Heb jij daar wifi dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de beste manier om the voice te kijken is in een betonnen bunker
Die kijk ik niet eens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben meteen bij aanvang van de liveshows van XFA-NL gestopt en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad
Bij Idols waren de audities leuk vanwege de hele slechtequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is precies de omgekeerde weg dan bij de eerste seizoenen van Idols, daar waren de live shows leuker dan de audities (althans dat vond ik).
Ik kijk vrijdag ook niet meer hoorquote:
Daar gaan talentenjachten toch om?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Idols waren de audities leuk vanwege de hele slechte
Ik kijk ook niet meer. XFA is duidelijk op tieners gericht, deze keer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk vrijdag ook niet meer hoor
zit vrijdag half 9 gewoon voor de tv
Als ze iets echt kunnen... is de aandacht toch snel weg?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de audities wel jaDe hele rare, slechte, aparte.
Jessie heeft het bij het rechte eind: best performance so far, de rest was idd nog slechter en hij had niet in de finale horen te staanquote:
TENZIJ ze echt heel goed zijn. Maar bij deze Voice UK heb ik dat eigenlijk geen moment gehad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze iets echt kunnen... is de aandacht toch snel weg?
Je vergeet dat je in een coma vaak nog gewoon alles hoort, maar je dan niet kunt wegrennen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:48 schreef Uccie het volgende:
Als ik nou in coma val bij Andrea, dan hoef ik Leah niet te horen
BANG BANGquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
country ging voor auditie liedje.. andrea gaat voor auditie liedje.. wat zal de volgende gaan doen..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |