nice..quote:
oude sets worden idd over het algemeen duurderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:57 schreef Faxie het volgende:
zijn er nog sites waar hele leuke aanbiedingen te vinden zijn?
Oudere sets worden volgens mij alleen maar duurder trouwens he?
met die trein twijfel ik een beetje: eigenlijk wil ik hem wel hebben, staat wel erg leuk bij de rest, maar je moet er idd eigelijk gelijk 2 hebben...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Was dit hier al een keer gepost?
Enne... ik zit hard na te denken om 2x de 10233 te gaan kopenRecht stuk rails eronder van 1.60 meter en het is een leuke decoratie op een lage kast die ik hier heb.... Tis alleen best prijzig nog. Maar hij ziet er dan ook erg mooi uit.
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd wanneer er weer een actie is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
met die trein twijfel ik een beetje: eigenlijk wil ik hem wel hebben, staat wel erg leuk bij de rest, maar je moet er idd eigelijk gelijk 2 hebben...
Wowquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Was dit hier al een keer gepost?
Enne... ik zit hard na te denken om 2x de 10233 te gaan kopenRecht stuk rails eronder van 1.60 meter en het is een leuke decoratie op een lage kast die ik hier heb.... Tis alleen best prijzig nog. Maar hij ziet er dan ook erg mooi uit.
[ afbeelding ]
kwestie van kopen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
WowMaar hoe verzamel je 1500/3000 meter rails ?
't Zijn oude, blauwe rails, dat is niet meer te koop. Nieuw tenminste.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:51 schreef mschol het volgende:
[..]
kwestie van kopen?
ik merkte bij leegruimen van een kast dat ik wel erg veel rails heb.. 6 wissels (+ de bijbehorende bochten), 2x doosje 7499 en dan nog de losse rails van de goederen en passagierstrein
en dat is alleen maar de 'nieuwe' rails...
Is die er ook?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nice..
must... buy...
(al wil ik eigenlijk de studded versie, maar die is veel te duur)
[..]
oude sets worden idd over het algemeen duurder
ik zie dat http://www.a-tembo.nl nu volledig overgeschakeld is naar lego (was eerst een computerzaak)
goed aanbod, niet altijd even goedkoop..
deze volgens mij: (al issie niet 100% studded, wellicht is er nog een oudere..? of mijn geheugen laat mij in de steek)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is die er ook?
Welk model is dat?
Ze hebben vast de batterijen een keer moeten wisselenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
WowMaar hoe verzamel je 1500/3000 meter rails ?
Wow... indrukwekkend dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:40 schreef mschol het volgende:
http://www.want.nl/harry-(...)ol-gemaakt-van-lego/
leuk model.. hij zakt hier alleen wat snel door z'n wielen heen..quote:
Ik heb nog een sealed Tower Bridge liggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ik twijfel om de Tower Brigde te halen. En de Opera House gaat er misschien ook wel komen.
Nu heb ik het te pakken heDaar gaat m'n geld
![]()
Ow kost dat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:37 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik heb nog een sealed Tower Bridge liggen
Heb m destijds voor 150 ingekocht; maar is nog niet te koop nu. Over een paar jaar welquote:
Gelukszoekerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Heb m destijds voor 150 ingekocht; maar is nog niet te koop nu. Over een paar jaar wel
Dat inderdaad. En van de winst betaal ik mijn eigen lego hobby weer. Is het idee dan. Alleen de oplage van tower bridge is nu natuurlijk wel groter dan de carrousel en Taj Mahal destijds. Dus hoe het met de prijsontwikkelig zal gaan is afwachten. Vast niet zo sterk als die eerste twee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukszoeker
Hehe wel slim![]()
Ik zie de Carrousel en Taj Mahal voor belachelijke prijzen weggaan bv
Ik denk dat er stiekem best veel zijn die dat doen...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En van de winst betaal ik mijn eigen lego hobby weer. Is het idee dan. Alleen de oplage van tower bridge is nu natuurlijk wel groter dan de carrousel en Taj Mahal destijds. Dus hoe het met de prijsontwikkelig zal gaan is afwachten. Vast niet zo sterk als die eerste twee.
Dat weet ik. Maar ik heb geduld en de sets liggen me niet in de wegquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat er stiekem best veel zijn die dat doen...
Psst.. Taj Mahal kopen dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat er stiekem best veel zijn die dat doen...
Heb je die ook?quote:
Ik zal morgen hier wel een lijst neergooien. Nu even niet bij de hand.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je die ook?
Welke heb je eigenlijk allemaal liggen?
En wellicht eentje die al van de hand mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |