Te lang doorgegaan, dochter zal ook wel zo eindigen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
De moeder van Elsa Patton, van Real Housewives of Miami, daar is ook wat mis gegaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens wiki is ze van 15 december 1987 dus is ze 25quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe oud is zij? Kan het zo snel niet vinden via google
Omg ze is jonger dan ik!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:49 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens wiki is ze van 15 december 1987 dus is ze 25
Ze is van 15 dec 1987 dus reken maar uit. Ik zie dat het antwoord al gegeven isquote:Op zaterdag 21 september 2013 08:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe oud is zij? Kan het zo snel niet vinden via google
Courteney heeft een snavel.quote:Op maandag 9 september 2013 13:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik denk dat sommige mensen het vooral erg graag willen geloven, anders is het ook wel aardig wanhopig om bijvoorbeeld een foto te pakken waar het licht van onder op de neus schijnt, en eentje waar het licht van boven op de neus schijnt om te zeggen van "Kijk, hier lijkt de neus dichterbij de mond"
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Amanda Balk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinderalimentatie van AfroSjaak gaat deels hieraan op?
WTF is dat??quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
De moeder van Elsa Patton, van Real Housewives of Miami, daar is ook wat mis gegaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teringquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lees je niet goed, dochter is van '67quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:34 schreef Queens het volgende:
[..]![]()
En lees ik goed dat 1 van hun 25 jaar is??
Godzijdank, ik verloor namelijk ter plekke al mijn hoop in de mensheid.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat lees je niet goed, dochter is van '67
Nee hoor, je kan de hoop houdenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef Queens het volgende:
[..]
Godzijdank, ik verloor namelijk ter plekke al mijn hoop in de mensheid.
Joh, Bruce kan er ook wel bijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:22 schreef SEMTEX het volgende:
De ex-vrouw van Bruce Jenner:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie, ik moest lachen om het onderste gifjequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Joh, Bruce kan er ook wel bij
[ afbeelding ]
En dan hebben we het maar even niet over zijn midlife-crisis/scheidings-crisis kapsel
Die spoilerneus ??? WTF ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Vieze, creepy ventquote:
Ik kwam er gisteren pas achter dat dat een zoon van Bruce isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:40 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoop maar dat Brody er niet aan begint..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren pas achter dat dat een zoon van Bruce is.
Shit hey, dat is net Jeff Dunhams Peanutquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Joh, Bruce kan er ook wel bij
[ afbeelding ]
En dan hebben we het maar even niet over zijn midlife-crisis/scheidings-crisis kapsel
Inmiddels nog erger dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |