Yes.quote:
Wat?quote:
De werkvloer frustreert mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
Happie frustreert de sfeer op de werkvloer.
Hondquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Gefeliciteerdquote:
Hippiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Spinazie, pijnboompitten, ui en rozijnen met gegrilde kip.
[..]
Dadelsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Wat?
[..]
De werkvloer frustreert mij.
Jouw 'homo' verdiende daarentegen de originaliteitsprijs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Werk waarmee ik geld verdien.
[..]
1/10
Ben je nu nog steeds niet beter?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks gewoon een beetje ziekies
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
is lekker deed laatst met koreaanse brada van mequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets al doen we het vanavond gewoon thuis en gooi ik het vlees op de grill, net als de groentes heb ik dat bij de Koreaan gehaald, groentes zijn vooral ingemaakte koolsoorten, pittig, het vlees is wat zoetig gemarineerd, is een lekkere combinatie
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets al doen we het vanavond gewoon thuis en gooi ik het vlees op de grill, net als de groentes heb ik dat bij de Koreaan gehaald, groentes zijn vooral ingemaakte koolsoorten, pittig, het vlees is wat zoetig gemarineerd, is een lekkere combinatie
Varkens zijn best slim overigens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gelovig varken welteverstaan. Wel deelt ze je een plekje in de hemel in.
quote:
Nou ik dacht van wel. Dus ik ging heel actief stofzuigen en opruimen. Werd ik me een partij misselijk en duizelig. Dus heb weer plaats genomen op de bank. Inclusief 2 paracetamolquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds niet beter?
zal wel meevallen anders waren ze niet gelovig hequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Varkens zijn best slim overigens.
Pittig is wel lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:
Ben je niet gewoon zwanger?quote:Nou ik dacht van wel. Dus ik ging heel actief stofzuigen en opruimen. Werd ik me een partij misselijk en duizelig. Dus heb weer plaats genomen op de bank. Inclusief 2 paracetamol
En dit is pas dag 3 hoor
Beter als smakeloze bende ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pittig is wel lekker
Ik hou van pittig eten
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
Ik houd ook wel van pittig.
Vrouwen met een kort pittig geverfd kapselNou, bedankt voor deze zeer nuttige informatie. Zal het een plekje geven op mijn computer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gewoon torrent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Gebruikt iemand hier nieuwsgroepen om te downloaden? Ik wil het ook gaan gebruiken denk ik.
Snap dat nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Gebruikt iemand hier nieuwsgroepen om te downloaden? Ik wil het ook gaan gebruiken denk ik.
Je bedoelt dat programma GrabIt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
aanraderquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik gebruikte het, ik betaalde 10,95 per maand.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
gewoon netflix tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:22 schreef vandermar het volgende:
Ik download niet. Ik stream alles gratis
Nee dat kost geldquote:
Yes. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Geen HD kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:22 schreef vandermar het volgende:
Ik download niet. Ik stream alles gratis
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon gestolen account kopen 3$ lifetime account
Ik gebruik Torrentday.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
720P wil do the jobquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tering omslachtig man torrents handiger
Zoveel?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruikte het, ik betaalde 10,95 per maand.
Maar ben toch maar over gestapt naar Torrents
kost geld tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon alles geautomatiseerd. Hoef niet eens te zoeken op torrentsites.
Het niveau.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ook
We krijgen een dronken baby
Zijn wel de betere.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ook
We krijgen een dronken baby
met utorrents hoef je geen eens programaatjes gewoon gaan met die banaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwsgroepen hoef je niet per se te betalen volgens mij. Met GrabIt en wat spotprogrammaatjes kan je best ver komen.
En Sjaak wil nieuwsgroepen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met utorrents hoef je geen eens programaatjes gewoon gaan met die banaan
Ga huilen met je gele schoenen en enkelsokjes.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij nog wat neus overhad zou je er misschien ook wel last van hebben.
Dat is de mijne ook. Betaal per jaar ¤55,56. Heb sunnyusenet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wel supersnel![]()
Wat betaal jij dan en waar?
Je bent jaloers. Geeft niks.quote:
ik had xsnewsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is de mijne ook. Betaal per jaar ¤55,56. Heb sunnyusenet.
[..]
Je bent jaloers. Geeft niks.
Wat gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef Jimbo het volgende:
echte bazen hebben gewoon gratis usenet met 100mbps (niet dat je dat ooit haalt, maar toch, de mogelijkheid is er)
Vertel ons je geheimquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef Jimbo het volgende:
echte bazen hebben gewoon gratis usenet met 100mbps (niet dat je dat ooit haalt, maar toch, de mogelijkheid is er)
homoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had xsnews
Ik ga Disney kijken
Oz the Great and Powerful
komt dit uit de notenkraker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik sla je in de ballen.
[ afbeelding ]
Ik pak op RTL7 nog wel eens een hoogstaande film mee.quote:
Wellicht. Ik hoop dat de boodschap in ieder geval bij Kapiteintje is aangekomen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
komt dit uit de notenkraker?
Films op TV kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pak op RTL7 nog wel eens een hoogstaande film mee.
Die zijn toch van staal, dus dat mag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking en ik sla je in de ballen.
[ afbeelding ]
Soms is een reclame wel lekker hoor. Had het laatst wel nodig toen Obama op een vliegtuig onverwachts te maken kreeg met een slangenplaag.quote:
Man in black manquote:
Ik zet het liever zelf op pauze als ik wilquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms is een reclame wel lekker hoor. Had het laatst wel nodig toen Obama op een vliegtuig onverwachts te maken kreeg met een slangenplaag.
quote:De eerste games die aankomende maand gratis te downloaden zijn, zijn Halo 3 en Assassin's Creed 2.
Voor de xbox? Dat is wel nice, Halo 3 downloaden danquote:
Halo, nog steeds de beste console shooter franchise.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Assassin's Creed 2 was echt een bazenspelHalo nooit gespeeld.
Ja, Fable 3 is nu gratisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor de xbox? Dat is wel nice, Halo 3 downloaden dan
Die game blijf je dan houden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, Fable 3 is nu gratis
3 maand gold aangeschaft met 40% korting, laat de gratis games maar komen
The Thing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Hiermee krijgen Xbox LIVE Gold members iedere maand twee gratis games, welke zij de rest van hun leven mogen houden. D
Nice. Halo maar even downen. Kijken of dat online wat leuk isquote:
Shooters vind ik niet zo leuk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Halo, nog steeds de beste console shooter franchise.
hoe speel ik fable 3 mattiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, Fable 3 is nu gratis
3 maand gold aangeschaft met 40% korting, laat de gratis games maar komen
Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vind er geen ene kut aan. Ik vind afwisseling in games juist leuk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatste shooter die ik heb gespeeld is MW2, dat is al een eeuw geleden
Wat zou je kiezen dan? Ik kan me niet echt iets bedenken, misschien NFL voor de fun ofzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer dat je zelf geen 2 gratis games mag kiezen
Geen idee, een spel welke ik nog niet hebquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zou je kiezen dan? Ik kan me niet echt iets bedenken, misschien NFL voor de fun ofzo
waarom ander account?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee man, als je een 48 hour live kan fixen, kan ik wel op mijn ander account
Naar menu gamesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heb live maar waar krijg ik fable
Omdat om mijn echte naam op staatquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Naar menu games
onderaan zoek games
tik fable 3 en dan kan je hem downloaden
[..]
Omdat om mijn echte naam op staat
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is bang dat je hem komt verkrachten zodra je zijn naam hebt.
Maak eens een screenshot?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil save laden maar zit in een ander scherm
Straks word je voor je huis neergestoken morgen als we je naam ontdekken!1!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat om mijn echte naam op staat
Hardcore?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit album wordt momenteel door mij beluisterd.
of met kampioensfoto's aanzettenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks word je voor je huis neergestoken morgen als we je naam ontdekken!1!
[ afbeelding ]
Waar kan je dat doen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan gewoon changen heb nooit betaald mimang
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet gewoon betalen hoorquote:Let op de prijs van de wijziging en voer daarna een van de volgende handelingen uit:
Selecteer Enter New Gamertag. Als de ingevoerde gamertag al in gebruik is, wordt u gevraagd een andere gamertag te proberen.
Selecteer Get Suggestions om mogelijke gamertags te bekijken.
Nadat u een nieuwe gamertag hebt ingevoerd of gekozen, selecteert u Yes, use this gamertag.
Opmerking Klik op Add Microsoft Points als u onvoldoende Microsoft Points hebt om de aankoop af te ronden.
Alvast voor het WK volgend jaar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga gewoon naar profiel en dan manage profile oid.quote:
Ik ga hem toevoegen als vriendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg dit soort leuke berichten op XBL
Dus pak hem aan
Heb jij hem even tuk. Blijk je gewoon in Friesland te wonenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dus pak hem aan
Gevondenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga gewoon naar profiel en dan manage profile oid.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dus pak hem aan
Nee, kan alleen via console zegt hijquote:
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef Tjacka het volgende:
insomnia_ ik moet betalen voor nickchange
vreemd man weet niet waaromquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef Tjacka het volgende:
insomnia_ ik moet betalen voor nickchange
Heb jij ook een Minecraft account?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde PietjePelle (zo heet ik ook met minecraft) xD
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde PietjePelle (zo heet ik ook met minecraft) xD
Misschien omdat je buiten NL woontquote:
account is wel nederlands nog denk ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien omdat je buiten NL woont
Ja maar ik kan het niet spelen op deze computer. Ik hoop over anderhalve week een nieuwe te hebben. Herinner mij er dan nog maar eens aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij ook een Minecraft account?
Ik heet Dpain
Oh ik speel het al bijna 2 jaar niet meer hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het niet spelen op deze computer. Ik hoop over anderhalve week een nieuwe te hebben. Herinner mij er dan nog maar eens aan.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik speel het al bijna 2 jaar niet meer hoor
Te veel veranderingen, ik kan het niet meer aan.
Is Minecraft niet het laagst van het laagst qua graphics?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het niet spelen op deze computer. Ik hoop over anderhalve week een nieuwe te hebben. Herinner mij er dan nog maar eens aan.
Kan je nagaan hoe goed mijn laptop isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Minecraft niet het laagst van het laagst qua graphics?
minecraft is voor fokkersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Minecraft niet het laagst van het laagst qua graphics?
Voeg mij dan toequote:
heb maar 7 virenden waarvan 6 niet meer xbox hebbenquote:
vandermar89quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ook wel raar zijn als een hond een account zou beheersen op Xbox LivexD
neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen wat hier grappig aan is?
Dat Ajax Maher niet kooptquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Ajax geen eigen jeugd heeft xDquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Clasie is de Wout Brama van Rotterdam.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat Ajax geen eigen jeugd heeft xD
Echt wel, die lopen in Eindhoven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat Ajax geen eigen jeugd heeft xD
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kuttekeningen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Eriksen is de WIlfred Bouma van Amsterdamquote:
Had Ajax dat maarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eriksen is de WIlfred Bouma van Amsterdam
Jy ben ook egt soekol ook heyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
schijt een beer in het bos?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gaat eriksen nu nog verkocht worden hebben niet voor niets weddenschap gezet met half vbl
Hij gaat niet naar Dortmund, dus we zijn allemaal fucked..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gaat eriksen nu nog verkocht worden hebben niet voor niets weddenschap gezet met half vbl
Zal wel in de laatste week van augustus gebeuren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Opgegeten sorryquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:09 schreef Tjacka het volgende:
ahhhhhhhhhhhh wat is er met mijn save gebeurd
Dat was gisterenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jr is aangenomen op z'n studie
[ afbeelding ]
M'n vergelijking sloeg op het gehype omdat het eigen jeugd is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
FM fucked met lives.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:09 schreef Tjacka het volgende:
ahhhhhhhhhhhh wat is er met mijn save gebeurd
Dat was gister.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki heeft één van m'n Tweets als haar persoonlijke favoriete Tweets toegevoegd.
Serieus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki heeft één van m'n Tweets als haar persoonlijke favoriete Tweets toegevoegd.
Ja.quote:
voeg me toe op xbox stylo als jij niet je eigen naam in tag hebtquote:
quote:
twitter:ggmm_ggmm twitterde op donderdag 20-06-2013 om 21:17:09@NICKIMINAJ http://t.co/qyPoqvhkN7 I want to give you a big compliment for this fantastic photograph. It really brings out your eyes. reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1981253/3/25#127889375boefje [ afbeelding ]
Xbox is kaput.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voeg me toe op xbox stylo als jij niet je eigen naam in tag hebt
Sowieso.quote:
Hahaha wow.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]twitter:ggmm_ggmm twitterde op donderdag 20-06-2013 om 21:17:09@NICKIMINAJ http://t.co/qyPoqvhkN7 I want to give you a big compliment for this fantastic photograph. It really brings out your eyes. reageer retweet
Haha het gaat over jouquote:
Zeker, alleen ga ik NBA niet pre orderen, dus ik mis wel alle Lebron DLCquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Xbox is kaput.
[..]
Sowieso.
Ga jij ook voor de ps4?
[..]
Hahaha wow.![]()
Vraag mij niet waarom ik daar rondkijk, ik ben nergens op uit. Ik ben gewoon wat random aan het lezen
okequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
Vraag mij niet waarom ik daar rondkijk, ik ben nergens op uit. Ik ben gewoon wat random aan het lezen
Moet je daarvoor pre-orderen ja?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, alleen ga ik NBA niet pre orderen, dus ik mis wel alle Lebron DLC
Met 2K13 kreeg je Dunk contest enzo, als je niet ging pre orderen kon je het pas in Maart halenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo moeilijk veel gamerscore heb jij
Tering he. Misschien ga ik het wel pre-orderen dan. Komt het bij de lancering uit, of paar weken daarna?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met 2K13 kreeg je Dunk contest enzo, als je niet ging pre orderen kon je het pas in Maart halen
Dat is het alquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM wordt een groot Twitter account
Dat maakt het zowaar mogelijk nog treuriger.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
Nope, moet nog worden gezegdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tering he. Misschien ga ik het wel pre-orderen dan. Komt het bij de lancering uit, of paar weken daarna?
je bent zelf triestquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
Een Xbox is de meest trieste console die bestaat.
Dat zal best. I don't carequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt het zowaar mogelijk nog treuriger.
Ik hoop echt dat het daarna komt. Misschien haal ik het niet op dag 1 en dan is een pre-order best kut.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nope, moet nog worden gezegd
Wat je wel krijgt is:
- Bonus content for Path To Greatness Mode
- LeBron James unlocked in Blacktop Mode
- LeBron James Sitgnature Skill
- 10,000 Virtual Currency
O wacht ik las eroverheen:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het daarna komt. Misschien haal ik het niet op dag 1 en dan is een pre-order best kut.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je muil, onder de tatoeage-zittende camingchick.
Verwacht bij de lancering ervan dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O wacht ik las eroverheen:
NBA 2K14 will be available on PS3, XBOX 360, and PC at all major retailers starting Tuesday, October 1st, 2013. The XBOX one and PS4 versions will be out later in the year.
OOOOOHHHH SHIT IS AAN! CA pik je dit van die 30 jarige burgerflipper?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je muil, onder de tatoeage-zittende camingchick.
Ben wel benieuwd wat die mode in gaat houden, 2k11 had zoiets met Jordan maar of dat hetzelfde isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verwacht bij de lancering ervan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |