Je doelt op die zandbak?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Kom er de laatste jaren niet of nauwelijks meer, er zijn wat zaken veranderd daar die me niet aanstaan...
Aan welke horizon moet ik kijken MMquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
De maan is trouwens echt heel fel nu...
Bos komt wel vaker hier, iet zo heel regelmatig maar toch....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat ik geen vreemde had verwachtwas niet lullig bedoeld
Ik lust wel een biertje maar was een beetje uitverteldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik laat effe wat Bier aanrukken want nu komen de verhalen![]()
[ afbeelding ]
Ja, ja ik weet het nu welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bos komt wel vaker hier, iet zo heel regelmatig maar toch....
Meer hoef ik niet te wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nooit mijn thuis geworden, maar dat is van ondergeschikt belang...
Komt misschien doordat ik een andere UI heb..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
owneem mij niet kwalijk is me zeker ontgaan
Ik kan niet ruiken dat chufi dit ook gong posten hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja ik weet het nu welsorry Heer Bos
Ah, dat zou kunnen, ik herken vaak mensen aan de UIquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt misschien doordat ik een andere UI heb..
Ik had eerst Freddie Mercury met kroon..
Hoe is het met hardlopen of komt het daar nu niet zo van nu je ook veel loopt voor je werk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt misschien doordat ik een andere UI heb..
Ik had eerst Freddie Mercury met kroon..
Gaat goed.Ik loop nog steeds,ondanks ik inderdaad wat loop voor het werk (Al is het meer fietsen, want het is meestal maar 2 tot huizen per straat)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het met hardlopen of komt het daar nu niet zo van nu je ook veel loopt voor je werk?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik weet het weer! Bos was ook postbode toch?
Goed te zien nu door het heldere weer, maar hij moet nog een beetje groeien.quote:
het is besmettelijk, ik zeg het jequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bos komt wel vaker hier, iet zo heel regelmatig maar toch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |