Courteney heeft een snavel.quote:Op maandag 9 september 2013 13:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik denk dat sommige mensen het vooral erg graag willen geloven, anders is het ook wel aardig wanhopig om bijvoorbeeld een foto te pakken waar het licht van onder op de neus schijnt, en eentje waar het licht van boven op de neus schijnt om te zeggen van "Kijk, hier lijkt de neus dichterbij de mond"
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Amanda Balk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinderalimentatie van AfroSjaak gaat deels hieraan op?
WTF is dat??quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
De moeder van Elsa Patton, van Real Housewives of Miami, daar is ook wat mis gegaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teringquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
De moeder van Elsa Patton, van Real Housewives of Miami, daar is ook wat mis gegaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lees je niet goed, dochter is van '67quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:34 schreef Queens het volgende:
[..]![]()
En lees ik goed dat 1 van hun 25 jaar is??
Godzijdank, ik verloor namelijk ter plekke al mijn hoop in de mensheid.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat lees je niet goed, dochter is van '67
Nee hoor, je kan de hoop houdenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef Queens het volgende:
[..]
Godzijdank, ik verloor namelijk ter plekke al mijn hoop in de mensheid.
Joh, Bruce kan er ook wel bijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:22 schreef SEMTEX het volgende:
De ex-vrouw van Bruce Jenner:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie, ik moest lachen om het onderste gifjequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Joh, Bruce kan er ook wel bij
[ afbeelding ]
En dan hebben we het maar even niet over zijn midlife-crisis/scheidings-crisis kapsel
Die spoilerneus ??? WTF ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Vieze, creepy ventquote:
Ik kwam er gisteren pas achter dat dat een zoon van Bruce isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:40 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoop maar dat Brody er niet aan begint..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren pas achter dat dat een zoon van Bruce is.
Shit hey, dat is net Jeff Dunhams Peanutquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Joh, Bruce kan er ook wel bij
[ afbeelding ]
En dan hebben we het maar even niet over zijn midlife-crisis/scheidings-crisis kapsel
Inmiddels nog erger dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Why?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zou hier nog op durven dan?quote:
O my, wat zonde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die buik is er al een poosje,een jaartje ofzo (en weet dat het niks zeg maar ze rookt ook in deze reeks foto's)quote:
dit is geen prednison gezicht (of pb zoals we het thuis noemen), daarvoor is het op de verkeerde manier pafferig.quote:
Van een pakje Malboro Light?quote:
Niet raar bedoeld, maar ze doet me aan iemand denken wie zijn gezicht helemaal verbrand is. Zo strak en opgezet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was echt bloedmooi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:51 schreef purebliss het volgende:
[..]
Niet raar bedoeld, maar ze doet me aan iemand denken wie zijn gezicht helemaal verbrand is. Zo strak en opgezet.
Weet alleen zo even niey hoe zij er vroeger uitzag? Zal eens googlen
Ik googlede dus om te zien hoe mooi ze was en omg, is dat dezelfde vrouw?! Wat is daar gebeurd!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:51 schreef purebliss het volgende:
[..]
Niet raar bedoeld, maar ze doet me aan iemand denken wie zijn gezicht helemaal verbrand is. Zo strak en opgezet.
Weet alleen zo even niey hoe zij er vroeger uitzag? Zal eens googlen
Ziet er meer uit als een Prednison-muil.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou ze die al een paar jaar achter elkaar moeten slikken, terwijl er aangeraden wordt dit niet meer dan een paar maanden te slikken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een Prednison-muil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de week zag ik Sherilyn Fenn in een C-film. Ook al zo'n belachelijk mooie vrouw uit Twin Peaks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ben Twin Peaks weer aan het bekijken, wist natuurlijk dat ze inmiddels verspookt is, maar de laatste weken was ze in mijn ogen weer even heel mooi...
Ze doet me denken aan Ma Stallone...vooral door die lippen
[ afbeelding ]
Oh, dat vind ik nog super meevallen. Had verwacht dat zij de chirurg ook wel op een negatieve manier zou bezoeken, maar behalve dat ze wat gevulder qua postuur is geworden is en wat meer rimpels in het gezicht geeft, vind ik haar nog steeds mooi (net zoals Madchen Amick en Sheryl Lee)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week zag ik Sherilyn Fenn in een C-film. Ook al zo'n belachelijk mooie vrouw uit Twin Peaks.
Ze is niet verspookt maar ook niet mooi ouder geworden. Een huisvrouw uit het Mid-Westen.
Hier ziet ze er inderdaad prima uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:35 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij las ik dat Lara Flynn Boyle bang was om oud te worden. En dacht dus iets van haar gezicht te kunnen maken met behulp van de chirurg.
Sherilyn Fenn in 2012:
[ afbeelding ]
jammer van de extra kilo's maar los van dat ziet ze er nog top uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier ziet ze er inderdaad prima uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |