Eens. Ik vind het ook riskant. Ik zie ook dat dat soort mensen naar allerlei vage niet-wetenschappelijke onderzoeken verwijzen als ze hun punt willen onderbouwen dat het volgens hen schadelijk is in te enten. En zodra er dan wetenschappelijk bewijs is van de werking of het nut van vaccinatie, doen ze daar moeilijk over. Ik vind het letterlijk spelen met het leven van je kind.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:30 schreef Worteltjestaart het volgende:
De antroposofische Amsterdamse grachtengordelyuppen die weigeren hun Storm, Vlinder, Faye of weetikweel in te enten omdat het 'een gevoelig sterrenkind is', heb ik evenmin begrip voor.
Zeer specifieke gevallen daargelaten, vind ik het op niet-wetenschappelijke gronden weigeren van een vaccinatie niet prima.
Jaha, maar moet je deze vooruitgang verplicht stellen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Gia, voor dat we kinderen gingen inenten stierven veel kinderen aan kinderziekten. Of ze hielden er blijvende handicaps aan over, zoals bv bij polio. Inenten is wel degelijk een vooruitgang!
Ik wel. Mijn kinderen hebben alle vaccinaties gehad. Mijn keuze.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:30 schreef Worteltjestaart het volgende:
Jammer genoeg heeft voorlichting geen zin, en jij bent het lichtend voorbeeld: ondanks de wetenschappelijke juiste en onderbouwde feiten over mazelen en het vaccin, vind jij vaccinatie eigenlijk maar onnodig. Jij trekt je dus niets aan van voorlichting.
Precies, deze weet het zo te draaien dat alle vaccins een soort probeerseltje zijn en hun kinderen de proefkonijnen:quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:32 schreef Worteltjestaart het volgende:
Het is eigenlijk nog erger: ze hebben geen wetenschappelijk bewijs om aan te tonen dat vaccins schadelijk zijn, maar concluderen zoiets 'uit eigen onderzoek op het internet', maar als je met gedegen wetenschappelijk bewijs van het nut van vaccins aankomt, 'loop je achter de grote farmareuzen aan'...
Lees voor de grap maar eens de reacties onder dit artikel.
Hoezo paranoïde...quote:@Wiebe 1:Ik wacht rustig op het moment waarop jij het rapport op tafel legt (uiteraard mogen andere pro-vaxers meehelpen). Waarschijnlijk wacht ik over 50 jaar nog steeds om de simpele reden dat een dergelijk wetenschappelijk rapport NIET BESTAAT. . Je weet wat dat betekend? Geen EVB betekend dat het een EXPERIMENTELE behandeling is :-)
quote:botervlootje
ter info: . . . . . . . Facebook: Kritisch prikken. . . Voor wie nog niet overtuigd is: volg kinderen goed na hun vaccinatie! De meeste kinderen worden ziek of veranderen in gedrag. . . Angst is een slechte graadmeter! En dat wordt gezaaid, overal... in de hele wereld!
Ik heb de hele discussie niet gevolgt hoor maar nu bepalen de ouders wat goed is voor hun kinderen. Als die geen fatsoenlijk verstand hebben (mijn mening) dan moet die keuze voor ze gemaakt worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Jaha, maar moet je deze vooruitgang verplicht stellen?
Kijk naar bosjesvolk in een oerwoud. Komen daar ineens ontwikkelde mensen aan. Je moet alle stamgewoontes afleren, vrouwen moeten kleren dragen, kinderen worden gevaccineerd, moeten naar school, enz...
Waren die mensen ongelukkig zonder die beschaving? Ik denk het niet.
Akkoord, extreem voorbeeld, maar de achterliggende gedachte is duidelijk.
Voorlichting, prima, maar verplichten? Nee, vind ik niet kunnen.
Je gaat dan voor andere mensen bepalen wat, volgens jou, regering, goed is voor hun kinderen. Hoever mag men daar mee gaan?
Waarom dan wel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:13 schreef Gia het volgende:
Ik wel. Mijn kinderen hebben alle vaccinaties gehad. Mijn keuze.
quote:Aantal mazelenpatiënten gestegen naar 230
Het aantal meldingen van mazelenpatiënten is de afgelopen week gestegen van 161 naar 230. In deze periode zijn opnieuw twee mensen in het ziekenhuis opgenomen, heeft het RIVM donderdag gemeld. Het RIVM vermoedt dat het werkelijke aantal gevallen van mazelen stukken hoger ligt, omdat lang niet alle patiënten naar de huisarts stappen. .
In totaal zijn er zeven mensen met mazelen in het ziekenhuis opgenomen, zes kinderen in de leeftijd van 1 tot 18 en een persoon van boven de 41.
Er zijn de afgelopen week ook scholen bijgekomen waar de mazelen heerst: drie basisscholen en een middelbare school. Het totaal aantal scholen dat getroffen is door mazelen is niet bekend.
Bible belt
De mazelenepidemie concentreert zich in de zogeheten bible belt. Daar wonen veel mensen van reformatorische gezindte die vanwege hun geloof vaak afzien van vaccinatie. Buiten deze regio zijn geen gevallen van mazelen bekend, laat het RIVM weten.
De stijging van het aantal mazelenpatiënten is geheel volgens verwachting van het instituut. De grootste piek moet nog komen, zegt het RIVM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nee, hoezeer ik je antipathie tegen deze mensen ook deel; in het belang van de gezondheid van heel Nederland is het het beste als ook alle gereformeerden zich laten vaccineren. On kinderen waarbij het vaccin faalt of die om medische redenen niet gevaccineerd kunnen worden te beschermen.quote:
En het gaat sowieso ook om kinderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:27 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee, hoezeer ik je antipathie tegen deze mensen ook deel; in het belang van de gezondheid van heel Nederland is het het beste als ook alle gereformeerden zich laten vaccineren.
Dat is lang niet zo erg als al deze berichten laten vermoeden hoor, er zijn ook veel gereformeerden die hun kinderen wél laten inenten, en over het algemeen doen die dat niet stiekem. En volgens mij wordt de groep die wel laat inenten ook steeds groter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Triest dat de sociale controle zo groot is dat mensen hun kinderen stiekem laten inenten.
Er zijn meer Lambiekjes dan je denkt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Echt, als je op andere sites ook de argumenten ziet voorbij komen:
'aan het inenten zijn ondertussen al veel meer kinderen heel ziek geworden en overleden'
'van inenten krijgt je kind autisme'
Dit zal niet het eerste zijn dat ze stiekem doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Triest dat de sociale controle zo groot is dat mensen hun kinderen stiekem laten inenten.
Dat is wel het dubbele van het hele verhaal. Ouders die vinden dat het beter voor hun kind is om ze niet in te laten enten worden dan ook weer eng gevonden. Anderen die menen te weten dat het goed is om ze juist wel in te laten enten zijn dan opeens niet meer eng.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik kan me er dus niks bij voorstellen dat anderen wel weten wat goed is voor mijn kind. Eng hoor, brrr....
Montfoort valt toch ook onder de belt? Sowieso deze hele regio. Allemaal hoog aantal SGP stemmers, school met de bijbel etc etc.quote:
Je ziet dat als veel mensen bij elkaar wonen die niet inenten dat het niet goed is in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel het dubbele van het hele verhaal. Ouders die vinden dat het beter voor hun kind is om ze niet in te laten enten worden dan ook weer eng gevonden. Anderen die menen te weten dat het goed is om ze juist wel in te laten enten zijn dan opeens niet meer eng.
Alsof die mensen continue zo ziek zijn..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je ziet dat als veel mensen bij elkaar wonen die niet inenten dat het niet goed is in ieder geval.
Wat bedoel je? Meer mensen die zich niet inenten die bij elkaar wonen maakt de kans op een uitbraak groter.quote:
Als mensen bij elkaar wonen is de kans sowieso groter. We hebben ook bijna elk jaar een griep epidemie waar zo'n 250 mensen aan dood gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Meer mensen die zich niet inenten die bij elkaar wonen maakt de kans op een uitbraak groter.
Inderdaad, veel meer dan aan mazelen kinderen sterven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als mensen bij elkaar wonen is de kans sowieso groter. We hebben ook bijna elk jaar een griep epidemie waar zo'n 250 mensen aan dood gaan.
Ja, maar dat zijn meestal al oude en verzwakte mensen, en geen jonge kinderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als mensen bij elkaar wonen is de kans sowieso groter. We hebben ook bijna elk jaar een griep epidemie waar zo'n 250 mensen aan dood gaan.
Omdat mazelen hier door vaccinatie bijna is uitgestorven...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:23 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Inderdaad, veel meer dan aan mazelen kinderen sterven.
Met den Bijbel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Montfoort valt toch ook onder de belt? Sowieso deze hele regio. Allemaal hoog aantal SGP stemmers, school met de bijbel etc etc.
ah de uitbraak is ook op de school met de bijbel.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)l-met-de-bijbel.html
Mwah....voordat de mazelenvaccinatie werd geintroduceerd (1976) stierven er al amper meer mensen aan de mazelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat mazelen hier door vaccinatie bijna is uitgestorven...
Maar je kunt er ook blijvende handicaps aan overhouden, zoals blindheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah....voordat de mazelenvaccinatie werd geintroduceerd (1976) stierven er al amper meer mensen aan de mazelen.
[ afbeelding ]
Hier in Nederland komt dat niet tot nauwelijks meer voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar je kunt er ook blijvende handicaps aan overhouden, zoals blindheid.
Dus is het maar goed dat we ons inenten want we gaan er redelijk vaak op vakantie of dat we we er komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier in Nederland komt dat niet tot nauwelijks meer voor.
Wereldwijd is het idd nog wel een groot probleem en dan m.n. in ontwikkelingslanden.
Als jij met je familie geregeld naar ontwikkelingslanden gaat, dan zul je ongetwijfeld een hele rits aan inentingen/pillen krijgen. Er zijn daar nog wel meer ziektes die hier niet tot nauwelijks meer voor komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus is het maar goed dat we ons inenten want we gaan er redelijk vaak op vakantie of dat we we er komen.
Er is contact dus besmettingsgevaar.
Genoeg mensen die het niet doen hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij met je familie geregeld naar ontwikkelingslanden gaat, dan zul je ongetwijfeld een hele rits aan inentingen/pillen krijgen. Er zijn daar nog wel meer ziektes die hier niet tot nauwelijks meer voor komen.
Dat is ook goed, maar het is nog steeds zelf de keuze die mensen mogen maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus is het maar goed dat we ons inenten want we gaan er redelijk vaak op vakantie of dat we we er komen.
Er is contact dus besmettingsgevaar.
En dan is het minder erg natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn meestal al oude en verzwakte mensen, en geen jonge kinderen.
Eh, ja?quote:
Ja want 95 worden door middel van honderden soorten medicijnen is lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, ja?
Het is natuurlijk erger als een jong en gezond kind sterft dan dat een 95 jarige verzwakte oudere sterft ja.
Huh? Want dat kan niet zonder allerlei medicijnen? Mensen konden vroeger ook erg oud worden, alleen lag de gemiddelde leeftijd van sterven een stuk lager door de hoge kindersterfte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja want 95 worden door middel van honderden soorten medicijnen is lekker natuurlijk
Wat is je punt nou, iedereen moet alles slikken om een zo hoog mogelijke leeftijd te bereiken. Indien ze dat niet willen dient dit plichtmatig te worden voorgeschreven?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Want dat kan niet zonder allerlei medicijnen? Mensen konden vroeger ook erg oud worden, alleen lag de gemiddelde leeftijd van sterven een stuk lager door de hoge kindersterfte.
Ik vraag me af wat jouw punt is, want je begint zelf steeds over wat anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat is je punt nou, iedereen moet alles slikken om een zo hoog mogelijke leeftijd te bereiken. Indien ze dat niet willen dient dit plichtmatig te worden voorgeschreven?
Uitzonderingen daar gelatenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Want dat kan niet zonder allerlei medicijnen?
En dat is dus "natuurlijk".quote:Mensen konden vroeger ook erg oud worden, alleen lag de gemiddelde leeftijd van sterven een stuk lager door de hoge kindersterfte.
Leeftijd is niet van toepassing op sterfte, allebei is even erg je zal het voor de levenden onder ons erger kunnen noemen omdat een jong kind nog een toekomst zou kunnen hebben maar het dat niet gegund is. Dit is wel erg abstract bekeken, het verdriet bij een sterven van een kind is altijd enorm.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, ja?
Het is natuurlijk erger als een jong en gezond kind sterft dan dat een 95 jarige verzwakte oudere sterft ja.
quote:ZEIST - De GGD overweegt ook leerlingen op scholen met een antroposofische inslag op te roepen voor een mazelenvaccinatie. Het gaat voornamelijk om vrije scholen in en rondom Zeist. Dat heeft arts infectieziektebestrijding Frits Woonink van de GGD tegen RTV Utrecht gezegd.
Ouders die de antroposofische leer aanhangen staan kritisch tegenover vaccineren. Antroposofen willen dat kinderen het leven ten volle meemaken en daar horen ook kinderziektes bij, is hun overtuiging. Antroposofen halen over het algemeen wel een vaccinatie als het gaat om levensbedreigende ziekten.
Het gebied waar veel antroposofen wonen, grenst aan het gebied met veel orthodox christelijke inwoners. Daar wordt uit religieuze overtuiging niet gevaccineerd en woedt de mazelen in alle hevigheid. Onder meer in Veenendaal heeft de GGD ouders opgeroepen om alsnog een prik te komen halen. Daar wordt mondjesmaat gehoor aan gegeven.
De GGD heeft orthodox christelijke ouders per brief laten weten desgewenst ook thuis te komen vaccineren. Dat wordt aan antroposofische ouders vooralsnog niet aangeboden, zegt Woonink, omdat in die kring vaccineren minder gevoelig ligt.
Woonink benadrukt dat ouders niet af hoeven te wachten tot de GGD met een tijd en datum komt om te vaccineren. "Ouders kunnen zich altijd bij de GGD melden om een prik komen te halen."
Bron
Ja joh, wat maken die paar kinderen nou uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:43 schreef tribalwars het volgende:
je mag toch nog wel zelf bepalen of je eigen laat vaccineren of een kind. Vind het een zeer gevaarlijk ontwikkeling dadelijk wordt niet vaccineren strafbaar. Hallo maar dan pak ik het eerst vliegtuig en ben weg uit de schapenland. Zien jullie niet waar dit heen gaat. Hoeveel kinderen zijn er in de bijbelgordel gestorven door de mazelen hoogst waarschijnlijk maar een paar dus waar maak mensen zich druk om.
Als je zo denkt kun je overal voor in laten enten.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:31 schreef Injetta het volgende:
In mijn tijd was er geen inenting tegen mazelen, dus zowat elk kind kreeg het.
Ik dacht dat het een redelijk onschuldige kinderziekte was en net als met zoveel ziektes kan er in een enkel geval een complicatie optreden of blijkt het bij iemand verkeerd uit te pakken.
Het lijkt nu alsof we het over pokken of pest hebben. Niet inenten betekent een zekere dood....
Maar aan de andere kant: je kind niet laten inenten omdat God dat niet zou willen....![]()
![]()
Hallo en waar ga je dan naartoe?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:43 schreef tribalwars het volgende:
Hallo maar dan pak ik het eerst vliegtuig en ben weg uit de schapenland.
ergens waar je wel prive hebt. Wees maar niet bang want ik ga waarschijnlijk pas over een paar jaar.quote:
Waar komt dit plaatje vandaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:29 schreef Kingstown het volgende:
Mwah....voordat de mazelenvaccinatie werd geintroduceerd (1976) stierven er al amper meer mensen aan de mazelen.
[ afbeelding ]
De vraag is meer: wanneer eindigt het recht op vrije keuze voor de niet-vaccinerende ouder(s) en waar begint het belang van de maatschappij?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:43 schreef tribalwars het volgende:
je mag toch nog wel zelf bepalen of je eigen laat vaccineren of een kind. Vind het een zeer gevaarlijk ontwikkeling dadelijk wordt niet vaccineren strafbaar.
Lees het topic nu eens.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:31 schreef Injetta het volgende:
In mijn tijd was er geen inenting tegen mazelen, dus zowat elk kind kreeg het.
Ik dacht dat het een redelijk onschuldige kinderziekte was en net als met zoveel ziektes kan er in een enkel geval een complicatie optreden of blijkt het bij iemand verkeerd uit te pakken.
Het lijkt nu alsof we het over pokken of pest hebben. Niet inenten betekent een zekere dood....
Nee? Jij zou een ziekte als de pokken niet hebben willen uitbannen?quote:
dat zeg ik nietquote:Op maandag 8 juli 2013 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee? Jij zou een ziekte als de pokken niet hebben willen uitbannen?
Het bestaat alleen nog in laboratoriaquote:Op maandag 8 juli 2013 10:14 schreef dotKoen het volgende:
Eh, pokken is uitgeroeid. Als het goed is.
Wie lezen kan heeft echt voordelenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:14 schreef dotKoen het volgende:
Eh, pokken is uitgeroeid. Als het goed is.
http://www.nationaalkompa(...)len/omvang-en-trendsquote:Op maandag 8 juli 2013 07:54 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Waar komt dit plaatje vandaan?
[..]
Het plaatje zegt dus helemaal niet dat de mazelen ook al vóór introductie van het vaccin op zijn retour was.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:57 schreef Kingstown het volgende:
http://www.nationaalkompa(...)len/omvang-en-trends
Je doet wel heel veel moeite om alles te downplayen. Lees het onderstaande stukje nog maar eens door (van dezelfde site):quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:40 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het plaatje zegt dus helemaal niet dat de mazelen ook al vóór introductie van het vaccin op zijn retour was.
Het laat zien dat er mogelijk een dalende trend was vlak vóór introductie van het vaccin, voor wat betreft het aantal sterfgevallen. Ten eerste is het belangrijk om niet alleen naar het aantal sterfgevallen te kijken, maar zéker naar het aantal geregistreerde besmettingen: het kan ook heel goed zijn dat behandeling eerder gestart kon worden door bewustwording, en daardoor de overlijdenskans afnam. Ten tweede, en dat is ook heel belangrijk in dit soort onderzoek, is dat je naar de statistiek moet kijken. Als je naar het plaatje kijkt, zie je dat de jaren 1951 en 1953 er erg uit springen. Dat zouden best outliers kunnen zijn die een neerwaartse trend vóór 1976 doen impliceren terwijl die er niet is.
Ergo, door enkel dit plaatje te posten kun je helemaal niet concluderen dat de mazelen al vóór introductie van het vaccin overwonnen werd en dat daarom de vaccins onnodig zouden zijn. Want dát is wat je wil impliceren.
Prima als jij wilt suggereren dat vaccinatie voor de grootste daling heeft gezorgd, maar het RIVM is het niet met je eens.quote:In de jaren ’30 van de vorige eeuw varieerde de sterfte aan mazelen tussen 200-300 gevallen per jaar. Het aantal sterfgevallen werd steeds lager, uitgezonderd een uitschieter aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Toen vaccinatie werd ingevoerd in 1976 was de sterfte in Nederland al gedaald naar enkele tot enkele tientallen gevallen per jaar. In 1998 was er een sterfgeval door mazelen en in het epidemische jaar 1999-2000 stierven 3 patiënten aan mazelen. Ook in 2003 was er een sterfgeval. In de andere jaren tussen 1997 en 2009 zijn er geen mensen overleden aan mazelen (zie figuur 2).
Ik geef aan dat het aantal sterfgevallen ook kan dalen vóór introductie van het vaccin vanwege o.a. betere of eerdere behandeling.quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:40 schreef Worteltjestaart het volgende:
Het plaatje zegt dus helemaal niet dat de mazelen ook al vóór introductie van het vaccin op zijn retour was.
Het laat zien dat er mogelijk een dalende trend was vlak vóór introductie van het vaccin, voor wat betreft het aantal sterfgevallen. Ten eerste is het belangrijk om niet alleen naar het aantal sterfgevallen te kijken, maar zéker naar het aantal geregistreerde besmettingen: het kan ook heel goed zijn dat behandeling eerder gestart kon worden door bewustwording, en daardoor de overlijdenskans afnam. .
Waarom blijf je dan toch proberen het vaccin onderuit te halen?quote:Mazelen belangrijkste doodsoorzaak voor kinderen wereldwijd
Wereldwijd is mazelen de belangrijkste oorzaak van sterfte bij kinderen. De WHO schat dat mazelen verantwoordelijk is voor 50 tot 60% van de totale kindersterfte aan ziekten die in principe vermijdbaar zijn door vaccinaties. Vooral in ontwikkelingslanden is ziekte en sterfte door mazelen nog een groot probleem, met name door gevolgen als longonsteking, ondervoeding en diarree. Ook is mazelen de belangrijkste oorzaak van vermijdbare blindheid (WHO, mazelen).
Nu ook rodehond in de Biblebeltquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef bianconeri het volgende:
Ps: Inmiddels ook al rode hond uitbraak daar
Gaat lekker daar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nu ook rodehond in de Biblebelt
Als ziekte een straf van god is, is god behoorlijk pissig op de biblebelt
En op zwangere vrouwen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nu ook rodehond in de Biblebelt
De Pestquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu nog Difterie, Kinkhoest, Tetanus, Polio
Tegen de pest geeft dat gen geen immuniteit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De Pest![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we eindelijk zien wie het immuniteitsgen heeft en wie niet
Kennelijk bidden ze nog niet hard genoeg. Of zou het toch gewoon onzin zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:48 schreef Perrin het volgende:
Niet weten wat vaccineren isquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
bidden heeft meer zin dan zo'n vaccinatie. 99% overleeft de mazzelen. waarom zou je voor die 1 % gaan vaccineren. En je bouwt een natuurlijk weerstand op als je niet vaccineert.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
bidden heeft meer zin dan zo'n vaccinatie. 99% overleeft de mazzelen. waarom zou je voor die 1 % gaan vaccineren. En je bouwt een natuurlijk weerstand op als je niet vaccineert.
Knappe prestatie om met zoveel overtuiging zoveel domheid te etaleren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
Maar vooral niks aan doen.quote:De Biblebelt is in 2004 en 2005 getroffen door een grote uitbraak van rodehond. Toen raakten 32 zwangeren besmet. Twee van hun kinderen overleden en veertien kinderen werden met geboorteafwijkingen geboren.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
Inderdaad je kunt geen conclusie trekken op 32 kinderen.quote:
Je ziet het echt niet of je trollt. Welk van de twee is het?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Inderdaad je kunt geen conclusie trekken op 32 kinderen.
de eerstquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je ziet het echt niet of je trollt. Welk van de twee is het?
Geloof me, tribalwars trollt niet maar 'denkt' echt zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef Ferdo het volgende:
Maar serieus ze hebben geen serieus bewijs of rapport dat aantoont dat er 32 zieken zijn. Dat laten ze in ieder geval niet zin in die bron van je. Ze zeggen alleen dat er 32 zijn voor hetzelfde geld kunnen ze ook liegen of het erger laten lijken dan het is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vertel, hoe groot is de statistische afwijking bij een populatie van 32 tov een populatie van 320?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Inderdaad je kunt geen conclusie trekken op 32 kinderen.
Jonguh! Ze kunnen liegen! Zo lang tribalwaus die 32 zieken niet met eigen ogen heeft gezien, zijn ze er niet. Bangmakerij van de overheid die je wil vermoorden voor de illuminti.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Vertel, hoe groot is de statistische afwijking bij een populatie van 32 tov een populatie van 320?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Ze kunnen liegen! Zo lang tribalwaus die 32 zieken niet met eigen ogen heeft gezien, zijn ze er niet. Bangmakerij van de overheid die je wil vermoorden voor de illuminti.
tquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, hoe groot is de statistische afwijking bij een populatie van 32 tov een populatie van 320?
Wat boeit dat nou op 32 mensen kun je geen onderzoek maken. En ik wil eerst waterdicht bewijs zien voor ik zo iets zie. Ieder halve lul bij de telegraaf kan zeggen wat hij willen over zo iets want mensen zoals jullie slikken het toch allemaal wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net gezien op tv, die vent lijkt dus echt compleet van een andere wereld. Enge vent, heb ook geen enkele keer zijn ogen kunnen zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:37 schreef Emm16 het volgende:
Wtf.. 120 kinderen zijn ziek op een basisschool en de directeur ziet er niets in om maatregelen te nemen.
Dus we moeten volgens jouw allemaal netjes doen wat de overheid adviseert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Net gezien op tv, die vent lijkt dus echt compleet van een andere wereld. Enge vent, heb ook geen enkele keer zijn ogen kunnen zien.
Zelfs de EO brandde al die ouders in oa Staphorst volledig af op hun keuze niet te vaccineren.
En die Geformeerde moeder: waarom moet ik vaccineren, er sterven elk jaar meer mensen door in een auto te stappen.![]()
Wat een slecht argument zeg!
In ieder geval bij een mazelen en nu rode hond uitbraak niet lijdzaam Gods wil afwachten met z'n allen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus we moeten volgens jouw allemaal netjes doen wat de overheid adviseert.
Maar het is toch niet verstandig om je conclusie te trekken op 32 kinderen. Het veel betrouwbaarder om een conclusie te trekken om 1000 mensen en meer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In ieder geval bij een mazelen en nu rode hond uitbraak niet lijdzaam Gods wil afwachten met z'n allen!
Misschien moet je daarnaast ook nog die twee overleden kinderen opgraven voordat hij een beetje wakker wordt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Ze kunnen liegen! Zo lang tribalwaus die 32 zieken niet met eigen ogen heeft gezien, zijn ze er niet. Bangmakerij van de overheid die je wil vermoorden voor de illuminti.
Breng 'm nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:18 schreef Ferdo het volgende:
Misschien moet je daarnaast ook nog die twee overleden kinderen opgraven voordat hij een beetje wakker wordt.
God werkt niet meer op de directe methode, hij is nu een sadist die de artsen, chirurgen en andere medische specialisten hun hersenen laat pijnigen en als ze het echt niet meer weten een helder inzicht geeft waardoor ze de patiënt kunnen genezen, of voorkomen dat mensen ziek worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In ieder geval bij een mazelen en nu rode hond uitbraak niet lijdzaam Gods wil afwachten met z'n allen!
Oh tribal tochquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus we moeten volgens jouw allemaal netjes doen wat de overheid adviseert.
Wat is hier mis mee.quote:
Jazeker. Sommigen wat beter dan anderen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee.
Iedereen kan toch wel zelf nadenken over deze zaken of niet soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |