Dan denk je niet oh die was een krabbel van Herman... op een achterkantje van een viltje... Opruimen weg er meequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ze niet weggegooid maar dat kan een ander wel gedaan hebben, sinds die woning toch nog wel een paar keer verhuisd, ook naar het buitenland, dan houd je steeds minder spullen over
Was ook vrij makkelijk ze te reproduceren, dat deed die manager van hem dacht ik ook (of liet het doen)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft er wel erg veel gemaakt.
Waarde boeit me niet zo, de herinneringen zijn mooier...
Maar dan ken jij weer Ajax etc...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier aan de muur hangen een paar originele Brood'en, geen idee of die inmiddels in waarde vermeerderd zijn. Kwamen wel eens bij hem boven Dante, nadat we voor Danny Blind z'n afscheidskado door hem hadden laten maken, het doek 'Voetbal is oorlog'. Aardige, verlegen man die altijd anderen wilden pleasen...
Als je gaat scheiden gaan die verhuizingen altijd wat rommeliger, dan kunnen spullen wel bij iemand terecht komen die er niets mee heeft of geen herinnering aan heeftquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan denk je niet oh die was een krabbel van Herman... op een achterkantje van een viltje... Opruimen weg er mee
Zou het er zo voor geven nu,,,,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Deze heeft Herman toen gemaakt, vroeg hij 800 gulden voor...
[ afbeelding ]
Ken hetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je gaat scheiden gaan die verhuizingen altijd wat rommeliger, dan kunnen spullen wel bij iemand terecht komen die er niets mee heeft of geen herinnering aan heeft
Daar hebben we het dan misschien nog wel eens over...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar aardig wat geschiedenis liggen...
Ik zit al aan andere bubbels .... Maar wel lief van je Fannquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik laat effe wat Bier aanrukken want nu komen de verhalen![]()
[ afbeelding ]
dat je op zondagmiddag op je fiets stapte, naar De Meer peddelde en in de rust gewoon naar binnen kon lopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar aardig wat geschiedenis liggen...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ondankbaar heurquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit al aan andere bubbels .... Maar wel lief van je Fann
Prima!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het dan misschien nog wel eens over...
Ben niet van het bier, wel van whisky.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom wel vaker hier hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat ik geen vreemde had verwachtwas niet lullig bedoeld
Bossie is geen vreemdequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat ik geen vreemde had verwachtwas niet lullig bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |