SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duitse volkslied is ook baas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooiste volksliederen tegen elkaar
Dat valt wel mee, al is er weinig mis mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even tussendoor. Die Dionne Stax heeft best flinke tetten of lijkt dat maar zo.
Volbloed Hollanders. Allebei.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw opa was zeker van de verkeerde kant.
Even terug on topic graag, als het niet over de confederations cup gaat dan is er ergens wel een ander topic voor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, al is er weinig mis mee.
Jammer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, al is er weinig mis mee.
Ik ben er gekomen, dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Hollanders kunnen homo zijn toch.
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al die commentatoren zeggen neemar, maar het is toch nijmar
Ik zeg altijd nijmar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al die commentatoren zeggen neemar, maar het is toch nijmar
Kan ook nogquote:
Eindelijk iemand die het ook zietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:03 schreef hafcfan het volgende:
Waarom steeds weer die Montolivo opstellen. Slechte speler.
Van wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef wickedmen het volgende:
Wanneer is Italie voor het laatst kampioen geweest?
Zoek het opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef wickedmen het volgende:
2006quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef wickedmen het volgende:
2006quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:06 schreef wickedmen het volgende:
quote:
Verander hem.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef nostra het volgende:
Arno Vermeulen.Dat ik mijn naam met die gast moet delen.
Ah, op 3. Top.quote:
Sowieso je zoon Arno noemen. De fuck manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef nostra het volgende:
Mag niet van de koning.quote:
Ha nu weet ik hoe je heet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef nostra het volgende:
Met een J ervoor is het ook niet veel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso je zoon Arno noemen. De fuck manZeker het hippietijdperk.
Mijn vader heeft nog steeds halflang haar en blowt op gezette tijden. Spot on dus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso je zoon Arno noemen. De fuck manZeker het hippietijdperk.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nog steeds halflang haar en blowt op gezette tijden. Spot on dus.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef nostra het volgende:
Collega Arno heeft posters op zijn kamer van Justin Bieber.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:31 schreef Keukendrol het volgende:
De blikken dominee met zn Justin Bieber.![]()
Dus, óf dat is vaker zi, óf zagen wij dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:32 schreef sonnyspek het volgende:
Wat een rare slomo, zagen jullie dat? Of is dat vaker zo?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:34 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dus, óf dat is vaker zi, óf zagen wij dat?
nee.quote:
Braziliaanse flair.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:36 schreef [url=http://forum
.fok.nl/user/profile/306109]sonnyspek[/url] het volgende:
[..]
Ja precies, is dat iets nieuws?
Spreek voor jezelf. Oh dat doe je al. hahaquote:
Ja zelfs een Italiaan kan een voorbeeld nemen aan dat theatrale gedrag van die mafklapper langs de lijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die Prandelli nog stiekem kijken naar Scolari
Het houdt niet op, totdat je het stoptquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Zo ik ga eerst even mijn oma in elkaar slaan
Haten op Felipão.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb het B&H topic maar even gekickt
B&H / Waarom is er nog geen Dionne Stax topic ?
Die vind ik wel leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:59 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Vind 'je kop in de hoogte, je neus in de wind' best wel catchy
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk![]()
Maar de "het houdt niet op, niet vanzelf" en die debiele"is het al dinsdag?"wat een armoe.
Hjb .quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:03 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dante bewijst maar weer dat Bayern beter is dan Juve, nietwaar Bianconeri?
Best leuk gevonden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Jack![]()
''De eerste helft stond in het teken van klaverjassen, schoppen was zo nu en dan troef''
Tjah, mensen zijn bang voor de Duitse overheersing die aanstaande is en gaan het daarom maar ontkennen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Dante speelt gewoon bij de beste team ter wereld.
FC BAYERN!
Ik snap niet waarom mensen zo met verbazing kijken.
Zolang er maar bratwursten zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Tjah, mensen zijn bang voor de Duitse overheersing die aanstaande is en gaan het daarom maar ontkennen.
Aan jou kunnen veel mensen een voorbeeld nemen, wijze man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang er maar bratwursten zijn.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
goooooooooooooooooooooool[ afbeelding ]
Ga eens terug naar dat kuttopic van je.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:09 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Aan jou kunnen veel mensen een voorbeeld nemen, wijze man.
quote:
Dat.quote:
grapjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef DaveDave09 het volgende:
5min beraad voor die vrijetrap en schieten ze hem zo tegen de muur aan
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe precies?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:15 schreef DaveDave09 het volgende:
quote:
Neymar is 60 kilo een tikje en je ligt al al ben je zo lichtgewicht, en je zag ook duidelijk dat ie werd geraaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:16 schreef Caland het volgende:
Een vrije trap meekrijgen door een vieze schwalbe en hem nog scoren ook. Bah.
Hij schopt gewoon tegen de achterkant van het been van die Italiaan. Schwalbe dus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef H17 het volgende:
[..]
Neymar is 60 kilo een tikje en je ligt al al ben je zo lichtgewicht, en je zag ook duidelijk dat ie werd geraakt
Ik heb een hekel aan Barcelona, maar Messi kan ik wel bewonderen. Bij Neymar heb ik echter nou al het gevoel dat hij niet hard genoeg gepakt kan worden. Al hoop ik dat Suarez niet naar Real gaat, anders moet ik maar Atleti fan worden...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef OverRated het volgende:
Het wordt echt wel genieten in Nou Camp
Hij schopt die Italiaan zelf ja en gaat dan liggenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:17 schreef H17 het volgende:
[..]
Neymar is 60 kilo een tikje en je ligt al al ben je zo lichtgewicht, en je zag ook duidelijk dat ie werd geraakt
Dat is een gedurfde uitspraak.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wordt een irritant mannetje denk ik!
quote:
Dat is hij al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Neymar kan wel slecht tegen zijn verlies zeg, elke keer als hij van de bal wordt gezet, moet hij het op de een of andere manier weer terugpakken ofzo! Wordt een irritant mannetje denk ik!
Hij is al heel lang verschrikkelijk irritant.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Neymar kan wel slecht tegen zijn verlies zeg, elke keer als hij van de bal wordt gezet, moet hij het op de een of andere manier weer terugpakken ofzo! Wordt een irritant mannetje denk ik!
quote:
Ben benieuwd straks bij barca!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is al heel lang verschrikkelijk irritant.
quote:
Nee, het is geen Braziliaanquote:
BOEM RAAK KOEKOEKquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
hebben de commentatoren opdracht gekregen om overdreven enthousiast over deze kut wedstrijdjes te doen?
UEBAquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef Zorro het volgende:
Samenvatting tot nu toe:
Neymar had rood moeten hebben
Brazilië scoort buitenspelgoal
Brazilië scoort uit vrije trap na schwalbe
Italië had penalty moeten hebben.
Laat me gvd eens mijn verhaal tikken voordat er gescoord wordt
Dus update: eerste goede goal is zonder betrokkenheid Neymar.
waarschijnlijk spanje he.quote:
Tahitiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |