Rottemerplaatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk wel even op buienradar voor madame, waar woont u ergens?
Tziet er vrij goed uit eerlijk gezegd, geen buien in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk wel even op buienradar voor madame, waar woont u ergens?
Het gaat om wolken snuggerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tziet er vrij goed uit eerlijk gezegd, geen buien in ieder geval.
ben jij ook van een andere planeet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geen mens joh, wees niet ongerust.
Wat is super maan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Super maan. Ik ben bang dat het verdekt is
Orkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O hai, jij ook? Van welk sterrenstelsel kom jij af?
De maan staat dicht op de aarde, dat geeft een ander zicht dan normaal.quote:
Er zijn straatnamen heb ik begrepen. Zandpad en Modderwegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leeft daar nog wat? Of is het een gigantische zandbank?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn straatnamen heb ik begrepen. Zandpad en Modderweg
nu nog postcodes, dan ga ik wel verhuizenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn straatnamen heb ik begrepen. Zandpad en Modderweg
Ik moet aan Finkers denken. Telefoonnummers op Rottemerplaat. 1 is Sascha 2 is een geheim nummerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
nu nog postcodes, dan ga ik wel verhuizen
quote:
kateetje is onze knuffel jongere, daar mag je niet mee spottenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Krijg ik nu ook zwart betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |