Het is opzich niets anders dan wat er nu al met de 360 mogelijk is: op je eigen console kan iedereen het spelen, op andermans console alleen als jij ingelogd bent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig; http://www.ign.com/articl(...)om-multiple-consoles
Wat zouden hier de restricties in zijn?
Max drie consoles, zoals het nu ook is op je PS3?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Grappig; http://www.ign.com/articl(...)om-multiple-consoles
Wat zouden hier de restricties in zijn?
Ik heb geen PS3quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Max drie consoles, zoals het nu ook is op je PS3?
Ja had je kunnen verwachten ja. Ben benieuwd hoe ze het met Titanfall aan gaan pakken, aangezien die ook heel erg gericht is op multiplayer en The Cloud. Misschien wel MP only? Alsnog online verplichting maar dan niet vanuit de xbox zelf maar vanuit de game?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/forza-5-isnt-all-on-the-disc-807808829
Ok dus je hoeft niet meer verplicht online te zijn, maar je moet wel eerst additionele (gratis) DLC downloaden voordat je Forza 5 kunt spelen... dus je moet sowieso eerst verplicht online zijn
Fijn dat het hele always-online gebeuren is geschrapt, maar nu krijg je echt wazige contructies van games die rondom dit hele principe gebouwd zijn
Titanfall heeft geen SP-campaign, dus ja online onlyquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja had je kunnen verwachten ja. Ben benieuwd hoe ze het met Titanfall aan gaan pakken, aangezien die ook heel erg gericht is op multiplayer en The Cloud. Misschien wel MP only? Alsnog online verplichting maar dan niet vanuit de xbox zelf maar vanuit de game?
Niet zo heel verwonderlijk als je leverancier zo laat in je development cycle requirements aanpast. Als de disc vol is en deze content zou normaal gestreamed worden zul je toch snel wat anders moeten verzinnen en dan is een Day 1 DLC een stuk makkelijker dan alles om te schrijven zodat het mogelijk op de disc erbij past.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:11 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/forza-5-isnt-all-on-the-disc-807808829
Ok dus je hoeft niet meer verplicht online te zijn, maar je moet wel eerst additionele (gratis) DLC downloaden voordat je Forza 5 kunt spelen... dus je moet sowieso eerst verplicht online zijn
Fijn dat het hele always-online gebeuren is geschrapt, maar nu krijg je echt wazige contructies van games die rondom dit hele principe gebouwd zijn
Eh, ze hebben nog 3 maanden, als het als DLC kan, kan het ook op de schijf.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet zo heel verwonderlijk als je leverancier zo laat in je development cycle requirements aanpast. Als de disc vol is en deze content zou normaal gestreamed worden zul je toch snel wat anders moeten verzinnen en dan is een Day 1 DLC een stuk makkelijker dan alles om te schrijven zodat het mogelijk op de disc erbij past.
Ik denk niet dat ze die 50g vol hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet zo heel verwonderlijk als je leverancier zo laat in je development cycle requirements aanpast. Als de disc vol is en deze content zou normaal gestreamed worden zul je toch snel wat anders moeten verzinnen en dan is een Day 1 DLC een stuk makkelijker dan alles om te schrijven zodat het mogelijk op de disc erbij past.
Wat verder gelezen; het gaat schijnbaar vooral om de drivatar(?) data; de virtuele coureurs waar je tegen raced. Dit is data van de beste racers van het moment wat, initieel dus, continue bijgewerkt zou worden. Nu always online geen verplichting is wordt die data uit de beta-tests alsnog op je console gezet puur om de ai van je tegenstanders te zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, ze hebben nog 3 maanden, als het als DLC kan, kan het ook op de schijf.
Mwah, ook zonder die DLC moet ie het vast wel doen. Bovendien KAN het makkelijk op schijf meegeperst worden, ik snap het echt niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat verder gelezen; het gaat schijnbaar vooral om de drivatar(?) data; de virtuele coureurs waar je tegen raced. Dit is data van de beste racers van het moment wat, initieel dus, continue bijgewerkt zou worden. Nu always online geen verplichting is wordt die data uit de beta-tests alsnog op je console gezet puur om de ai van je tegenstanders te zetten.
En aan de andere kant zit ik een spel te 'verdedigen' wat me geen reet interesseert
Tja, ik papegaai ook maar wat de devs zeggen. Je zit natuurlijk ook nog met persing van de discs enzo te kijken. Als het een launchtitel is voor November zal dat spul begin september geperst moeten worden (grofweg) en heb je nu nog anderhalve maand om een zooi om te coden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, ook zonder die DLC moet ie het vast wel doen. Bovendien KAN het makkelijk op schijf meegeperst worden, ik snap het echt niet.
Moet ie eerst gold zijn, das meestal een paar weken voor lancering van een titel, soms zelfs korter.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, ik papegaai ook maar wat de devs zeggen. Je zit natuurlijk ook nog met persing van de discs enzo te kijken.
Valt mee hoor, het is het drukwerk en andere dingen die lang en breed klaarliggen, het persen van de schijven is relatief korte klap.quote:Als het een launchtitel is voor November zal dat spul begin september geperst moeten worden (grofweg) en heb je nu nog anderhalve maand om een zooi om te coden.
Persoonlijk zou ik het dan ook liever op de DLC toer gooien.
Daarom krijg je er nu wel een headset bij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
Wat een kanker dom idee om geen headset bij de xbox1 te doen, de kinect cam gebruiken voor voicechat
Nee toch? Dat was een hoax.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Daarom krijg je er nu wel een headset bij.
Nee, dat is onwaar. Al zouden ze het nog kunnen veranderen, Microsoft is nogal van het veranderen van idee tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Daarom krijg je er nu wel een headset bij.
Oh, dat had ik even gemistquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee toch? Dat was een hoax.
http://www.techradar.com/(...)et-after-all-1163768
Als het goed is komen er adapters waardoor ze wel te gebruiken zijn. Deze mag je wel weer apart aanschaffen uiteraardquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:02 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even gemist. Ach ja, zolang ze maar zorgen dat m'n Turtle Beach samenwerkt met de XB1. Die heeft toch veel beter geluid dan die miezerige headsets die ze er bij leveren.
Nee, die headset is geweldigquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
Wat een kanker dom idee om geen headset bij de xbox1 te doen, de kinect cam gebruiken voor voicechat
Heb zelf een X360 draadloos headset. Gaat er mij om dat je je teamgenoten via de tv moet horen ipv in je oor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, die headset is geweldig!
Of home cinema. Maar vind dat prettiger dan los in mijn oor. Op de PC komt TS ook over mijn gamegeluid heen. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb zelf een X360 draadloos headset. Gaat er mij om dat je je teamgenoten via de tv moet horen ipv in je oor.
Ik vind dat echt vet onduidelijk. Als ik nu in een party zet en ik zet mijn mic uit dan hoor je ook continue onduidelijk gewauwel door de speakers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of home cinema. Maar vind dat prettiger dan los in mijn oor. Op de PC komt TS ook over mijn gamegeluid heen. Ik zie het probleem niet.
Geweld hoort door je speakers en spraak door een headsetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of home cinema. Maar vind dat prettiger dan los in mijn oor. Op de PC komt TS ook over mijn gamegeluid heen. Ik zie het probleem niet.
Verschil is hopelijk wel dat Kinect2 wel goede microfoons heeft die mensen niet boven hun hoofd kunnen plaatsen zodat ze tegelijkertijd kunnen gamen, chatten én vla kunnen eten. Nu kan je gewoon vla eten en nog steeds verstaanbaar zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vet onduidelijk. Als ik nu in een party zet en ik zet mijn mic uit dan hoor je ook continue onduidelijk gewauwel door de speakers.
Als party chat door je Kinect gaat straks god knows wat je dan allemaal nog meer gaat horen. Elke beweging op de bank of het gekraak van een stoel. Een flinke scheet zit er dan ook niet meer in.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Verschil is hopelijk wel dat Kinect2 wel goede microfoons heeft die mensen niet boven hun hoofd kunnen plaatsen zodat ze tegelijkertijd kunnen gamen, chatten én vla kunnen eten. Nu kan je gewoon vla eten en nog steeds verstaanbaar zijn
Heette dat vroeger niet gewoon "AI" als het gedrag voorgeprogrammeerd was ?quote:"In het begin van de game rijdt de speler tegen een aantal Drivatars die op de disk staan en door de ontwikkelaar getraind zijn", aldus Greenawalt.
Succes als je met een koptelefoon speeltquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geweld hoort door je speakers en spraak door een headset
Kan je niet lezen ofzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:47 schreef BDIL het volgende:
Waar verschilt de Xbox One nu nog met de PS4 ( behalve prijs ) zowel positief als negatief ? Regiovrij, geen DRM en dat online in 24 uur gebeuren meer ( toch ?)...
Zou graag zo'n los aansluitingsblokje zien verschijnen zodat ik m'n Turtlebeach headsetding niet weg hoef te pleurenquote:
Of een nog grotere zodat ik m'n G35 eraan kan hangenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zou graag zo'n los aansluitingsblokje zien verschijnen zodat ik m'n Turtlebeach headsetding niet weg hoef te pleuren
Net gegoogled, maar die heeft gewoon een USB aansluiting? Zou je die dan niet gewoon in kunnen pluggen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Of een nog grotere zodat ik m'n G35 eraan kan hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |