een enorm pak slaag met 6-1.
Heb totaal geen geld, maar voldoende leuke backup/jeugd om een redelijk team te krijgen.
Es geht lekkâh
Ik ook. En soms start hij dan opnieuw op. Wil het spel niet dat ik stop ofzoquote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo'n melding krijg ik ook altijd nadat ik FM13 op correcte wijze heb afgesloten
Hou je net een seizoen vol denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb even een uitdaginkje aangenomen: het alom roemruchte Stade Lavallois Mayenne FC voor degradatie uit de Ligue 2 behoeden. Win meteen een bekerpot met 3-0 van SC Bastia en geef in de seizoensopener het veel beter geachte Clermont Foot 63 een enorm pak slaag met 6-1.
Heb totaal geen geld, maar voldoende leuke backup/jeugd om een redelijk team te krijgen.
Es geht lekkâh
Ik ga Hovv weer even wat veren in z'n reet steken voor de 4-1-3-2quote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat voor taktiek gebruik jij standaard?
Kan me niet voorstellen dat jij er steeds ene verzint?
Best kans jaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou je net een seizoen vol denk ik.
Stom spelquote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. En soms start hij dan opnieuw op. Wil het spel niet dat ik stop ofzo
Kinky.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga Hovv weer even wat veren in z'n reet steken voor de 4-1-3-2
Hiervoor speelde ik altijd 4-2-3-1, maar die van Hovv speelt stukken fijner. Ik speel echter wel met een VM ipv een MC, anders ligt het helemáál open
HOVV ?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga Hovv weer even wat veren in z'n reet steken voor de 4-1-3-2
Hiervoor speelde ik altijd 4-2-3-1, maar die van Hovv speelt stukken fijner. Ik speel echter wel met een VM ipv een MC, anders ligt het helemáál open
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HOVV ?
Heb je linkje voor me
Ik speel eigenlijk altijd met dezelfde taktiek, maar wil wat anders.
quote:
Zou ik ook denken jaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef inZanity het volgende:
Ondanks de 11 afwezigen bekerfinale met 2-0 gewonnen. Dat brengt het aantal prijzen dit seizoen naar 4: Titel, beker, Portugese Supercup en de Champions League. Prima seizoen gedraaid dus.
Hij is in FM helaas nog overschatterder dan in het echt.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Barcelona met 4-1 verslagen.
Ze presteren al jaren kut in Europa. Toch Messi ieder jaar Gouden bal. Vrrrrrrreemd.
Deze game niet meer. Neymar wint hem vaak en een regen van Barca.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Barcelona met 4-1 verslagen.
Ze presteren al jaren kut in Europa. Toch Messi ieder jaar Gouden bal. Vrrrrrrreemd.
Zeg ga jij eens even buiten spelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij is in FM helaas nog overschatterder dan in het echt.
Daar gaan we weerquote:Op zondag 23 juni 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens even buiten spelen.
Laatste 10 keer heeft Messi hem 9 keer gewonnen. Neymar (ook Barca) 1 keer.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze game niet meer. Neymar wint hem vaak en een regen van Barca.
Barca won vorig jaar de CL finale ten koste van mijquote:Op zondag 23 juni 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste 10 keer heeft Messi hem 9 keer gewonnen. Neymar (ook Barca) 1 keer.
Terwijl Barca al jaren niks heeft gewonnen.
Episch.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siem de Jong scoort zojuist zijn 176ste competitiegoal, waarmee hij Sjaak Swart in heeft gehaald. Cruijff is het volgende slachtoffer, met 205 goals...
Tuurlijk, momentje.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Episch.Heb je een screentje van hem?
Hij is al 5 jaar onveranderd, geloof ik. Misschien iets minder geworden.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Best nette stats voor een 30jarige
Dan nog.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is al 5 jaar onveranderd, geloof ik. Misschien iets minder geworden.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:40 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, wat een finaleEn dat in m'n 2e seizoen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:40 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, wat een finaleEn dat in m'n 2e seizoen.
Ik gebruik hem bij club die in de eredivisie of jupiler league van hun land spelen, dus PL + NPC, 1. + 2. Bundesliga, Ligue 1 + 2, etc. Uit en thuis, tenzij de tegenstander echt een maatje te groot is, dan wil ik nog weleens 4-4-2 counter gebruiken.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gebruik je altijd dezelfde taktiek ? Dus uit en thuis ?
Voor welke doelstellingen is deze taktiek te gebruiken ?
Dus met Blackburn zou ik deze taktiek goed kunnen gebruiken in de PL. Mijn doelstelling is vechten voor degradatiequote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik gebruik hem bij club die in de eredivisie of jupiler league van hun land spelen, dus PL + NPC, 1. + 2. Bundesliga, Ligue 1 + 2, etc. Uit en thuis, tenzij de tegenstander echt een maatje te groot is, dan wil ik nog weleens 4-4-2 counter gebruiken.
Bij een club als Mansfield in de 5e divisie heb je er geen klap aan omdat het toch allemaal houthakkers zijn
Je moet ook wel naar maatje te groot kijken hequote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus met Blackburn zou ik deze taktiek goed kunnen gebruiken in de PL. Mijn doelstelling is vechten voor degradatie
2018 nu en ga nu mijn 2e seizoen PL in.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet ook wel naar maatje te groot kijken heBlackburn lijkt mij, samen met QPR en Norwich, de zwakste broeder uit de PL (weet natuurlijk niet hoe ver je bent)...
Stats, leeftijd en contractduur... Je zult moeten bloeden als je hem aan je selectie wilt toevoegen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel zouden jullie aan deze speler uitgeven?
[ afbeelding ]
Dat wordt idd minstens 20M.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stats, leeftijd en contractduur... Je zult moeten bloeden als je hem aan je selectie wilt toevoegen.
River vraagt altijd de hoofdprijs, zal wel rond 15 miljoen moeten kosten.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel zouden jullie aan deze speler uitgeven?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stats, leeftijd en contractduur... Je zult moeten bloeden als je hem aan je selectie wilt toevoegen.
quote:
Meh, dan laat ik hem wel zitten.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef PirE het volgende:
[..]
River vraagt altijd de hoofdprijs, zal wel rond 15 miljoen moeten kosten.
Probeer FC Popmundoquote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Leonos het volgende:
Vanavond weer is FM aanslingeren, na de Duitse, Italiaanse en Jupiler League, Brazilië maar eens proberen. Is die competitie wat? Nog speciale regels?
Was dat niet met die enorm veel wedstrijden? Heb je gewone competitie en staatskampioenschappen en dergelijke.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Leonos het volgende:
Vanavond weer is FM aanslingeren, na de Duitse, Italiaanse en Jupiler League, Brazilië maar eens proberen. Is die competitie wat? Nog speciale regels?
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat niet met die enorm veel wedstrijden? Heb je gewone competitie en staatskampioenschappen en dergelijke.
Vond het zelf niet zo leuk.
Ik mag zelf mijn clubs kiezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het bestuur gevraagd een satelietclub te vinden, komen ze met derde divisie clubs uit Spanje en Duitsland aanzetten... Ik wil mijn spelers bij een Premier League CLub kwijt.
?quote:
Ga dan een boek lezen manquote:Op maandag 24 juni 2013 15:50 schreef dion_v_k het volgende:
Nog 7 dagen en dan heb ik weer internet
Oftewel; nog ruim 160 uur mezelf vervelen![]()
Moet je geen babykamer schilderen ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:50 schreef dion_v_k het volgende:
Nog 7 dagen en dan heb ik weer internet
Oftewel; nog ruim 160 uur mezelf vervelen![]()
Hoe kan dat nou weer? ik dacht dat in fm de clubs het "talent" juist misbruiken om de hoofdprijs te vragen..?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb in een jaar tijd 4 grote Deense talenten gehaald voor een schijntje. 10k voor alle 4.
De Braziliaanse en Argentijnse clubs kunnen het bekijken.
Geen idee.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:33 schreef Akilla het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer? ik dacht dat in fm de clubs het "talent" juist misbruiken om de hoofdprijs te vragen..?
Dat is wel nice dan..quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Mijn scout geeft advies over een 4 sterren linksback, 15 jaar uit Denemarken.
Ik bied zijn waarde en ze accepteren.
Dat heb ik ook altijd als het gaat om spelers uit de grote landen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dat is wel nice dan..
elke keer dat ik een talent voor < 100k tegenkom (of de scouts) dan mag ik 5 - 15 miljoen neerleggen voor een 18 jarige die nog geen ruk gepresteerd heeft
Heb ik net klaar. Ook alles in elkaar gezet. Nu maar jaloers dit topic volgenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je geen babykamer schilderen ofzo?
Nou ik had het van de week bij een talent uit de deense, ijslandse en nederlandse competitie geprobeerd..quote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als het gaat om spelers uit de grote landen.
Toch wel een Ajax kamer hè?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik net klaar. Ook alles in elkaar gezet. Nu maar jaloers dit topic volgen
Hij moet er gewoon een blackmetalkamer van maken: zwarte muren en posters van Dimmu Borgir en Emperor enzo ophangenquote:
Nee zo direct wordt het nog een metal fan. Dat wil je toch niet in je huis hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij moet er gewoon een blackmetalkamer van maken: zwarte muren en posters van Dimmu Borgir en Emperor enzo ophangen
Beter dan wiggers, beliebers en pillenslikkers.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee zo direct wordt het nog een metal fan. Dat wil je toch niet in je huis hebben.
Zou ook kunnen. Ik ben bondscoach van Denemarken. Misschien dat dat meespeelt.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Akilla het volgende:
[..]
Nou ik had het van de week bij een talent uit de deense, ijslandse en nederlandse competitie geprobeerd..
De nederlandse is het uiteindelijk geworden omdat hij maar 500k kosten itt de andere die resp 4,5 en 11 miljoen kosten...
maargoed misschien is het nog afhankelijk van club, leeftijd, welke club jij bent enz..
Siem de Jong is een aanvallende middenvelder die ik opstel als Target Man.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
s een (aanvallende) middenvelder aan als aanspeelpunt (target man), en heeft zoiets nut?
Ik zit met het idee te spelen om een 4-5-1 inverted pyramid met slechts een schaduwspits (ondersteunend) voorin te spelen, zodat het aanvallende gedeelte van het team lekker swingend is (een MC die op aanvallend staat, AML en AMR die langs de lijn blijven en/of naar binnen snijden en de schaduwspits die dus ook het middenveld ondersteunt, waardoor hij overal op kan duiken en niet echt geschikt is als TM...
Dat doet me nog aan iets denken: ik wil dynamisch aanvallen, veel creativiteit en zwervende spelers. Werkt dat met kort passen zodat je A: veel balbezit hebt, en B: de tegenstander helemaal scheel kunt tikken?
edit: ik post in een volgende reactie wel even een screenie van het idee
Beter wordt hij gewoon verslaafd aan FM, net als zijn pa. Al mag ik hopen dat er tegen die tijd wel betere graphics zijn met 3D en nog uitgebreider enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter dan wiggers, beliebers en pillenslikkers.
Oh, dat wist ik helemaal niet. Maar dan heb ik wel Neymar?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat niet met die enorm veel wedstrijden? Heb je gewone competitie en staatskampioenschappen en dergelijke.
Vond het zelf niet zo leuk.
Jos de Groot in de spitsquote:
Klinkt wel aardig.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de bovenste wilde ik ook nog diagonale pijlen toevoegen voor de HVS, maar die kon ik niet vinden in paint (en als ik het met gewone lijnen zou doen zou het er dramatisch uitzien), maar jullie snappen het hopelijk
Mja, ik moest 3 jaar op een Argentijn wachten in m'n Twentegamequote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Altijd kut dat die Brazilianen enzo pas later komen.
Ja ik had net een goede 14 jarige Braziliaan gehaald die ik wou kneden enzo. Komt hij toch weer pas als hij 18 is waardoor je dus minder goed kan trainen enzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik moest 3 jaar op een Argentijn wachten in m'n Twentegame
Zuurquote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had net een goede 14 jarige Braziliaan gehaald die ik wou kneden enzo. Komt hij toch weer pas als hij 18 is waardoor je dus minder goed kan trainen enzo.
Schop zo'n pestjong eens heel gauw je selectie uitquote:
Bohquote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Kwam net in een van mijn mappen een screentje tegen van een van de grootste talenten die ik ooit in mijn FM-games heb gezien. Ik kocht hem toen hij 14 was, mocht pas op zijn 18e komen.
[ afbeelding ]
Kostte me 3 miljoen.
Hier is het 2020 en het is nog altijd Messi.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:30 schreef PirE het volgende:
Het is eindelijk zover, we zijn in 2023 en een regen wint de Ballon d'Or.
quote:
Zal ff een screentje maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Maastoren het volgende:
Gisteren voor ¤20 besteld bij bol. Als het goed is krijg ik 'm morgen binnen. Is Carlos Fierro in FM13 ook een (toekomstig) topper?
Ah ok bedankt.Ziet er goed uit. Dat zal denk ik wel m'n eerste aankoop worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal ff een screentje maken.
[ afbeelding ]
Heb 'm echter niet gescout hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ah ok bedankt.Ziet er goed uit. Dat zal denk ik wel m'n eerste aankoop worden.
Vraag maar raakquote:Op maandag 24 juni 2013 20:16 schreef Djurres het volgende:
Ik heb t spel lange tijd geleden gekocht, maar eigks nooit gespeeld omdat ik er geen hol van snapte.
Is er iemand die me beetje wil helpen om op de goede weg te komen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:21 schreef Djurres het volgende:
ga ik zometeen een lijstje voor je maken met allemaal noobvragen
game is nu weer downloadende, want pc herinstalled, en ik verveel me dus nu zo maar is beginnen
Wij wachten met smart.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:21 schreef Djurres het volgende:
ga ik zometeen een lijstje voor je maken met allemaal noobvragen
game is nu weer downloadende, want pc herinstalled, en ik verveel me dus nu zo maar is beginnen
Dit is Fierro bij mijn Feyenoord. (transfervrij trouwens gehaaldquote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Maastoren het volgende:
Gisteren voor ¤20 besteld bij bol. Als het goed is krijg ik 'm morgen binnen. Is Carlos Fierro in FM13 ook een (toekomstig) topper?
Gewoon elke speler een nieuw contract aanbieden op de spelerspagina. Contract -> Offer new contract.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef Djurres het volgende:
Oh kudt. Er gaan contracten verlopen en weet niet hoe ik ze moet verlengen :' )
Altijd pas verlengen als hun contract over een jaar aflooptquote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Djurres het volgende:
Tering, done that br0, maar dan willen ze ineens miljoenen
Stomme idioten.
Oppassen met die clausules trouwens. Voor je het weet gaat je topspeler voor een grijpstuiver weg.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:01 schreef Djurres het volgende:
Tering, done that br0, maar dan willen ze ineens miljoenen
Stomme idioten.
Of meot je 8k betalen voor elke interland dat een speler speelt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oppassen met die clausules trouwens. Voor je het weet gaat je topspeler voor een grijpstuiver weg.
Niet een nieuwe Drizzt hèquote:Op maandag 24 juni 2013 21:16 schreef fabio070 het volgende:
Vind mijn ado game helemaal niet leuk meer. Ben maar eens begonnen met Munchen 1860.
Mwuahh dat kost toch geen reet bij mij. Vind die afkoopsommen veel irritanter.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Of meot je 8k betalen voor elke interland dat een speler speelt.
En heb je meerdere van zulke clausules bij je spelers, dan tikt dat aardig aan!
Op dat niveau is hij nog lang niet johquote:
Nee dan moet hij nog 88 andere games binnen 2 weken beginnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op dat niveau is hij nog lang niet joh
Preciesquote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan moet hij nog 88 andere games binnen 2 weken beginnen.
Heb pas 1x te maken gehad met zo'n interlandclausule. Mja, 1x een bedragje betalen omdat ie zn eerste interland speelt is niet erg, maar als je elke keer dat moet betalen? Kost mij teveel geld, ik heb nog geen geld zat hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh dat kost toch geen reet bij mij. Vind die afkoopsommen veel irritanter.
Jij verkoopt ook nauwelijks volgens mijquote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb pas 1x te maken gehad met zo'n interlandclausule. Mja, 1x een bedragje betalen omdat ie zn eerste interland speelt is niet erg, maar als je elke keer dat moet betalen? Kost mij teveel geld, ik heb nog geen geld zat hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu een eigen vermogen van 25 miljoen en de faciliteiten zijn bijna helemaal compleet uitgebouwd volgens mij. Nu weer wat aan het upgraden.
De seizoenkaarten willen alleen nog niet echt verkopen.Vorig seizoen 98% bezettingsgraad maar nog maar 6k seizoenkaarthouders.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 21:29:15 ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef Typisch het volgende:
Even in een spoiler want het zijn nogal wat plaatjes zo.Ik speel nu in het Gelredome omdat mijn stadion verbouwd wordt, maar dat loopt ook niet echt vol. Alleen in de CL en een keer tegen Twente volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu een eigen vermogen van 25 miljoen en de faciliteiten zijn bijna helemaal compleet uitgebouwd volgens mij. Nu weer wat aan het upgraden.
De seizoenkaarten willen alleen nog niet echt verkopen.Vorig seizoen 98% bezettingsgraad maar nog maar 6k seizoenkaarthouders.
Oh.
Gewoon doorgaan tot je de CL hebt gewonnen, hoe kan het al zo snel vervelen als het met je eigen club isquote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef fabio070 het volgende:
[..]
hehe, ik had al 1 en een half seizoen erop zitten hé
ik ga er in de vakantie denk ik ook wel verder meequote:Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot je de CL hebt gewonnen, hoe kan het al zo snel vervelen als het met je eigen club is
Dit seizoen (dat net begonnen is) heb ik wel een aantal spelers verkocht en enkele nieuwe spelers binnengehaald.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij verkoopt ook nauwelijks volgens mij. Heb je al nieuw stadion?
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef Typisch het volgende:
Even in een spoiler want het zijn nogal wat plaatjes zo.Hier staat 7 mln op de balans, maar ik doe t ff rustig aan qua uitgaven, wil wel winst makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu een eigen vermogen van 25 miljoen en de faciliteiten zijn bijna helemaal compleet uitgebouwd volgens mij. Nu weer wat aan het upgraden.
Ik heb nu 6.9k seizoenskaarten verkocht, 1.2k meer dan vorig seizoen.Children of the night. What music they make.
Je moet er ook wel om vragen hè.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit seizoen (dat net begonnen is) heb ik wel een aantal spelers verkocht en enkele nieuwe spelers binnengehaald.
Heb nog geen nieuw stadion
Weet ikquote:
Grote verkopen doen. Transfervij spelers binnenhalen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hier staat 7 mln op de balans, maar ik doe t ff rustig aan qua uitgaven, wil wel winst maken
Ik heb nu 6.9k seizoenskaarten verkocht, 1.2k meer dan vorig seizoen.
Grote verkopen lukt nog niet echt, de spelers die veel waard zijn hou ik nog ff. Ze zijn nog goed genoeg en zullen alleen maar meer waard worden. Ik verwacht wel veel van Mozzoni en Cezar.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grote verkopen doen. Transfervij spelers binnenhalen.
Hmm.. je zit in 2020 toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Grote verkopen lukt nog niet echt, de spelers die veel waard zijn hou ik nog ff. Ze zijn nog goed genoeg en zullen alleen maar meer waard worden. Ik verwacht wel veel van Mozzoni en Cezar.
En ik doe niets anders dan transfervrije spelers binnenhalen. Soms maak ik een uitzondering voor een jong talentje.
Klopt. Heb nu al voor 8.5 mln aan transferinkomsten, en 475k transferuitgaven.quote:
Je moet zorgen voor vervangers voor de mensen die veel waard zijn/duur zijn. Die 1 of 2 jaar laten wennen en dan cashen. Op een aantal posities lukt dat niet bij mij, zoals de back posities. Maar op het middenveld kan ik elk jaar voor veel verkopen als ik zou willen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Grote verkopen lukt nog niet echt, de spelers die veel waard zijn hou ik nog ff. Ze zijn nog goed genoeg en zullen alleen maar meer waard worden. Ik verwacht wel veel van Mozzoni en Cezar.
En ik doe niets anders dan transfervrije spelers binnenhalen. Soms maak ik een uitzondering voor een jong talentje.
Ik keek net even hoe ik het in het seizoen 2019/2020 deed en toen kocht ik voor 8,5 miljoen en verkocht voor 13 miljoen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klopt. Heb nu al voor 8.5 mln aan transferinkomsten, en 475k transferuitgaven.
Heb 5 spelers verkocht en 1 speler gekocht.
Nu heb ik een andere tactiek. Dit omdat transfervrij niet veel meer te halen valt. Ik haal nu allemaal talenten. Laat die nu wennen en ga in de zomer weer cashenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet zorgen voor vervangers voor de mensen die veel waard zijn/duur zijn. Die 1 of 2 jaar laten wennen en dan cashen. Op een aantal posities lukt dat niet bij mij, zoals de back posities. Maar op het middenveld kan ik elk jaar voor veel verkopen als ik zou willen.
100 miljoen?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik een andere tactiek. Dit omdat transfervrij niet veel meer te halen valt. Ik haal nu allemaal talenten. Laat die nu wennen en ga in de zomer weer cashenWil weer even een eigen vermogen van boven de 100 miljoen.
Gewoon meteen ontbinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
Een 26jarige speler met een halve ster wil aan spelen toekomen in de basiself, maar hij heeft niet eens een contract bij me
Idd, weg ermeequote:
Ja ik haal dat nu niet meer. Ook omdat ik veel talent heb die ik dan toch weer blokkeer. Dus alleen als ze jong zijn en 4,5 ster ofzo haal ik ze transfervrij op. Voor de rest heb ik alle posities wel goed ingevuld.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
100 miljoen?
Ik haal nog zat transfervrij, alleen voor posities die achter lopen geef ik geld uit op het moment. Heb nu een rechtsback voor 7.5 miljoen gekocht. Is veel te veel, maar ik had hem nodig en zit toch ruim in de centen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schop zo'n pestjong eens heel gauw je selectie uit
Heb m voor 25 miljoen aan Atletico verkocht.quote:
Transfervrij is alsnog een goede bron van inkomsten, ik haal ze gratis op (betaal ze een jaarsalaris van bijvoorbeeld 350k) en als ze na een jaar nog niet bevallen verkoop ik ze voor 2-3 miljoen vaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik haal dat nu niet meer. Ook omdat ik veel talent heb die ik dan toch weer blokkeer. Dus alleen als ze jong zijn en 4,5 ster ofzo haal ik ze transfervrij op. Voor de rest heb ik alle posities wel goed ingevuld.
En 100 miljoen valt best mee hoor. Dat heb je zo als je wat zuiniger bent met aankopen, en grote verkopen doet en in de CL goed presteert.
Ooh dat deed ik al met kleine aankopen. Haalde een gozer alleen door zijn naam (Messias) voor 500k en een halfjaar later aan Feyenoord verkocht voor 5 miljoen. Maar voor de rest is er transfervrij gewoon niet veel meer te vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Transfervrij is alsnog een goede bron van inkomsten, ik haal ze gratis op (betaal ze een jaarsalaris van bijvoorbeeld 350k) en als ze na een jaar nog niet bevallen verkoop ik ze voor 2-3 miljoen vaak.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Heb m voor 25 miljoen aan Atletico verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |