Oh, half 2 pas, dan lig ik al te knorrenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe laat laat ie zich eigenlijk zien? of is het een 'ze'?
Het mannetje in de maan is een 'ze'...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe laat laat ie zich eigenlijk zien? of is het een 'ze'?
Leuk liedje vond ik dat, ik heb het jaren niet gehoord.quote:
Leuk toch? Soms heb je dat ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik open maanden geen topic en dan heb ik ineens 2 keer achter elkaar the joy om de lapo te hebben
Inderdaad lang geleden dat ik dat hoorde. Vind het nog steeds zo raar als vroeger, zo onmelodieus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk liedje vond ik dat, ik heb het jaren niet gehoord.
waardeoordeel mijn billenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En Sas, niet om het een of het ander hoor, maar IK ben niet begonnen met opmerkingen maken in andere topics. En dat jij niet alles wenst te lezen maar wel meteen een waardeoordeel over mijn post hebt, is op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Tune van Space Mountain in Disneylanf Parijs toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad lang geleden dat ik dat hoorde. Vind het nog steeds zo raar als vroeger, zo onmelodieus.
Nee, dan deze, kent ook iedereen geloof ik
O ja, je K is kapotquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK gooi maar over Spype... Ben nog wel wakker hoop ik
Ik wens andere mensen niet de kanker of de dood toe zoals jij en dan tegelijkertijd moralistisch blaten dat je altijd netjes antwoord geeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef ElizabethR het volgende:
-edit- En Kingstown, wat ben jij een laffe ,enge, valse nageboorte.
oeps...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wens andere mensen niet de kanker of de dood toe zoals jij en dan tegelijkertijd moralistisch blaten dat je altijd netjes antwoord geeft.![]()
Voor de rest interesseert jouw persoonlijke shit me geen enkele zak, maar er zijn ongetwijfeld genoeg Viva- of Libelle fora waar er wel empathische mensen zijn die je virtuele knuffeltjes willen geven.
Misschien mag sacha zelf bepalen waar ze zich mee bemoeitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch?
En bemoei je maar niet met die andere 2 ..
eh... nee want ik weet niet of ik iets gemist heb, dus beter van niet ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch?
wat? nou ja zegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch?
Volgens mij had ie het tegen mijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien mag sacha zelf bealen waar ze zich mee bemoeit![]()
Dat zei ik tegen Fannquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien mag sacha zelf bealen waar ze zich mee bemoeit![]()
Ja je billen tonen straks om 2:30quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef sacha het volgende:
moet ik nou echt uitleggen wat moonen is?
ja dat moet kennelijk
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:30 schreef sacha het volgende:
moet ik nou echt uitleggen wat moonen is?
ja dat moet kennelijk
Ik ken Bertje ... Zat bij me op school ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bert Visscher was net op TV maar daar wordt je ook gek van als je die lang hoort,
was wel grappig af en toe
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Bertje ... Zat bij me op school ...
Ja ik geloof je ook wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger deed de directeur van het Rijks bij hem de belichting ... Echt waar
Ik ook niet, stuk ongeluk. Ik alleen de mensen die willens en wetens hun voertuig als een dodelijk wapen wensen te gebruiken, door niet hun volle aandacht bij de bediening van dat voertuig te houden, en er verder geen moer om geven dat ze anderen daarmee in gevaar brengen, en zelfs kunnen doden. Maar dat jij geen context begrijpt is me intussen wel duidelijk want jee interpretaties deugen niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wens andere mensen niet de kanker of de dood toe
Als mijn persoonlijke shit je geen enkele zak interesseert, onmoralistisch stuk stront, dan moet je mijn persoonlijke shit niet in een ander topic posten, om er eigen genoegdoening uit te halen.quote:zoals jij en dan tegelijkertijd moralistisch blaten dat je altijd netjes antwoord geeft.![]()
Voor de rest interesseert jouw persoonlijke shit me geen enkele zak,
Bert Visscher is een herhaling van zetten, al jarenlang.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bert Visscher was net op TV maar daar wordt je ook gek van als je die lang hoort,
was wel grappig af en toe
nee, die vent kent iedereen die iedereen kentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tis toch verschrikkelijk, die vent kent iedereen!
Dat zal best wel gezellig zijn geweest dan of niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
De eerste keer dat ik met mn toenmalige bruid in 1985 in Groningen naar de kroeg ging schoof Bertje aan in de kroeg ,
Ik werd op het laatst een beetje nerveus van hem, maar soms wat ie wel weer grappigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bert Visscher is een herhaling van zetten, al jarenlang.
of dat ja!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die vent kent iedereen die iedereen kent
Hij is echt hyper... Maar een goede gast...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik werd op het laatst een beetje nerveus van hem, maar soms wat ie wel weer grappig
Ja hyper is wel het juiste woordquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is echt hyper... Maar een goede gast...
Dat mag je ook, moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef sacha het volgende:
ik kan mij nog heel goed herinneren dat ik van jou dood mocht vallen ER
Dat is dan weer minder spannendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ooit weleens een drankje gedronken met .....hoe heet die zanger van The Cats ook alweer?....... Sailing home, zong hij...... Piet Veerman!
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat mag je ook, moet je zelf weten.
Ja best welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder spannendof niet?
Minder spannend dan Bert Visscher? Natuurlijk niet, Piet zat ooit mooi in de wereld van sex, drugs en rock 'n rollquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder spannendof niet?
Ja Sasha, ik vind het wel goed met je hoor, je kunt blijven voeren wat je wilt, ik ga er niet op in. Dat je een hekel aan me hebt en niet zult nalaten me op alle mogelijke manier te stangen, is me al heel lang duidelijk. Soitquote:
Ja en dat vond jij ook wel wat en je hebt je laten verleiden ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minder spannend dan Bert Visscher? Natuurlijk niet, Piet zat ooit mooi in de wereld van sex, drugs en rock 'n roll
Dat wist ik dan weer niet,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minder spannend dan Bert Visscher? Natuurlijk niet, Piet zat ooit mooi in de wereld van sex, drugs en rock 'n roll
DE Herman B?? Van de Never be Clever??? En Zaterdagnacht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
Vroeger vaak met Herman B samen in de kroeg aan de bar gestaan. maar verder was er weinig contact of zo ...
aannames ER, je zit er zo ver naastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja Sasha, ik vind het wel goed met je hoor, je kunt blijven voeren wat je wilt, ik ga er niet op in. Dat je een hekel aan me hebt en niet zult nalaten me op alle mogelijke manier te stangen, is me al heel lang duidelijk. Soit
Misschien moet je een cursus anger management overwegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat mag je ook, moet je zelf weten.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
NOU IK KEN CHUFMANSBEAT THAT!
![]()
Yes... In de Kattebak in Grunn was ie vaak te vindenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
DE Herman B?? Van de Never be Clever??? En Zaterdagnacht?
Whatever meisje, whateverquote:
Cooooool!!! Die allereerste Blues LP van hem draai ik nog regelmatig, zooooooooo goed!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Yes... In de Kattebak in Grunn was ie vaak te vinden
EN dan ken jij Maxima ook als je wilt via mn nichtje ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet,
![]()
Verleiden tot wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dat vond jij ook wel wat en je hebt je laten verleiden ?
Dat bedoel ik, ik ken iemand die IEDEREEN kentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan ken jij Maxima ook als je wilt via mn nichtje ...
Daar kom ik niet overheen natuurlijk, want hij kent de halve wereldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet,
![]()
Oké, vertelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verleiden tot wat?![]()
Hij bood mijn zussen en mij een drankje aan en dat hebben we geaccepteerd.
Ja, volgens mij ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kom ik niet overheen natuurlijk, want hij kent de halve wereld
Huhquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan ken jij Maxima ook als je wilt via mn nichtje ...
Mijn 5 zussen en ik deden een dagje Volendam en toen we ergens zaten te lunchen was Pietje V. daar ook en zei tegen de ober "geef die dames iets te drinken van mij".quote:
Klinkt Saaiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn 5 zussen en ik deden een dagje Volendam en toen we ergens zaten te lunchen was Pietje V. daar ook en zei tegen de ober "geef die dames iets te drinken van mij".
Dat hebben we netjes opgedronken, Piet bedankt en doorgereden naar Hoorn voor de bruiloft van ons nichtje, waar surfer Stefan van den Berg ook bij aanwezig was.
Ik klink als Chufi
Zeg maar gerust een LIJSTquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Eigenlijk moet hij gewoon effe een lijstje maken ofzo
Meer was het nietquote:
Ja, beetje coke gesnoven ofzo en dronken geworden anders is het niksquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meer was het niet![]()
Misschien moet ik het verhaal aandikken.
Hoeveel celebs heb jij ontmoet dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zo een spannend leven heb
Groepseks met Piet Veerman en The Cats en volop coke op de spiegelquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De Ouwe Shaffyen ik heb af en toe gezwaaid naar Youp, dat was het wel
Samen in een commissie gezeten ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
HuhJouw nichtje heeft iets met Maxima?? DE Maxima??
Daar moet je toch niet aan denkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groepseks met Piet Veerman en The Cats en volop coke op de spiegel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |