Yes.quote:
Wat?quote:
De werkvloer frustreert mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
Happie frustreert de sfeer op de werkvloer.
Hondquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Gefeliciteerdquote:
Hippiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Spinazie, pijnboompitten, ui en rozijnen met gegrilde kip.
[..]
Dadelsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Wat?
[..]
De werkvloer frustreert mij.
Jouw 'homo' verdiende daarentegen de originaliteitsprijs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Werk waarmee ik geld verdien.
[..]
1/10
Ben je nu nog steeds niet beter?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks gewoon een beetje ziekies
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
is lekker deed laatst met koreaanse brada van mequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets al doen we het vanavond gewoon thuis en gooi ik het vlees op de grill, net als de groentes heb ik dat bij de Koreaan gehaald, groentes zijn vooral ingemaakte koolsoorten, pittig, het vlees is wat zoetig gemarineerd, is een lekkere combinatie
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets al doen we het vanavond gewoon thuis en gooi ik het vlees op de grill, net als de groentes heb ik dat bij de Koreaan gehaald, groentes zijn vooral ingemaakte koolsoorten, pittig, het vlees is wat zoetig gemarineerd, is een lekkere combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |