Neuj, dat valt mee. Maar m'n team zit nu prima in elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je zulke goede jeugd dan?
Toen ik voor de eerste keer kampioen werd ging ik juist flink doorselecterenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Neuj, dat valt mee. Maar m'n team zit nu prima in elkaar.
Meer jonge spelers in je team?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik voor de eerste keer kampioen werd ging ik juist flink doorselecteren
Nee gewoon de minste spelers verkopen en betere er voor terughalen. Je moet nooit tevreden zijn met je team. Altijd beter proberen te krijgen.quote:
Succesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké de CL finale komt er aan tegen Barcelona.
quote:
Geef 's wat screens.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik nu uitkijken naar al mijn talentjes die komenEr komen er vandaag 19
Mijn reserveteamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jeugdteam
Beste spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik heb na 5 seizoenen nog steeds niks bij Stadion aan kunnen klikken tijdens een overleg met het bestuurquote:Op zondag 23 juni 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stadionuitbreiding en eindelijk verbetering van jeugdscoutingsnetwerk
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn reserveteam
[ afbeelding ]
Beste spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jeugdteam
[ afbeelding ]
Beste spelers:Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu goed begeleiden, zodat ze uiteindelijk in het 1e uit kunnen komen.
I love my mispoken words.
Zit hij al aan zijn limiet dan? Ik krijg nu een stadion van 28.000 man voor GAE. Nog steeds niet groot genoeg, maar het is een verbetering. Nu een halfjaar in het Gelredome spelenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb na 5 seizoenen nog steeds niks bij Stadion aan kunnen klikken tijdens een overleg met het bestuurBeetje jammer wel, want de Veste zit nu al 3 jaar stampvol.
Ik heb ze meteen wat individuele training gegeven. En ze krijgen les van het koppel Cristiano Ronaldo en Wilfred Bouma, dus dat moet goed komenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Goed bezig!Nu goed begeleiden, zodat ze uiteindelijk in het 1e uit kunnen komen.
Dat laatste hoeft niet persé, je kan ze ook gewoon aanbieden voor verhuur. Indien je dat nog niet wist.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ze meteen wat individuele training gegeven. En ze krijgen les van het koppel Cristiano Ronaldo en Wilfred Bouma, dus dat moet goed komen. En ik ga ze wel proberen te verhuren. Moet ik eerst even een satellietclub zoeken
.
Ja ik weet dat dat kan. Maar ik vind het makkelijker om ze allemaal bij 1 club onder te brengen. Leren ze al samen te spelenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet persé, je kan ze ook gewoon aanbieden voor verhuur. Indien je dat nog niet wist.
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef inZanity het volgende:
Een paar dagen na de Champions League winst kreeg een error en sloot het spel zich af
Moest de finale dus helaas opnieuw spelen.. Met dit als resultaat:
[ afbeelding ]![]()
Zlatan en Twente. Dat past gewoon totaal niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zlatan begint goed bij Twente, scoort tegen PSV, pakt daar ook een directe rode kaart en maakt even later een smoothe hattrick in de bekerpot tegen DWS
Rijzende ster en zo, dan willen de groten ook wel komenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan en Twente. Dat past gewoon totaal niet.
Ik koop geen sterren, ik maak sterrenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rijzende ster en zo, dan willen de groten ook wel komen
Goeiequote:Op zondag 23 juni 2013 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik koop geen sterren, ik maak sterren
Ik haal die oud-spelers wel als trainers, als ze goed genoeg zijn tenminstequote:Op zondag 23 juni 2013 02:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeie
Ik maak ook sterren, maar als iemand je een speler als Zlatan aanbiedt zeg je geen nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |