Dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Nibb-it het volgende:
Al dat geklooi met whitelists overal, ik ga wel wasteland spelen.
Wasteland is wel even lekker zo nu en dan, maar een kill geeft daar wel minder voldoeningquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Nibb-it het volgende:
Al dat geklooi met whitelists overal, ik ga wel wasteland spelen.
Ze krijgen alleen de engine mee en de rest stampen ze zelf uit de grond. Snap niet dat je echt wilt dat een ander bedrijf het gaat overnemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:09 schreef ems. het volgende:
Prachtig spel, maar ik hoop nog steeds dat het concept een keer wordt opgepakt door een ander bedrijf. Standalone of niet, je blijft gewoon zien dat het een mod is die nooit echt "optimaal geoptimaliseerd" gaat worden tenzij het opnieuw from scratch wordt gemaakt.
wat?quote:
wat?quote:
waar zag je dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet installeren man
Steam?quote:
Het duurt lang, zombies zijn nog steeds knudde, talloze bugs. Ik vind het nogmaals absoluut geen slecht spel, ik denk alleen dat het veel beter kan. Zeker als het een ontwikkelaar met talent en vooral budget betreft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ze krijgen alleen de engine mee en de rest stampen ze zelf uit de grond. Snap niet dat je echt wilt dat een ander bedrijf het gaat overnemen.
Dat weet ik ook niet. Maar daar ga ik vanuit aan de hand van de devdiaries en in het verleden behaalde resultaten. Uiteraard kan het allemaal meevallen, doch lijkt dat me sterk.quote:Je hebt nog amper gameplay, op de devdiaries na, gezien. Netjes dat je al weet dat het nooit 'optimaal geoptimaliseerd' gaat worden.
wat danquote:
Jij hebt al van de beta mogen spelen of iets? Hoe weet je dit allemaal?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Het duurt lang, zombies zijn nog steeds knudde, talloze bugs. Ik vind het nogmaals absoluut geen slecht spel, ik denk alleen dat het veel beter kan.
Devblogsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:09 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij hebt al van de beta mogen spelen of iets? Hoe weet je dit allemaal?
Ja.quote:EDIT: We hebben het wel over de standalone he? Zoals je in je eerste post aangaf.
Gedeeltelijk mee eens, omdat het een mod is vind ik het acceptabel dat het allemaal wat minder is. Maar bij de stand alone moet alles wel vloeiend lopen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Disorder het volgende:
Ach. De beleving van dayZ heeft voor mij altijd voorrang gehad op de graphics, animaties, etc.
Dat sowieso. De gameplay an sich is subliem. Maar de beleving voor mij was toch ook wel deels dat je omringd bent door zombies. En als die zombies dan niet goed uitgewerkt zijn en eigenlijk niets anders zijn dan 'vervelende pixels' waar je af en toe rekening mee moet houden gaat de beleving ook omlaag. Al met al vind ik dat de zombies een evengroot deel van de spelervaring moeten zijn als andere spelers, en dat is nog niet echt het geval.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Disorder het volgende:
Ach. De beleving van dayZ heeft voor mij altijd voorrang gehad op de graphics, animaties, etc.
Ik wist dat het eraan zat te komen, Rocket zat zoveel te streamen, en er waren ook al behoorlijk wat servers upquote:
quote:“DayZ Early Access is your chance to experience DayZ as it evolves throughout its development process. Be aware that our Early Access offer is a representation of our core pillars, and the framework we have created around them. It is a work in progress and therefore contains a variety of bugs. We strongly advise you not to buy and play the game at this stage unless you clearly understand what Early Access means and are interested in participating in the ongoing development cycle.”
Dat is gameplay.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef Basxt het volgende:
Nog meer mensen met rare mouse bewegingen ingame?
ja snap ik. Maar dit is echt apart. Als ik héén snel omhoog of omlaag beweeg dan schiet ie gewoon omlaag zeg maar. Heel apart.. En als je loopt dan draai je ook vet traag om etcquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat is gameplay.
Hoe zwaarder je gear/wapens, hoe trager je muis op gang komt, was het geloof ik. Heeft Rocket iets over gezegd. Ja, dat is dom. Maar dat zijn zijn meeste ideeën.
Je moet meer kijken naar je fps met Arma3 om een beter beeld te krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Photomorti het volgende:
Hoe is de fps vergeleken met de mod?
Niet bekend met de mod?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik ben en ik heb net een zombie met mijn blote handen knock out geslagen
Hoe sla ik met mn vuisten danquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je moet meer kijken naar je fps met Arma3 om een beter beeld te krijgen.
[..]
Niet bekend met de mod?Is gewoon zelfde map.
Weinig, had er niet echt veel tijd in gestopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je moet meer kijken naar je fps met Arma3 om een beter beeld te krijgen.
[..]
Niet bekend met de mod?Is gewoon zelfde map.
Spatie om je vuisten omhoog te krijgen en dan de linker muisknop om te slaanquote:
Dit gaat nooit werken op consoles met al die commandsquote:Op maandag 23 december 2013 15:36 schreef Roces18 het volgende:
Hoop inderdaad dat het ook voor next gen consoles binnen 1/2 jaar uitkomt. Zal mooi zijn , al ben ik benieuwd hoe ze het voice systeem gaan implementeren. Want zoals we allemaal weten, zo goed als niemand die gebruikt ook daadwerkelijk zijn headset. En om nou altijd solo te spelen in Dayz is ook niet alles.
Met commo rose kan je bijvoorbeeld al meerdere opties weergeven in een knop. Ben benieuwd hoe het op next-gen gaat. Misschien iets met touchpad ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit gaat nooit werken op consoles met al die commands
geef mij geld en ik speel met je meequote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Photomorti het volgende:
Nou ben hem nu aan het installerenhopelijk wat betere fps als de mod , we gaan het meemaken
Wel jammer dat ik het solo moet spelen aangezien niemand in mijn vriendenlijst op steam dayz wilt kopen
Epoch draaide hier ook al met +60 hoor. In je eentje vind ik saai, gelukkig heb ik wat mensen waar ik regelmatig mee speel.quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef Photomorti het volgende:
Nou ben hem nu aan het installerenhopelijk wat betere fps als de mod , we gaan het meemaken
Wel jammer dat ik het solo moet spelen aangezien niemand in mijn vriendenlijst op steam dayz wilt kopen
Ik weet 99,99% zeker dat hij niet op consoles komt.quote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Met commo rose kan je bijvoorbeeld al meerdere opties weergeven in een knop. Ben benieuwd hoe het op next-gen gaat. Misschien iets met touchpad ofzo.
Dayz is nog verre van af.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus Dayz vs Rust maakt rust de winnaar aan de reacties hier te lezen?
rust is ook in alpha idd. Ontwikkelaar van garry's mod geloof ik. Twijfelde tussen de 2.quote:
Daar kijk je snel overheen, je spawnt altijd iig aan de kust, een beetje om je heen kijken of de weg volgen richting de eerste dorp/stad en je lokaliseert jezelf vanzelf wel op een externe map. (www.dayzdb.com/map is de nieuwe map)quote:Op woensdag 25 december 2013 00:18 schreef Photomorti het volgende:
Ik vind het een groot nadeel dat je niet met een vriend kunt spawnen , ik heb nu al geen idee waar ik ben in dayz laat staan dat ik bij iemand kan komen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik weet 99,99% zeker dat hij niet op consoles komt.
http://www.ign.com/articl(...)rt-is-almost-certainquote:"Certainly I think if we don't, for want of a better word 'fuck up,' the PC release then I would say a console port is almost certain," Hall said. "I know a lot of people get really hot and bothered about it. Like, I'm not a console gamer, I'm a PC gamer, but I don't think it necessarily has to hurt things."
So does that mean current-gen or next-gen platforms? Hall wouldn't be drawn, but he did reveal that PlayStation seemed a likely destination. "It appears to be the kind of game that Sony are interested in, I think we just have to wait and see," he said. "We've talked and met with Sony, and they're very - you know, they're obviously interested."
Als de een kust aan zijn linker kant houd en de ander aan de rechterkant kom je elkaar met een beetje geluk wel tegenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:18 schreef Photomorti het volgende:
Ik vind het een groot nadeel dat je niet met een vriend kunt spawnen , ik heb nu al geen idee waar ik ben in dayz laat staan dat ik bij iemand kan komen
Welcome to Bandit Paradise on the console...quote:Op woensdag 25 december 2013 09:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.ign.com/articl(...)rt-is-almost-certain
Is epoch niet wat voor jou?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:49 schreef yamiown het volgende:
Rust is veel minder uitgebreid.
Als je bijv. Rust tegen de Dayz mod neemt:
Dayz véél meer wapens
Voertuigen
Véél grotere map
Realistischer
Geen craft bullshiz
Enige wat Rust heeft is bouwen, maar dat komt waarschijnlijk ook in Dayz
Zou wel handig zijn! Ik ben al twee keer overvallen door een groep.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Is er een DayZ fok steam groep ofzo?
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZquote:Op woensdag 25 december 2013 18:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn! Ik ben al twee keer overvallen door een groep.
Speel jij dit spel alsof je een of andere oude lul bent ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:54 schreef Photomorti het volgende:
Zo dat was weer een uurtje running simulator , ik spawnde aan de kust met aan beide kanten niks van behuizing te bekennen , ben lukraak de bossen ingegaan , vervolgens een klein dorpje gevonden waar ik wat blikjes drinken kon looten , een rugzak en wat eten.
Vervolgens nog zag ik in de verte iets dat leek op een enorm flatgebouw , na 15 minuten lopen bleek het een soort oud kasteel te zijn met geen loot.
Naar boven geklommen om te genieten van het uitzicht , kon ik de verte geen dorpen etc. zien dus ben er maar afgesprongenstraks maar een verse spawn weer haha
is deze voor de standalone of voor de mod?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ
Aangemaakt.
Zo te zien standalone, maar nogal leeg. Je kan met ons mee doen, de 'gewone' FOK! groep. (http://steamcommunity.com/groups/fokgames)quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:06 schreef boik het volgende:
[..]
is deze voor de standalone of voor de mod?
ah oke top chill!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Zo te zien wel, maar nogal leeg. Je kan met ons mee doen, de 'gewone' FOK! groep. (http://steamcommunity.com/groups/fokgames)
Dagelijks zitten we wel met een groep op DayZ. Communicatie verloopt via Skype en binnenkort via TS.
Mja niemand speelt bijna dagelijks, maar er zijn dagelijks wel vaak mensen aan het spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef boik het volgende:
[..]
ah oke top chill!zal me straks eens aanmelden daar.
ik speel niet dagelijks hoor, maar wel regelmatig
standalone.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:06 schreef boik het volgende:
[..]
is deze voor de standalone of voor de mod?
vandaag aangemaakt. Leek me wel leuk om dan wat mensen bij elkaar te hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Zo te zien wel, maar nogal leeg. Je kan met ons mee doen, de 'gewone' FOK! groep. (http://steamcommunity.com/groups/fokgames)
Dagelijks zitten we wel met een groep op DayZ. Communicatie verloopt via Skype en binnenkort via TS.
Dwarse tiener spotted.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:02 schreef Topiek het volgende:
[..]
Speel jij dit spel alsof je een of andere oude lul bent ofzo?
Gouden tijdperkquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Topiek het volgende:
Ik heb nog niet heel veel uur in de SA zitten, in normale DayZ wel 600+ uur (Waarvan sowieso de helft met Chef_M).
Staat meestal in het welkomsbericht als je een server joined. Skip sowieso de "Hosted by Vilayer.com" servers, volgens mij worden die bijna nooit gereset.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zie niet wanneer die servers reset(ten)zijn.
Mag ik je steam?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:04 schreef TimKuik het volgende:
Heb nu 14 uurtjes in DayZ SA zitten..
[ afbeelding ]
Gaat best goed al zeg ik 't zelf
Ik merk wel dat je op servers moet zitten die om de 6 uur gereset worden om een beetje chille loot te kunnen vinden.
Ik zit in de Fok! groep, nick: C'tje. Heb je een bericht gestuurd.quote:
Jwz.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Tim behoort tot de minecraft oldbies
dat is mij nog niet gelukt, alle huizen zijn leeg bij mij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:26 schreef yamiown het volgende:
SA is zoals gezegd beetje leeg.
Binnen uur had ik M4A1 met zo'n 190 kogels, een handgun met 3 volle mags en 70 losse kogels en eten/drinken voor dagen.
Ga meer naar het noorden. Vooral aan de oostkust komen weinig spelers.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dat is mij nog niet gelukt, alle huizen zijn leeg bij mij.
C'tje was een van de alpha warriorsquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Tim behoort tot de minecraft oldbies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb een dayz channel aangemaakt.![]()
Bandit moeten nou tenminste wat moeite doen in plaats van je gewoon neer te schietenquote:Op woensdag 25 december 2013 18:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn! Ik ben al twee keer overvallen door een groep.
Jij kiest wel de plekken uit heur.quote:Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit nu in het tankstationnetje links onderin de kaart. 0 ammo, 3 wapens, met alleen een bijl. Heuy.
Dacht dat ik onderweg was naar het vliegveldquote:Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij kiest wel de plekken uit heur.
De grootste is de teleport bug, als je een tijdje rent dan is er een kleine kans dat je een stuk terug geteleporteerd wordt en je game bevriest.quote:Op zondag 29 december 2013 20:09 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoe zit het met de bugs?
Het zit natuurlijk helemaal vol met bugs maar wat zijn nou echt de grote gamebreakers?
Ik ben erover aan het denken om te kopen namelijk. Ik vond de mod altijd wel leuk.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:27 schreef murp het volgende:
hoi, Spel gekocht!
Op welke server zitten de FOK!kers?
Join de fok steam groep. Dan kan je gemakkelijk joinen. En chat.quote:
tHANKS!quote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Join de fok steam groep. Dan kan je gemakkelijk joinen. En chat.
Denk er wel aan dat de map "tig" keer groter is dan die van RUST. Je kan zomaar een paar uur lopen.
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ
DayZquote:Op zondag 29 december 2013 23:29 schreef Quotidien het volgende:
Dit spelletje lijkt me wel enorm leuk, maar Rust lijkt me ook erg leuk. Welke is het meest aan te raden? Ik wil er mogelijk één aanschaffen omdat ik in de Steam sale al een hoop gekocht heb.Maar misschien niet het beste topic om te vragen.
Bases komen er volgens mij ook nog in DayZ.quote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef murp het volgende:
Ik heb ze dua allebei gekocht en rust lijkt me net iets beter, omdat je daar een eigen plekje heb die je helemaal uit kan bouwen.. Met DayZ ben je gewoon een zwerver
Als je laag bloed hebt dan kan het in 1x, maar normaal is het 2/3x volgens mij en je moet sowieso op de hoofd richten. Ik vind het wel realistisch.quote:Op maandag 30 december 2013 00:55 schreef Curlbrah het volgende:
Blijkbaar kun je met je vuisten iemand in 1x knock out slaan. Was net met al mijn gear in 1x knock out geslagen door een fresh spawn die daarna al mijn loot jatte.
Ik dacht "dat kan nooit" dus toen ik daarna spawnde in Novy Sobor zag ik een gast lopen met helm, gasmask, m4 etc. Naar 'm toegerend en 1x in zijn gezicht geslagen.. en jahoor, knockout.
Nu dus weer volledige gear bijeen maar voelt wel kut.
Wel een goede reden om fresh spawns ook direct neer te schieten helaas.quote:Op maandag 30 december 2013 01:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je laag bloed hebt dan kan het in 1x, maar normaal is het 2/3x volgens mij en je moet sowieso op de hoofd richten. Ik vind het wel realistisch.
Of om afstand te houden, als een fresh spawn met zijn vuisten naar je toe loopt schiet je hem natuurlijk neer. Maar als hij weg rent of zich over geeft dan heb je geen reden.quote:Op maandag 30 december 2013 01:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wel een goede reden om fresh spawns ook direct neer te schieten helaas.
Probeer een axe (2 hits) of een firefighter axe (1hit) te vinden om van zombies af te komenquote:Op maandag 30 december 2013 02:02 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb Dayz maar gekocht en heb er inmiddels 3 spawns opzitten.Niet veel meer gevonden dan wat kleding, 2 schoppen, een wrench en een leeg geweer. Wel erg veel zombies, en het duurt ook erg lang voordat ik die dood heb. Ook een paar mensen die op me schoten geloof ik, maar nog niemand gezien.
Waterpunten in dorpjes, flessen met water. Probeer een veldfles te vinden. Die kan je weer vullen. Blikjes frisdrank zorgen bijna alleen voor energie, en niet tegen de dorst.quote:Op maandag 30 december 2013 08:32 schreef murp het volgende:
Klein vraagje. Gisteren was ik op een basis alleen kwam ik er achter dat ik heeeel veeeel dorst had... Hoe kom je eigenlijk aan drinken? Door huizen te zoeken op blikjes?
Ah, ok duidelijk.. Ik zal de map er eens bij pakkenquote:Op maandag 30 december 2013 08:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waterpunten in dorpjes, flessen met water. Probeer een veldfles te vinden. Die kan je weer vullen. Blikjes frisdrank zorgen bijna alleen voor energie, en niet tegen de dorst.
Zo heb ik die gast ook gepakt, handen omhoog en dan hem snel in de rug pakken.quote:Op maandag 30 december 2013 01:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of om afstand te houden, als een fresh spawn met zijn vuisten naar je toe loopt schiet je hem natuurlijk neer. Maar als hij weg rent of zich over geeft dan heb je geen reden.
Zielig!quote:Op maandag 30 december 2013 09:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zo heb ik die gast ook gepakt, handen omhoog en dan hem snel in de rug pakken.
Ik zie het niet echt als een spel , ik zie het echt als een soort avontuur hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:02 schreef Topiek het volgende:
[..]
Speel jij dit spel alsof je een of andere oude lul bent ofzo?
Dat gaat vanzelf wel weg na 600+ uurquote:Op maandag 30 december 2013 13:21 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt als een spel , ik zie het echt als een soort avontuur hahaik ben ook erg voorzichtig ik lig ook regelmatig achter een boom proned om te kijken of ik toch echt niet gevolgd word
Alleen de illusie word een beter verbroken als ik met alle graphics op low in een stadje rondloop met 15 fps , is meer een nachtmerrie dan
ArmA 2 is gewoon heel slecht geoptimaliseert, ik zit erover na te denken een R9 290 + FX 8350 te kopen. Denk dat ik het doequote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef Photomorti het volgende:
Ga denk wel even mijn processor upgraden , heb nu een phenom x6 2.8 ghz en dan merk je toch echt wel dart dit te traag ishoewel battlefield 4 prima draait en dat ziet er wel 10x zo goed uit
maja de arma engine is nou eenmaal wat hakkelig en de map is natuurlijk veeeeeeeeeeel groter
Het is early alpha he, de bedoeling uiteindelijk is dat er 100 players op een server kunnen en veel meer zombies.quote:Op maandag 30 december 2013 07:46 schreef murp het volgende:
Wel raar dat je maar met 40 man in een server kan.. Terwijl het zoveel groter is dan rust
Ik speel eigenlijk altijd friendly, maar ik heb er dan ook redelijk wat uren opzitten.quote:Op maandag 30 december 2013 09:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zo heb ik die gast ook gepakt, handen omhoog en dan hem snel in de rug pakken.
Je kan met een defribilator weer tot leven worden gewekt, heb alleen nog niet getest of ze dat in de alpha er al in hebben zitten. Maar als je in je eentje loopt en gaat dan bewusteloos, dan zou ik niet al te lang wachten en gewoon opnieuw spawnen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:10 schreef murp het volgende:
Als je neer wordt geknuppeld, dan krijg je natuurlijk een zwart scherm met dat je bewusteloos bent. Moet je dan respawnen of kan je gewoon wachten totdat je wakker wordt?
Hoe weet jij of je een FOK! speler tegenover je hebt staan?quote:Op maandag 30 december 2013 15:23 schreef Donderjagers het volgende:
Neem aan dat fok spelers friendly tegenover elkaar zijn?
oooh, dan respawn ik gewoon.quote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je kan met een defribilator weer tot leven worden gewekt, heb alleen nog niet getest of ze dat in de alpha er al in hebben zitten. Maar als je in je eentje loopt en gaat dan bewusteloos, dan zou ik niet al te lang wachten en gewoon opnieuw spawnen.
Op dit moment is er geen vaste DayZ groep. Er zijn 2 Steam groepen, maar daar heb je alsnog weinig aan. Ik denk dat we nu genoeg mensen hebben om een lijstje van nicknames bij te gaan houden in de OP, dus aan de hand daarvan kan je straks zien wie waar speelt. Als de game wat verder uitgebreid is zal er ook wel een FOK!server komen met TS, dan wordt de TS de ontmoetingsplek voor de FOK!survivors. Maar voor nu is het nog te vroeg.quote:Op maandag 30 december 2013 15:42 schreef Donderjagers het volgende:
Hoe kom ik in de groep dan, want ik trek liever met andere mensen op. Ik heb een headset.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |