Tja, de details van dit project ken ik niet maar het ging me er meer om dat men schreeuwt dat we überhaupt geen vliegtuigen moeten aanschaffen omdat de rest van de wereld ons wel beschermt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:18 schreef MichaelScott het volgende:
Nieuwe vliegtuigen zijn nodig, een experimenteel prestigeprojectje van Amerika niet.
Dat hoort er bij als je een luchtmacht wilt blijven houden en het stelt helemaal niets voor bij de (oplopende) zorgkosten waar men niets aan durft te doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef HunterSThompson het volgende:
De JSF een eenmalige uitgave? En wat denk jij dat het onderhoud van die krengen gaat kosten?
We weten niet hoelang Europa nog stand gaat houden. Als de Euro klapt klapt de EU en dan is het wel handig om nog een fatsoenlijk leger te hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit zal ongetwijfeld tegen het borst stuiten van mensen die fel tegen Europa zijn maar ik zie sowieso geen rede waarom ieder Europees land een eigen aparte defensie moet hebben. Zeker landen als Nederland.
Ik zie het niet snel klappen, of althans, ik zou het liefste een diep verbond tussen West-Europese landen zien; Nederland, Duitsland, Engeland, Scandinavië etc. die een eigen defensie hebben, eigen regering en dergelijke. Europa zou een briljant concept zijn zonder al die zwakke landen als Spanje, Griekenland, Italië. Maar ik zie echt geen noodzaak voor een land als Nederland om een eigen defensie te hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
We weten niet hoelang Europa nog stand gaat houden. Als de Euro klapt klapt de EU en dan is het wel handig om nog een fatsoenlijk leger te hebben.
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
Mensen zoals TS die denken inzicht te hebben in wat er zoal aan geld rondstroomt binnen dit land vind ik soberso wat naïef. Deze zaken zijn veel te groot en gewichtig voor jan met de pet om te kunnen bevatten, en veel gebeurt achter de schermen. Dat is geen opinie van mij, dat is gewoon feit.
Waarvoor is dat handig dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
We weten niet hoelang Europa nog stand gaat houden. Als de Euro klapt klapt de EU en dan is het wel handig om nog een fatsoenlijk leger te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |