Dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Nibb-it het volgende:
Al dat geklooi met whitelists overal, ik ga wel wasteland spelen.
Wasteland is wel even lekker zo nu en dan, maar een kill geeft daar wel minder voldoeningquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Nibb-it het volgende:
Al dat geklooi met whitelists overal, ik ga wel wasteland spelen.
Ze krijgen alleen de engine mee en de rest stampen ze zelf uit de grond. Snap niet dat je echt wilt dat een ander bedrijf het gaat overnemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:09 schreef ems. het volgende:
Prachtig spel, maar ik hoop nog steeds dat het concept een keer wordt opgepakt door een ander bedrijf. Standalone of niet, je blijft gewoon zien dat het een mod is die nooit echt "optimaal geoptimaliseerd" gaat worden tenzij het opnieuw from scratch wordt gemaakt.
wat?quote:
wat?quote:
waar zag je dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet installeren man
Steam?quote:
Het duurt lang, zombies zijn nog steeds knudde, talloze bugs. Ik vind het nogmaals absoluut geen slecht spel, ik denk alleen dat het veel beter kan. Zeker als het een ontwikkelaar met talent en vooral budget betreft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ze krijgen alleen de engine mee en de rest stampen ze zelf uit de grond. Snap niet dat je echt wilt dat een ander bedrijf het gaat overnemen.
Dat weet ik ook niet. Maar daar ga ik vanuit aan de hand van de devdiaries en in het verleden behaalde resultaten. Uiteraard kan het allemaal meevallen, doch lijkt dat me sterk.quote:Je hebt nog amper gameplay, op de devdiaries na, gezien. Netjes dat je al weet dat het nooit 'optimaal geoptimaliseerd' gaat worden.
wat danquote:
Jij hebt al van de beta mogen spelen of iets? Hoe weet je dit allemaal?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Het duurt lang, zombies zijn nog steeds knudde, talloze bugs. Ik vind het nogmaals absoluut geen slecht spel, ik denk alleen dat het veel beter kan.
Devblogsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:09 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij hebt al van de beta mogen spelen of iets? Hoe weet je dit allemaal?
Ja.quote:EDIT: We hebben het wel over de standalone he? Zoals je in je eerste post aangaf.
Gedeeltelijk mee eens, omdat het een mod is vind ik het acceptabel dat het allemaal wat minder is. Maar bij de stand alone moet alles wel vloeiend lopen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Disorder het volgende:
Ach. De beleving van dayZ heeft voor mij altijd voorrang gehad op de graphics, animaties, etc.
Dat sowieso. De gameplay an sich is subliem. Maar de beleving voor mij was toch ook wel deels dat je omringd bent door zombies. En als die zombies dan niet goed uitgewerkt zijn en eigenlijk niets anders zijn dan 'vervelende pixels' waar je af en toe rekening mee moet houden gaat de beleving ook omlaag. Al met al vind ik dat de zombies een evengroot deel van de spelervaring moeten zijn als andere spelers, en dat is nog niet echt het geval.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Disorder het volgende:
Ach. De beleving van dayZ heeft voor mij altijd voorrang gehad op de graphics, animaties, etc.
Ik wist dat het eraan zat te komen, Rocket zat zoveel te streamen, en er waren ook al behoorlijk wat servers upquote:
quote:“DayZ Early Access is your chance to experience DayZ as it evolves throughout its development process. Be aware that our Early Access offer is a representation of our core pillars, and the framework we have created around them. It is a work in progress and therefore contains a variety of bugs. We strongly advise you not to buy and play the game at this stage unless you clearly understand what Early Access means and are interested in participating in the ongoing development cycle.”
Dat is gameplay.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:50 schreef Basxt het volgende:
Nog meer mensen met rare mouse bewegingen ingame?
ja snap ik. Maar dit is echt apart. Als ik héén snel omhoog of omlaag beweeg dan schiet ie gewoon omlaag zeg maar. Heel apart.. En als je loopt dan draai je ook vet traag om etcquote:Op vrijdag 20 december 2013 05:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat is gameplay.
Hoe zwaarder je gear/wapens, hoe trager je muis op gang komt, was het geloof ik. Heeft Rocket iets over gezegd. Ja, dat is dom. Maar dat zijn zijn meeste ideeën.
Je moet meer kijken naar je fps met Arma3 om een beter beeld te krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef Photomorti het volgende:
Hoe is de fps vergeleken met de mod?
Niet bekend met de mod?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb echt geen idee waar ik ben en ik heb net een zombie met mijn blote handen knock out geslagen
Hoe sla ik met mn vuisten danquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je moet meer kijken naar je fps met Arma3 om een beter beeld te krijgen.
[..]
Niet bekend met de mod?Is gewoon zelfde map.
Weinig, had er niet echt veel tijd in gestopt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je moet meer kijken naar je fps met Arma3 om een beter beeld te krijgen.
[..]
Niet bekend met de mod?Is gewoon zelfde map.
Spatie om je vuisten omhoog te krijgen en dan de linker muisknop om te slaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |