Dag frater Fransiscus.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:56 schreef betyar het volgende:
Aardige mensen:
Yoki, Disana, Remlof, Drugshond, Von_Preussen, Tamasshii
Ik wou dat ik met mijn gezin elke zomer met de auto op vakantie kon gaan naar mijn Turkse thuisland.quote:
Alleen een geheime Facebookgroepquote:
Hetgeen ik bevestig noch ontken.quote:
Ik zou naar Jeruzalem rijden, echter is de laatste 200km enigszins penibel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wou dat ik met mijn gezin elke zomer met de auto op vakantie kon gaan naar mijn Turkse thuisland.
Haha, ik vind roadtrips eigenlijk de leukste manier van reizen, leuker dan met het vliegtuig ergens naartoe vliegen (daarom ook mijn keuze om een maand geleden Engeland per auto te bezoeken).quote:
Gezien, geweldige docu!quote:
Maar autorijden is te leuk om te mijden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:38 schreef Drugshond het volgende:
Vliegen en alles vergeten dat is mijn motto.
Mooi avontuur lijkt me dat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik vind roadtrips eigenlijk de leukste manier van reizen, leuker dan met het vliegtuig ergens naartoe vliegen (daarom ook mijn keuze om een maand geleden Engeland per auto te bezoeken).
Mijn oom heeft in 2006 - ter gelegenheid van de introductie van de toen gefacelifte E-klasse - meegereden in een "rally" van Parijs naar Peking. Dat lijkt mij ook zo gaaf om een keertje te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OV kun je beter aan de oostblokkers overlaten (Barca en Valencia zijn uizonderingen).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:40 schreef waht het volgende:
[..]
Maar autorijden is te leuk om te mijden.
De reis is vaak leuker dan de bestemming.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik vind roadtrips eigenlijk de leukste manier van reizen, leuker dan met het vliegtuig ergens naartoe vliegen (daarom ook mijn keuze om een maand geleden Engeland per auto te bezoeken).
Mijn oom heeft in 2006 - ter gelegenheid van de introductie van de toen gefacelifte E-klasse - meegereden in een "rally" van Parijs naar Peking. Dat lijkt mij ook zo gaaf om een keertje te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn om te horen dat je het ook interessant vond.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezien, geweldige docu!
"Monty Python couldn't have done better, everything went wrong..."
Behalve dan dat ze met één WO2-bom de startbaan van Port Stanly wisten te raken met de reserve Vulcan
Die RAF-crew ook, zich helemaal laveloos zuipen op Ascension de avond voor de missie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |