quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:23 schreef Drugshond het volgende:
Drop adres hecto-meter paaltje 106.3.
Zo moeilijk was het niet.
En dat ga jij bekijken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Helaas staat het plein bij de kerk vol met moderne kunst.
Niet grappig, we hadden geen pizza. Onze melding was niet serieus genoeg. Wel een leuk gesprek dat weer wel.quote:
Nu al helemaal niet meer nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En mij nu ik geen rechtsmens meer ben?
Je bent wel rechts.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu al helemaal niet meer nee.
Verrader.
Hij verandert van recalcitrante puber naar zwemelende scholier/student.quote:
Ik heb vroeger met vrienden heel bezopen gesprekken gehad met callcentermedewerkers. Hadden we een feestje en was het midden in de nacht en dan bellen naar het gratis nummer van Drum of zo, welke shag het best geschikt is voor een jointje, en dat liep uit tot een heel diepzinnig gesprek van ruim een uur lang over onder andere de Golfoorlog en weet ik wat nog meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet grappig, we hadden geen pizza. Onze melding was niet serieus genoeg. Wel een leuk gesprek dat weer wel.
Van mij krijg je een koekje, hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent een goede jongeman met ambitie.quote:
Maar wij blijven vriendjes, toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu al helemaal niet meer nee.
Verrader.
Al presteert hij wel onder zijn niveau at the moment.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:41 schreef waht het volgende:
[..]
Je bent een goede jongeman met ambitie.
Laatbloeier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al presteert hij wel onder zijn niveau at the moment.
Humor... NOx op en Renault 5TL.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:38 schreef YokiKater het volgende:
Of Renault bellen met een heel verhaal over lachgas op een Renault 5, van die dingen.
Je was het nooit echt natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zwijg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je was het nooit echt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |