Net zo irritant als de knuffelmarrokaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
kateetje is onze knuffel jongere, daar mag je niet mee spotten
Ik ben geen knuffeljongere.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
kateetje is onze knuffel jongere, daar mag je niet mee spotten
Ik heb een knuffelbeer....telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo irritant als de knuffelmarrokaan?
Daar heb ze de Griek voor. Latersquote:
En jij bent hersenloos als je niet begrijpt waar ik het over heb, en daar enige sympathie voor kunt opbrengen.quote:
Een paar valiumpjes zouden niet slecht voor je zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En jij bent hersenloos als je niet begrijpt waar ik het over heb, en daar enige sympathie voor kunt opbrengen.
Maar goed, als, als, als, zoals Sacha zegt...... Als mijn tante een snor had was ze mijn oom enzo..... lekker makkelijk, tot het jezelf overkomt, en dan piep je wel anders, omdat je hele leven door toedoen van een kutwijf verandert.
ALS degene die ons aanreed niet had zitten sms-en achter het stuur, had ze waarschijnlijk WEL gekeken naar de weg, en de bocht gevolgd in plaats van regelrecht bij ons binnen te rijden. Maar ze koos er bewust voor om haar auto als wapen te gebruiken. Dan mag ze wat mij betreft hartstikke dood. Maar ze moet nu heel veel geld aan ons betalen voor hetgeen ze heeft veroorzaakt. Zoveel dat ze nooit meer een autoverzekering kan afsluiten en haar rijbewijs voor het leven kwijt is, en ze is schuldig bevonden aan 'dangerous driving causing serious injury'. En daar krijgt ze een pittige straf voor. Net goed. Ik hoop dat ze kanker krijgt en een heeeeeeeeeel pijnlijke dood sterft.
Ja inderdaad, het kutwijf had helemaal niets. En zat 5 minuten na het ongeluk al weer te roken en te lachen met omstanders. Terwijl mijn man in shock raakte.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben het met je eens, het rare is dat ik vaak dure auto's en werk busjes zie waar in gebeld word.
Ik had een carkit, ik werd ook gebeld (onder het rijden) ik vond dat zwaar kut. Nooit meer een nieuwe in laten zetten.
Maar wat bedoel je met die laatste zinEen ongeluk waar een andere debiel zat te bellen.
Dat is wel zuur ja
Wat empatische capaciteiten zouden niet slecht voor je zijn. Misschien kun je een cursus menselijkheid doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een paar valiumpjes zouden niet slecht voor je zijn.
daar mag je natuurlijk boos over zijn maar het helpt niets aan het nu en dat is wat ik bedoelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het kutwijf had helemaal niets. En zat 5 minuten na het ongeluk al weer te roken en te lachen met omstanders. Terwijl mijn man in shock raakte.
Nooit ook maar 1 woord van spijt gehoord, en ja, dan word ik woest als ik eraan denk dat zij overal mee wegkomt, lekker door kan leven, en mijn man zijn beroep niet meer uit kan oefenen en bij elke stap die hij zet pijn heeft, plus het vooruitzicht op meerdere operaties om hem zo lang mogelijk op de been te houden.
Maar schijnbaar mag je daar niet boos over zijn.
Ik ben het met je eens hoor dat mensen die niet handsfree bellen nog zwaarder gestraft zouden moeten worden, soms zie je mensen in een dikke BMW of Audi en dan zitten ze nog met de telefoon aan het oor, wel een vette auto maar te beroerd om ren carkit te gebruiken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je zou ook eens gewoon kunnen proberen om een uurtje niet bereikbaar te zijn? Dat vind ik dus een van de grootste nadelen van heel die mobiele telefonie. Iedereen vind dan ook dat ie elk kuttelefoontje moet opnemen. De hoeveelheid auto's die je hier op de vluchtstrook ziet schieten om een telefoontje aan te nemen is werkelijk verschrikkelijk!! En dan vaak alleen maar omdat moeder de vrouw belt wat ze 's-avonds willen eten. Daarna moeten ze natuurlijk weer invoegen..... met alle gevaren van dien.
Ik heb wel eens aan een collega van me gevraagd waarom ze in godsnaam meende elk telefoontje te moeten aannemen, zelfs in de auto. Ze wist werkelijk geen verklaring te geven, en sindsdien doet ze het ook niet meer.
Iemand zou een automatische device moeten uitvinden, die detecteert of een mobiele foon in de auto aanwezig is, en of die in een handsfree set zit. Zo niet, dan moet de mobiele telefoon voor de duur van de autorit niet te gebruiken zijn.
Hier in Ierland is het echt verschrikkelijk hoor, geen idee hoe het in Nederland is, maar op de motorway zie je gemiddeld 6 van de 10 automobilisten met hun telefoon aan het oor. Ik word er echt heel vaak heel pissig om, en verdrietig. Als ze hier strenger zouden controleren, zou mijn man misschien nu niet gehandicapt door het leven hoeven.
Dat zijn de besten, die geven lekker mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een knuffelbeer....telt dat ook?
Tering ElizabethR, heftig. En ja tuurlijk mag je boos zijn, ik denk zelfs dat dat moet. Maar dat kutwijf is het niet waard dat jullie je naast de medische ellende ook nog op lopen te vreten van woede.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het kutwijf had helemaal niets. En zat 5 minuten na het ongeluk al weer te roken en te lachen met omstanders. Terwijl mijn man in shock raakte.
Nooit ook maar 1 woord van spijt gehoord, en ja, dan word ik woest als ik eraan denk dat zij overal mee wegkomt, lekker door kan leven, en mijn man zijn beroep niet meer uit kan oefenen en bij elke stap die hij zet pijn heeft, plus het vooruitzicht op meerdere operaties om hem zo lang mogelijk op de been te houden.
Maar schijnbaar mag je daar niet boos over zijn.
Eens. Moeten die wel voorradig zijn, en als dat niet zo is, dan neem je maar lekker niet op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en dan vind ik het zoeken van een parkeerplek (dat is niet op een vluchtstrook) een prima optie.
die moet je omarmen, net als alle minderhedenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo irritant als de knuffelmarrokaan?
Dat weet ik Sas, maar ik zie vandaag mijn man weer verrekken van de pijn, terwijl hij geen kant op kan, en eigenlijk niet kan doen wat ie wil. Hij wil nog zoveel, maar is gedwongen om te zitten, kan en mag nog steeds niet autorijden door zenuwbeschadiging, dus als ik aan het werk ben zit ie maar in huis, te zitten. En toevallig ben ik er vandaag heel erg gefrustreerd over, omdat ik weer een tot het vole besef kwam dat ik hem niet kan helpen. EN dat komt allemaal door dat kutwijf, en duurt nu al twee jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]
daar mag je natuurlijk boos over zijn maar het helpt niets aan het nu en dat is wat ik bedoel
Ik heb vooral wat tegen Ali B., nou ja eigenlijk nu niet meer, want sinds de Telfort reclame vind ik hem ineens een stukje leuker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
die moet je omarmen, net als alle minderheden![]()
hoe meer knuffelminderheden, hoe meer subsidie![]()
kunnen we lekker 40+ barbecue meeten of onze 40+ eindejaarsbonus verhogen
dat begrijp ik, die onmacht maar boosheid kost zoveel energie...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat weet ik Sas, maar ik zie vandaag mijn man weer verrekken van de pijn, terwijl hij geen kant op kan, en eigenlijk niet kan doen wat ie wil. Hij wil nog zoveel, maar is gedwongen om te zitten, kan en mag nog steeds niet autorijden door zenuwbeschadiging, dus als ik aan het werk ben zit ie maar in huis, te zitten. En toevallig ben ik er vandaag heel erg gefrustreerd over, omdat ik weer een tot het vole besef kwam dat ik hem niet kan helpen. EN dat komt allemaal door dat kutwijf, en duurt nu al twee jaar.
Is ook zo, en je hebt ook gelijk. Maar soms word het me gewoon nog steeds een beetje teveel. En sinds wij verhuisd zijn heb ik in ieder geval geen nachtmerries meer, maar dat komt omdat ik dus nu niet meer elke dag langs de plek des onheils hoef te rijden. Dat scheelt echt enorm. Het ongeluk gebeurde namelijk in onze straat, dus dagelijks twee keer erlangs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:41 schreef chufi het volgende:
ER laat je niet te veel opfokken, omdat iemand je verhaal nog niet kent... Die zullen er altijd zijn.. Denk ook aan je eigen gezondheid... Tuurlijk heb je gelijk.... Er is alleen weinig meer aan te doen, behalve hopend op elk herstel dan ook.. Heb je er zelf ook nog steeds last van of is dat over?
Jep, je hebt gelijk dus ik hou er weer over op. FIjn dat ik effe heb kunnen ventilerenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
dat begrijp ik, die onmacht maar boosheid kost zoveel energie...
Ik kan me goed voorstellen dat dat af en toe gewoon noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jep, je hebt gelijk dus ik hou er weer over op. FIjn dat ik effe heb kunnen ventileren![]()
Absoluut, en het lucht erg opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat dat af en toe gewoon noodzakelijk is.
Goeie editquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Absoluut, en het lucht erg opBeter dan wanneer ik het allemaal opkrop. Dus Kingstown en MM, sorry dat je het slachtoffer was. Mijn excuses.
-edit- En Kingstown, wat ben jij een laffe ,enge, valse nageboorte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |